Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr przy ul. Sarabandy 16/22 w Warszawie – zamówienia podobne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr przy ul. Sarabandy 16/22 w Warszawie – zamówienia podobne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0190d8e-8920-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00572465
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00506043
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawa prawna:
art. 305 pkt. 1) w zw. z art. 214 ust. 1 pkt. 7) ustawy Pzp
Podstawa faktyczna:
- Zam. podst. zostało udzielone w dniu 29.06.2023 r., po przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zam. publ. w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt. 1) ustawy Pzp.
- W zam. podst. o syg. 24/WZP/2023 przewidziana została możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 305 pkt. 1 w związku z art. 214 pkt 7) ustawy Pzp o łącznej wartości do kwoty 600 000,00 zł netto. W zamówieniu podstawowym określono, iż zakres robót podobnych obejmuje wykonanie robót budowlanych, elektrycznych pomieszczeń i korytarzy opisanych w dokumentacji projektowej, a wyłączonych z realizacji w ramach zamówienia podstawowego.
- Ogłoszenie o zam. podst. opublikowane zostało w BZP w dniu 20.04.2023 r. pod nr 2023/BZP/00184849/01.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 114/WZP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia:
1) Wykonanie modernizacji w pomieszczeniu kotłowni polegającego na wymianie starych urządzeń na nowe.
2) Wykonanie modernizacji wejścia głównego do budynku wraz z pomieszczeniem holu wejściowego.
Zakres prac objętych zamówieniem obejmuje:
1) Modernizacja kotłowni: montaż stacji uzdatniania (zmiękczającej) na instalacji c.o.; wymiana odpowietrzników instalacyjnych – 7 szt.; wymiana naczynia przeponowego DN25 – 2 szt.; wymiana zaworu odcinającego przy sprzęgle hydraulicznym z redukcją; wymiana połączeń hydraulicznych w instalacji cyrkulacji c.w.u.; wymiana klapy kotła; wymiana zasobników c.w.u. – 2 szt.; wymiana zaworów bezpieczeństwa – 2 szt.; wymiana czujników minimalnego poziomu wody w kotłach – 2 szt.; wymiana cewki z zaworem – 2 szt.; wymiana automatu palnika – 2 szt.; wymiana bloku gazowego; wymiana skorodowanej rury w kotle; wymiana rozdzielacza wraz z zaworami; dostawę i montaż nowych urządzeń w kotłowni wraz z podłączeniem do instalacji c.o.; próby i badania powykonawcze zainstalowanych urządzeń.
2) Modernizacja wejścia głównego do budynku wraz z pomieszczeniem holu wejściowego: rozebranie ścianki podokiennika; wymiana ścianki przeszklonej zewnętrznej i wewnętrznej; wymiana posadzki ceramicznej na podłodze; wykonanie wycieraczki do obuwia w posadzce; malowanie ścian wewnętrznych; malowanie dwóch ścian elewacji; wykonanie sufitu podwieszanego; wykonanie prac towarzyszących elektrycznych i teletechnicznych w obrębie prowadzonych robót; próby i badania instalacji elektrycznej i teletechnicznej.
3) Usunięcie gruzu oraz demontaż innych elementów/urządzeń wraz z utylizacją.
4) Zabezpieczenia terenu robót i pomieszczeń, w których wykonywane są roboty przed dostępem osób niepowołanych.
5) Roboty towarzyszące i niezbędne do prawidłowego wykonania prac.
6) Prace odtworzeniowe i porządkowe wewnątrz budynku.
7) Wykonanie dokumentacji powykonawczej obejmującej świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje, dopuszczone do obrotu oraz stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo Budowlane na zastosowane materiały.
Obowiązki wynikające z klauzuli społecznej:
1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, przez cały okres wykonywania Przedmiotu Umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób w zakresie robót budowlanych tj. prace przygotowawcze i porządkowe, roboty sanitarne.
Obowiązki wynikające z ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych:
Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia wymogu określonego w art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2023 r., poz. 875, t.j.). W związku z tym, Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu, na każde żądanie Zamawiającego pisemnego oświadczenia o jego spełnieniu. Brak złożenia pisemnego oświadczenia w wyznaczonym terminie będzie traktowane przez Zamawiającego jako niespełnienie wymogu przedmiotowej ustawy. Przedłożenie oświadczenia, o którym mowa powyżej, nie wyłącza uprawnienia Zamawiającego do weryfikacji spełnienia ww. wymogu w sposób wybrany przez Zamawiającego, w szczególności poprzez żądanie okazania pojazdów lub dokumentów dotyczących pojazdów.
Obowiązki w zakresie dostępności dla osób z niepełnosprawnościami:
Zamawiający w ramach przedmiotowego zamówienia zawiera wymagania w zakresie dostępności dla osób z niepełnosprawnościami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMASZ ORZECHOWSKI INWEST-TOOR USŁUGI W BUDWNICTWIE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222133750
7.3.3) Ulica: ul. Stanisława Wojciechowskiego 36 lok. 23B
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-495
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMASZ ORZECHOWSKI INWEST-TOOR USŁUGI W BUDOWNICTWIE
jakie przetargi wygrała firma
TOMASZ ORZECHOWSKI INWEST-TOOR USŁUGI W BUDOWNICTWIE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 335000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przeprowadzenie szkoleń (łącznie 19 grup) dla pracowników Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (PIFE)
- Budowa tężni solnych na Pradze Południe w ramach zadań pn.: 1) "Tężnia solna na Pradze Południe", 2) "Tężnia solna nad Balatonem"
- Zakup usługi wsparcia i gwarancji producenta dla przełączników szkieletowych na okres 12 miesięcy z opcją wydłużenia do 24 miesięcy.
- Dostawa i montaż urządzeń multimedialnych dla SOSW nr 9 przy ul. Paska 10 w Warszawie.
- Wykonanie dezynfekcji 400 mb archiwaliów Narodowego Archiwum Geologicznego
- Wyprodukowanie i dostawę oraz montaż stojaków rowerowych w ramach realizacji zadania z Budżetu Obywatelskiego pn. Stojaki rowerowe przy ulicach i na podwórkach...
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN - roboty budowlane
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- Wymiana ślizgu zjeżdżalni wodnej wraz z wanną hamowną na Pływalni Pingwin przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.