eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr przy ul. Sarabandy 16/22 w Warszawie - zamówienia podobne

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr przy ul. Sarabandy 16/22 w Warszawie – zamówienia podobne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr przy ul. Sarabandy 16/22 w Warszawie – zamówienia podobne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0190d8e-8920-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00572465

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00506043

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawa prawna:
art. 305 pkt. 1) w zw. z art. 214 ust. 1 pkt. 7) ustawy Pzp

Podstawa faktyczna:
- Zam. podst. zostało udzielone w dniu 29.06.2023 r., po przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zam. publ. w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt. 1) ustawy Pzp.
- W zam. podst. o syg. 24/WZP/2023 przewidziana została możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 305 pkt. 1 w związku z art. 214 pkt 7) ustawy Pzp o łącznej wartości do kwoty 600 000,00 zł netto. W zamówieniu podstawowym określono, iż zakres robót podobnych obejmuje wykonanie robót budowlanych, elektrycznych pomieszczeń i korytarzy opisanych w dokumentacji projektowej, a wyłączonych z realizacji w ramach zamówienia podstawowego.
- Ogłoszenie o zam. podst. opublikowane zostało w BZP w dniu 20.04.2023 r. pod nr 2023/BZP/00184849/01.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 114/WZP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia:
1) Wykonanie modernizacji w pomieszczeniu kotłowni polegającego na wymianie starych urządzeń na nowe.

2) Wykonanie modernizacji wejścia głównego do budynku wraz z pomieszczeniem holu wejściowego.

Zakres prac objętych zamówieniem obejmuje:
1) Modernizacja kotłowni: montaż stacji uzdatniania (zmiękczającej) na instalacji c.o.; wymiana odpowietrzników instalacyjnych – 7 szt.; wymiana naczynia przeponowego DN25 – 2 szt.; wymiana zaworu odcinającego przy sprzęgle hydraulicznym z redukcją; wymiana połączeń hydraulicznych w instalacji cyrkulacji c.w.u.; wymiana klapy kotła; wymiana zasobników c.w.u. – 2 szt.; wymiana zaworów bezpieczeństwa – 2 szt.; wymiana czujników minimalnego poziomu wody w kotłach – 2 szt.; wymiana cewki z zaworem – 2 szt.; wymiana automatu palnika – 2 szt.; wymiana bloku gazowego; wymiana skorodowanej rury w kotle; wymiana rozdzielacza wraz z zaworami; dostawę i montaż nowych urządzeń w kotłowni wraz z podłączeniem do instalacji c.o.; próby i badania powykonawcze zainstalowanych urządzeń.

2) Modernizacja wejścia głównego do budynku wraz z pomieszczeniem holu wejściowego: rozebranie ścianki podokiennika; wymiana ścianki przeszklonej zewnętrznej i wewnętrznej; wymiana posadzki ceramicznej na podłodze; wykonanie wycieraczki do obuwia w posadzce; malowanie ścian wewnętrznych; malowanie dwóch ścian elewacji; wykonanie sufitu podwieszanego; wykonanie prac towarzyszących elektrycznych i teletechnicznych w obrębie prowadzonych robót; próby i badania instalacji elektrycznej i teletechnicznej.

3) Usunięcie gruzu oraz demontaż innych elementów/urządzeń wraz z utylizacją.

4) Zabezpieczenia terenu robót i pomieszczeń, w których wykonywane są roboty przed dostępem osób niepowołanych.

5) Roboty towarzyszące i niezbędne do prawidłowego wykonania prac.

6) Prace odtworzeniowe i porządkowe wewnątrz budynku.

7) Wykonanie dokumentacji powykonawczej obejmującej świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje, dopuszczone do obrotu oraz stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo Budowlane na zastosowane materiały.

Obowiązki wynikające z klauzuli społecznej:
1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, przez cały okres wykonywania Przedmiotu Umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób w zakresie robót budowlanych tj. prace przygotowawcze i porządkowe, roboty sanitarne.

Obowiązki wynikające z ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych:
Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia wymogu określonego w art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2023 r., poz. 875, t.j.). W związku z tym, Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu, na każde żądanie Zamawiającego pisemnego oświadczenia o jego spełnieniu. Brak złożenia pisemnego oświadczenia w wyznaczonym terminie będzie traktowane przez Zamawiającego jako niespełnienie wymogu przedmiotowej ustawy. Przedłożenie oświadczenia, o którym mowa powyżej, nie wyłącza uprawnienia Zamawiającego do weryfikacji spełnienia ww. wymogu w sposób wybrany przez Zamawiającego, w szczególności poprzez żądanie okazania pojazdów lub dokumentów dotyczących pojazdów.

Obowiązki w zakresie dostępności dla osób z niepełnosprawnościami:
Zamawiający w ramach przedmiotowego zamówienia zawiera wymagania w zakresie dostępności dla osób z niepełnosprawnościami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMASZ ORZECHOWSKI INWEST-TOOR USŁUGI W BUDWNICTWIE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222133750

7.3.3) Ulica: ul. Stanisława Wojciechowskiego 36 lok. 23B

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-495

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 335000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.