eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaModernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr przy ul. Sarabandy 16/22 w Warszawie - zamówienia podobne



Og³oszenie z dnia 2023-12-27

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr przy ul. Sarabandy 16/22 w Warszawie – zamówienia podobne

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIASTO STO£ECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ursynow.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr przy ul. Sarabandy 16/22 w Warszawie – zamówienia podobne

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c0190d8e-8920-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00572465

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00506043

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej rêki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez og³oszenia albo zamówienia z wolnej rêki:

Podstawa prawna:
art. 305 pkt. 1) w zw. z art. 214 ust. 1 pkt. 7) ustawy Pzp

Podstawa faktyczna:
- Zam. podst. zosta³o udzielone w dniu 29.06.2023 r., po przeprowadzeniu postêpowania o udzielenie zam. publ. w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt. 1) ustawy Pzp.
- W zam. podst. o syg. 24/WZP/2023 przewidziana zosta³a mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 305 pkt. 1 w zwi±zku z art. 214 pkt 7) ustawy Pzp o ³±cznej warto¶ci do kwoty 600 000,00 z³ netto. W zamówieniu podstawowym okre¶lono, i¿ zakres robót podobnych obejmuje wykonanie robót budowlanych, elektrycznych pomieszczeñ i korytarzy opisanych w dokumentacji projektowej, a wy³±czonych z realizacji w ramach zamówienia podstawowego.
- Og³oszenie o zam. podst. opublikowane zosta³o w BZP w dniu 20.04.2023 r. pod nr 2023/BZP/00184849/01.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 114/WZP/2023

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia:
1) Wykonanie modernizacji w pomieszczeniu kot³owni polegaj±cego na wymianie starych urz±dzeñ na nowe.

2) Wykonanie modernizacji wej¶cia g³ównego do budynku wraz z pomieszczeniem holu wej¶ciowego.

Zakres prac objêtych zamówieniem obejmuje:
1) Modernizacja kot³owni: monta¿ stacji uzdatniania (zmiêkczaj±cej) na instalacji c.o.; wymiana odpowietrzników instalacyjnych – 7 szt.; wymiana naczynia przeponowego DN25 – 2 szt.; wymiana zaworu odcinaj±cego przy sprzêgle hydraulicznym z redukcj±; wymiana po³±czeñ hydraulicznych w instalacji cyrkulacji c.w.u.; wymiana klapy kot³a; wymiana zasobników c.w.u. – 2 szt.; wymiana zaworów bezpieczeñstwa – 2 szt.; wymiana czujników minimalnego poziomu wody w kot³ach – 2 szt.; wymiana cewki z zaworem – 2 szt.; wymiana automatu palnika – 2 szt.; wymiana bloku gazowego; wymiana skorodowanej rury w kotle; wymiana rozdzielacza wraz z zaworami; dostawê i monta¿ nowych urz±dzeñ w kot³owni wraz z pod³±czeniem do instalacji c.o.; próby i badania powykonawcze zainstalowanych urz±dzeñ.

2) Modernizacja wej¶cia g³ównego do budynku wraz z pomieszczeniem holu wej¶ciowego: rozebranie ¶cianki podokiennika; wymiana ¶cianki przeszklonej zewnêtrznej i wewnêtrznej; wymiana posadzki ceramicznej na pod³odze; wykonanie wycieraczki do obuwia w posadzce; malowanie ¶cian wewnêtrznych; malowanie dwóch ¶cian elewacji; wykonanie sufitu podwieszanego; wykonanie prac towarzysz±cych elektrycznych i teletechnicznych w obrêbie prowadzonych robót; próby i badania instalacji elektrycznej i teletechnicznej.

3) Usuniêcie gruzu oraz demonta¿ innych elementów/urz±dzeñ wraz z utylizacj±.

4) Zabezpieczenia terenu robót i pomieszczeñ, w których wykonywane s± roboty przed dostêpem osób niepowo³anych.

5) Roboty towarzysz±ce i niezbêdne do prawid³owego wykonania prac.

6) Prace odtworzeniowe i porz±dkowe wewn±trz budynku.

7) Wykonanie dokumentacji powykonawczej obejmuj±cej ¶wiadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje, dopuszczone do obrotu oraz stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo Budowlane na zastosowane materia³y.

Obowi±zki wynikaj±ce z klauzuli spo³ecznej:
1. Zamawiaj±cy w przedmiotowym postêpowaniu stosuje klauzulê spo³eczn± na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych.
2. Wykonawca zobowi±zuje siê do zapewnienia, ¿e czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, przez ca³y okres wykonywania Przedmiotu Umowy, bêd± wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcê lub Podwykonawcê.
3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spe³niony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracê nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych ju¿ osób w zakresie robót budowlanych tj. prace przygotowawcze i porz±dkowe, roboty sanitarne.

Obowi±zki wynikaj±ce z ustawy o elektromobilno¶ci i paliwach alternatywnych:
Wykonawca zobowi±zany jest do spe³nienia wymogu okre¶lonego w art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilno¶ci i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2023 r., poz. 875, t.j.). W zwi±zku z tym, Wykonawca zobowi±zuje siê do przekazania Zamawiaj±cemu, na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego pisemnego o¶wiadczenia o jego spe³nieniu. Brak z³o¿enia pisemnego o¶wiadczenia w wyznaczonym terminie bêdzie traktowane przez Zamawiaj±cego jako niespe³nienie wymogu przedmiotowej ustawy. Przed³o¿enie o¶wiadczenia, o którym mowa powy¿ej, nie wy³±cza uprawnienia Zamawiaj±cego do weryfikacji spe³nienia ww. wymogu w sposób wybrany przez Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci poprzez ¿±danie okazania pojazdów lub dokumentów dotycz±cych pojazdów.

Obowi±zki w zakresie dostêpno¶ci dla osób z niepe³nosprawno¶ciami:
Zamawiaj±cy w ramach przedmiotowego zamówienia zawiera wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób z niepe³nosprawno¶ciami.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMASZ ORZECHOWSKI INWEST-TOOR US£UGI W BUDWNICTWIE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222133750

7.3.3) Ulica: ul. Stanis³awa Wojciechowskiego 36 lok. 23B

7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-495

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 335000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.