Ogłoszenie z dnia 2024-10-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00461988/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-19
- 2024/BZP 00469881/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGI OCHRONY MIENIA I OSÓB GŁÓWNEJ BIBLIOTEKI LEKARSKIEJ W WARSZAWIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GŁÓWNA BIBLIOTEKA LEKARSKA IM.STANISŁAWA KONOPKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Główna Biblioteka Lekarska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000289319
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Chocimska 22
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-791
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 849-78-51
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gbl.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gbl.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-20d956ee-7bea-4e77-8fbc-29f41d0422eb1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Główna Biblioteka Lekarska
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGI OCHRONY MIENIA I OSÓB GŁÓWNEJ BIBLIOTEKI LEKARSKIEJ W WARSZAWIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20d956ee-7bea-4e77-8fbc-29f41d0422eb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00572520
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00412814/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zamówienie na usługi ochrony mienia i osób
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00461988
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GBL-ITiA.26.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 507792,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego przy pomocy pracowników ochrony usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej osόb przebywających na terenie Zamawiającego oraz mienia składającego się z budynków Głównej Biblioteki Lekarskiej w Warszawie, jego pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach.
Szczegółowe warunki sprawowania ochrony reguluje ustawa z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2142, ze zm.).
Jeden budynek Głównej Biblioteki Lekarskiej zlokalizowany przy
ul. Chocimskiej 22 o powierzchni zabudowy 650 m2, posiada jedno wejście główne, 4 wejścia do klatek schodowych od strony dziedzińca, dwa do pomieszczeń piwnicznych oraz bramę wjazdową na dziedziniec. Budynek częściowo trzy, częściowo czteropiętrowy. Na dziedzińcu parking dla samochodów służbowych. Drugi budynek mieści się przy ul. Jazdów 1A, o powierzchni zabudowy 1240 m2 przeważnie parterowy, w centralnej części budynku dwie kondygnacje ze strychem. Posiada jedno główne wejście oraz dwa dodatkowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 624588,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 781041,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 624588,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo ROMA sp. z o.o. – Lider konsorcjum z siedzibą w Warszawie, ul. Estrady 70 c, 01-932 Warszawa
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe ROMA sp. z o.o. –Partner konsorcjum z siedzibą w Warszawie, ul. Estrady 70 c, 01-932 Warszawa,MJK sp. z o.o. –Partner konsorcjum z siedzibą w Warszawie, ul. Dominikańska 33, 02-738 Warszawa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182263414
7.3.3) Ulica: Estrady
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-932
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROMA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROMA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 624588,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywna dostawa wody pitnej w butlach o pojemności 18,9 litrów wraz z dzierżawą dystrybutorów butlowych oraz filtrujących i serwisem tych urządzeń przez okres 12 miesięcy.
- Sukcesywne dostawy odczynników do detekcji oraz diagnostyki firmy Thermo Fisher
- Usługa dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych i prowadzonych w nich zajęć dla osób zatrudnionych w AMW Towarzystwie Budownictwa Społecznego "KWATERA" Sp. z o. o. oraz dla członków ich rodzin
- Usługa zabudowy powierzchni wystawowej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów BIOFACH 2026 w dniach 10-13.02.2026 r. w Norymberdze w Niemczech
- Sukcesywne dostawy odczynników do biologii molekularnej firmy Thermo Fisher
- Dostawa i montaż urządzeń UPS wraz z gwarancją producenta oraz ze wsparciem technicznym na okres 36 miesięcy oraz demontażem starych urządzeń
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa ochrony osób i mienia Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych w Poznaniu"
- Ochrona fizyczna osób i mienia
- Ochrona fizyczna obiektu ARP S.A. Oddział w Radomiu przy ul. Tarnobrzeskiej 9
- Świadczenie w 2026 roku usług ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Apelacyjnego w Lublinie w budynku przy ul. Witosa 18 w Lublinie
- Ochrona mienia i osób na 2026 r. w budynku Szkoły Podstawowej nr 356 im. Ryszarda Kaczorowskiego przy ul. Głębockiej 66 w Warszawie
- "Usługi ochrony osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Lesku na lata 2026 - 2028"
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





