Ogłoszenie z dnia 2024-10-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00506243/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie żłobka samorządowego w Haczowie w ramach programu Maluch + 2022-2029r
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Haczów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440206
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Haczów nr 573
1.5.2.) Miejscowość: Haczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-213
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134391002
1.5.8.) Numer faksu: 134391696
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@haczow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.haczow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://haczow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie żłobka samorządowego w Haczowie w ramach programu Maluch + 2022-2029r2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-667ebbda-2c54-4713-9f01-eb351f3ff5e7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00572576
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00011968/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.19 Utworzenie żłobka samorządowego w Haczowie w ramach programu Maluch + 2022-2029”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 współfinansowane z Krajowego Programu na rzecz Odbudowy i Zwiększenia Odporności w ramach A4.2.1.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00506243
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IIG.271.1.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 573792,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn. „Utworzenie żłobka samorządowego w Haczowie w ramach programu Maluch + 2022-2029”.
Zakres prac obejmuje roboty budowlane związane z przebudową pomieszczeń budynku Szkoły Podstawowej w Haczowie na pomieszczenia żłobka wraz z dostawą wyposażenia pomieszczeń oraz placu zabaw.
Zakres prac obejmuje:
a) roboty rozbiórkowe,
b) ściany,
c) stolarka okienna i drzwiowa,
d) Roboty instalacyjne,
- roboty rozbiórkowe,
- instalacja wodociągowa,
- instalacja kanalizacyjna ,
- instalacja c.o.
- instalacja elektryczna,
e) tynki i okładziny wewnętrzne,
f) podłogi i posadzki,
g) roboty malarskie,
h) wyposażenie,
- sali zajęć i szatni ,
-pomieszczenia socjalno - administracyjnego i porządkowego,
- zaplecza kuchennego,
- placu zabaw,
i) wyposażenia wg specyfikacji dostaw,
j) roboty zewnętrzne,
Szczegółowy zakres prac znajduje się w opisie przedmiotu zamówienia- załącznik nr 2 do niniejszej SWZ, dokumentacji technicznej oraz przedmiarze robót i specyfikacji dostaw. Uwaga: kalkulując cenę za całościowe wykonanie prac należy uwzględnić dane z przedmiaru robót oraz specyfikacji dostaw.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
44112310-4 - Ścianki działowe
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45410000-4 - Tynkowanie
45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych
45442100-8 - Roboty malarskie
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
39161000-8 - Meble przedszkolne
37520000-9 - Zabawki
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 685900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1458391,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 685900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcji Handlu i Usług KK_BUD J.D.Klara sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6841136184
7.3.3) Ulica: Rzeszowska 23
7.3.4) Miejscowość: Krosno
7.3.5) Kod pocztowy: 38-404
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie instalacji sanitarnej i elektrycznej.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 685900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-15PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
więcej: Zabawki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.