Ogłoszenie z dnia 2025-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00475641/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-15
- 2025/BZP 00488360/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-21
- 2025/BZP 00498773/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dostawa, wdrożenie i konfiguracja systemu klasy Endpoint Detection and Response (EDR).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000332251
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bgpz2125@uprp.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uprp.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b83c9a6d-9b92-4176-a078-362d76f80bd61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ochrona własnosci przemysłowej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, wdrożenie i konfiguracja systemu klasy Endpoint Detection and Response (EDR).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b83c9a6d-9b92-4176-a078-362d76f80bd6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00572574
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00106048/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Dostawa, wdrożenie i konfiguracja systemu klasy Endpoint Detection and Response (EDR)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji Umowy będzie współfinansowane w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, Inwestycji 3.1.1. „Cyberbezpieczeństwo – CyberPL”, Konkursu Grantowego – Cyberbezpieczny Rząd w ramach realizacji projektu „CyberPatent”, zadanie 3, poz. 1, 010. System bezpieczeństwa wykrywający zagrożenia na urządzeniach końcowych EDR2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00475641
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BG-PZ.26.21.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wdrożenie i konfiguracja systemu klasy Endpoint Detection and Response (EDR) mającego na celu zwiększenie poziomu bezpieczeństwa stacji roboczych i serwerów Zamawiającego poprzez zaawansowane monitorowanie, wykrywanie, analizę i reagowanie na incydenty bezpieczeństwa,
w szczególności:
1. zakup licencji na 1000 stacji końcowych i 500 serwerów na okres 12-u miesięcy;
2. wdrożenie systemu Endpoint Detection and Response (EDR);
3. warsztaty dla administratorów;
4. wykonanie dokumentacji powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127944,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 417024,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 417024,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Softinet Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 140899242
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 417024,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr255 im. C.K.Norwida w Warszawie w 2026 r.
- OBSŁUGA SERWISOWA (FSMA) URZĄDZEŃ SYSTEMU DRUKU CYFROWEGO CANON, XEROX i Konica Minolta dla potrzeb ZAKŁADU WYDAWNICTW STATYSTYCZNYCH
- Dostawa produktów leczniczych rozliczanych z karty chemioterapii określonych w 3 pakietach.
- Dostarczanie obiadów do ośrodków wsparcia. Część 3.
- Dostawa termowagi sprzężonej ze spektrometrem masowym.
- Przygotowywanie i dowożenie gorących zestawów obiadowych uczestnikom Ośrodka Wsparcia i Rehabilitacji dla Osób Niepełnosprawnych przy ul. Rozłogi 10 w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja kursów i szkoleń - materiały szkoleniowe oraz platforma e-learningowa w ramach projektu pn. "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim"
- Zakup usługi wsparcia serwisowego dla posiadanego systemu Fork firmy Ross Video na okres 12 miesięcy z możliwością przedłużenia do 48 miesięcy
- Rozbudowa systemu badań klinicznych o moduł kosztorysy
- Wsparcie do infrastruktury serwerowej w podziale na II części
- U/40/2025 Zakup wsparcia technicznego (serwisu) producenta do jednej [1] sztuki licencji wieczystej na maszynę wirtualną FortiMAIL VM02 funkcjonującej w Uniwersytecie Opolskim.
- Integracja systemu do zarządzania badaniami klinicznymi z systemem ERP oraz SAK. IZP.2411.231.2025.JM
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





