Ogłoszenie z dnia 2024-10-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00449462/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie termomodernizacji i podniesienie efektywności kotłowni w obiekcie budowlanym w Wiśle
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kancelaria Prezydenta RP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000023
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wiejska 10
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-902
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@prezydent.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.prezydent.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia-kprp.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Administracja publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administracja publiczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie termomodernizacji i podniesienie efektywności kotłowni w obiekcie budowlanym w Wiśle2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4134bdce-ca51-42ad-8e90-846e9ad34070
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00572570
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00219151/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Termomodernizacja i podniesienie efektywności kotłowni w Zamku Dolnym w Rezydencji Prezydenta RP w Wiśle
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00449462
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BA.8/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji i podniesienie efektywności kotłowni w obiekcie budowlanym w Wiśle.
1. W zakres robót budowlanych wchodzą między innymi:
Branża architektoniczno-budowlana:
a) Ocieplenie:
dachu w zakresie części poziomych,
ścian i kominów w przestrzenie poddachowej,
b) Remont kotłowni:
naprawa izolacji przeciwwilgociowych ściany w technologii iniekcji krystalicznej,
wykonanie przeciwpożarowego zabezpieczenia istniejących przepustów do wymaganej odporności ogniowej EI 30,
odtworzenie warstw posadzki po montażu instalacji podposadzkowych,
wymiana wykończenia posadzki w postaci płytek gres,
wykonanie malowania.
Branża sanitarna:
wymiana istniejących kotłów wraz z urządzeniami towarzyszącymi na kaskadę dwóch kotłów kondensacyjnych wiszących z kompletnym wyposażeniem,
wymiana zaworów termostatycznych przy grzejnikach.
Branża elektryczna:
wykonanie instalacji elektrycznych kotłowni: oświetleniowej, zasilającej oraz uziemiającej pomieszczenia kotłowni,
wykonanie systemu detekcji gazu kotłowni,
wykonanie instalacji zasilania systemu sterowania elektronicznymi głowicami grzejnikowymi,
zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zwanym dalej „OPZ” i jego załącznikami, stanowiącym Załącznik nr 2 do Umowy.
2. W zakres przeglądów konserwacyjno-serwisowych kotłów kondensacyjnych i instalacji w pomieszczeniu kotłowni wchodzą między innymi:
ogólna ocena stanu technicznego urządzeń w kotłowni,
sprawdzenie czy w pomieszczeniu jest odpowiednia i drożna wentylacja,
sprawdzenie szczelności instalacji gazowej oraz czy sprawna jest instalacja wykrywająca nieszczelności instalacji gazowej,
czyszczenie wszystkich podzespołów kotła gazowego m.in. filtr wody, filtr gazu, palniki, wymienniki ciepła,
wymiana uszczelek znajdujących się pod palnikiem i odkurzenie wnętrza kotłów,
pomiar temperatury pracy oraz ciśnienia wody,
kontrola spalin oraz inne czynności, które zaleca producent kotłów, które zostaną wbudowane w kotłowni a ich wykonanie jest wymagane w celu zapewnienia bezpiecznej i ekonomicznej eksploatacji,
przegląd instalacji elektrycznej zasilającej kotły oraz inne urządzenia w kotłowni w tym uziemienia,
przegląd instalacji sterującej zaworami termostatycznymi przy grzejnikach.
Przeglądy konserwacyjno-serwisowe będą przeprowadzane w okresie 7 lat od daty podpisania protokołu końcowego bez uwag, w tym 7 przeglądów eksploatacyjnych przed rozpoczęciem sezonu grzewczego w okresie od sierpnia do września.
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE ZNAJDUJĄ SIĘ W SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45321000-3 - Izolacja cieplna
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1084553,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1084553,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1084553,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Puchałka Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381712395
7.3.3) Ulica: ul. Platynowa 4
7.3.4) Miejscowość: Pszczyna
7.3.5) Kod pocztowy: 43-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1084553,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania pn. "Modernizacja wiaduktów drogowych nad ul. Paryską w Warszawie", w tym sporządzanie dodatkowych i/lub zamiennych opracowań projektowych.
- "Remont wału przeciwpowodziowego Nysy Łużyckiej m. Budoradz-Żytowań, etap I"
- Dostawa środków do higienicznego i chirurgicznego mycia i dezynfekcji rąk oraz pielęgnacji rąk
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących
- Dostawy artykułów spożywczych, wyrobów garmażeryjnych (dania gotowe), mrożonych warzyw i owoców, wykonywane sukcesywnie do 30.06.2026 r
- Zakup pierwszego wyposażenia remontowanego skrzydła północnego i wschodniego Arsenału Warszawskiego budynku PMA w Warszawie - urządzenia sieciowe i peryferia (maj 2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa infrastruktury edukacyjnej Szkoły Podstawowej w Łąkcie Górnej poprzez adaptację budynku dydaktycznego Nr 4
- "Modernizacja sanitariatów damskich i męskich piętra pierwszego i drugiego w Zespole Szkół Budowlanych i Odzieżowych w Tczewie - II postępowanie"
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją dachów budynków Szkoły Podstawowej nr 34 przy ul. Opławiec 157 w Bydgoszczy
- Remont pomieszczeń w XV Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy al. Dygasińskiego 15
- Realizacja w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania pn.: Przebudowa lokali mieszkalnych nr 1 i 2 w budynku przy ul. Grzesiuka 9 [lokalizacja: Warszawa, ul. Grzesiuka]
- Kanalizacja deszczowa dla parkingu wewnętrznego i przebudowa nawierzchni placu dla zespołu budynków przy ul. Mickiewicza w Opolu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.