Ogłoszenie z dnia 2025-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00478818/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Utworzenie magazynu w Purdzie w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 – dostawa sprzętu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PURDA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743189
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Purda 19
1.5.2.) Miejscowość: Purda
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-030
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 89 512 22 23
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@purda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.purda.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-51069cce-e378-4bca-80f4-a0cf0576699a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie magazynu w Purdzie w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 – dostawa sprzętu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51069cce-e378-4bca-80f4-a0cf0576699a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00572208
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00008741/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Utworzenie magazynu w Purdzie w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 – dostawa sprzętu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00478818
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.23.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Namiot pneumatyczny.Przedmiotem zamówienia jest dostawa namiotu pneumatycznego dla potrzeb Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej Urzędu Gminy Purda. Namiot pneumatyczny o konstrukcji opartej na pneumatycznym stelażu. Wykonany z materiału zapewniającego ochronę UV oraz solidna konstrukcja zapewniająca wykorzystanie w różnych warunkach terenowych i klimatycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39522530-1 - Namioty
4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Motopompa pływająca do wypompowywania nieczystej wody.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej motopompy pływającej do wypompowywania nieczystej wody o wydajności 2200-2600 l/min, silnikiem 7,6kW/3600 obr., wysokością podnoszenia do 22 m., o wymiarach 1000-1200 x 700-750 x 450-500 mm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144213-4 - Motopompy
4.5.5.) Wartość części: 13090,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Beczkowóz do wody pitnej.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego beczkowozu do wody pitnej – przyczepy ciągnikowej o pojemności 5 m3. Beczkowóz musi posiadać następujące parametry techniczne: obustronny piktogram „Woda pitna”, jedna oś jezdna, dolny zaczep do ciągnika, układ hamulcowy pneumatyczny, włazy górny i boczny, belka tylna wyposażona w 3 zawory do czerpania wody, świadectwo homologacji oraz atest PZH do wody pitnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44614000-7 - Beczki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144212-7 - Cysterny do transportu wody
4.5.5.) Wartość części: 40550,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Rębak spalinowy.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego rębaka spalinowego przeznaczonego do rozdrabniania gałęzi, drewna itp. o następujących parametrach: zasilania własnym silnikiem wysokoprężnym, wydajność rozdrabniania min. 200 mm, min. moc 50 KM, trójpunktowy układ zawieszenia, regulacja grubości zrębki, otwór podający min. 200 x 200 mm, liczba noży tnących min. 2 wykonanych ze stali o podwyższonej wytrzymałości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43312200-5 - Rębarki
4.5.5.) Wartość części: 32520,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5: System oświetleniowy.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego przenośnego systemu oświetleniowego z dwoma głowicami o następujących parametrach: strumień świetlny min. 40 000 lm, akumulator min. 50 Ah, posiadający dwie głowice świetlne o kącie świecenia 360 0 na masztach o regulowanej wysokości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31527260-6 - Systemy oświetleniowe
4.5.5.) Wartość części: 11800,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
- Zamawiający w dniu 30 października 2025 r. na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), wezwał Wykonawcę ORITON Sp. z o.o., do złożenia wymaganego w postępowaniu przedmiotowego środka dowodowego tj. dokumentu stanowiącego Załącznik nr 2a do SWZ potwierdzającego, że zaproponowany przez Wykonawcę sprzęt spełnia parametry techniczne, których Zamawiający wymagał wyznaczając termin na złożenie do dnia 4 listopada 2025 r. Wykonawca w wyznaczonym terminie nie złożył wymaganego przedmiotowego środka dowodowego w związku z powyższym oferta Wykonawcy została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp.
- Zamawiający w dniu 30 października 2025 r. na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), wezwał Wykonawcę BORLEX Sp. z o.o., do złożenia wymaganych w postępowaniu podmiotowych środków dowodowych (załącznik nr 7, 8, 9 do SWZ) wyznaczając termin na złożenie do dnia 4 listopada 2025 r. Wykonawca w wyznaczonym terminie nie złożył wymaganych podmiotowych środków dowodowych w związku z powyższym Zamawiający w dniu 5 listopada 2025 r. na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy Pzp wezwał Wykonawcę ponownie do uzupełnienia w/w dokumentów wyznaczając termin na złożenie do dnia 10 listopada 2025 r. Wykonawca w wyznaczonym terminie nie złożył wymaganych podmiotowych środków dowodowych w związku z powyższym oferta Wykonawcy została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp.
Zamawiający unieważnił część 1 niniejszego postępowania na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp., ponieważ oferta z najniższą ceną (Profilexpol Sp. z o. o. - 59 778,00 zł brutto) przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
- Zamawiający w dniu 30 października 2025 r. na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), wezwał Wykonawcę PUH King Sten Trans Piotr Stępień, , do złożenia wymaganych w postępowaniu podmiotowych środków dowodowych (załącznik nr 7, 8, 9 do SWZ) wyznaczając termin na złożenie do dnia 4 listopada 2025 r. Wykonawca w wyznaczonym terminie nie złożył wymaganych podmiotowych środków dowodowych w związku z powyższym Zamawiający w dniu 5 listopada 2025 r. na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy Pzp wezwał Wykonawcę ponownie do uzupełnienia w/w dokumentów wyznaczając termin na złożenie do dnia 10 listopada 2025 r. Wykonawca w wyznaczonym terminie nie złożył wymaganych podmiotowych środków dowodowych w związku z powyższym oferta Wykonawcy została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp.
- Zamawiający w dniu 13 listopada 2025 r. na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), wezwał Wykonawcę Profilexpol Sp. z o. o., do złożenia wymaganych w postępowaniu podmiotowych środków dowodowych (załącznik nr 7, 8, 9 do SWZ) wyznaczając termin na złożenie do dnia 18 listopada 2025 r. Wykonawca w wyznaczonym terminie nie złożył wymaganych podmiotowych środków dowodowych w związku z powyższym Zamawiający w dniu 19 listopada 2025 r. na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy Pzp wezwał Wykonawcę ponownie do uzupełnienia w/w dokumentów wyznaczając termin na złożenie do dnia 21 listopada 2025 r. Złożone uzupełnienia przez Wykonawcę nie obejmowały dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa,
są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Oferta Wykonawcy została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp, ponieważ Wykonawca nie złożył podmiotowego środka dowodowego.
Zamawiający unieważnił część 2 niniejszego postępowania na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp., ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
- Zamawiający w dniu 30 października 2025 r. na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), wezwał Wykonawcę Profilexpol Sp. z o. o., , do złożenia wymaganych w postępowaniu podmiotowych środków dowodowych (załącznik nr 7, 8, 9 do SWZ) wyznaczając termin na złożenie do dnia 4 listopada 2025 r. Wykonawca w wyznaczonym terminie nie złożył wymaganych podmiotowych środków dowodowych w związku z powyższym Zamawiający w dniu 5 listopada 2025 r. na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy Pzp wezwał Wykonawcę ponownie do uzupełnienia w/w dokumentów wyznaczając termin na złożenie do dnia 10 listopada 2025 r. Wykonawca w wyznaczonym terminie nie złożył wymaganych podmiotowych środków dowodowych w związku z powyższym oferta Wykonawcy została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp.
- Zamawiający w dniu 13 listopada 2025 r. na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), wezwał Wykonawcę Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne POMOT Sp. z o.o., do złożenia wymaganych w postępowaniu podmiotowych środków dowodowych (załącznik nr 7, 8, 9 do SWZ) wyznaczając termin
na złożenie do dnia 18 listopada 2025 r. Wykonawca w wyznaczonym terminie nie złożył wymaganych podmiotowych środków dowodowych w związku z powyższym Zamawiający w dniu 19 listopada 2025 r. na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy Pzp wezwał Wykonawcę ponownie do uzupełnienia w/w dokumentów wyznaczając termin na złożenie do dnia 21 listopada 2025 r. Wykonawca w wyznaczonym terminie nie złożył wymaganych podmiotowych środków dowodowych w związku z powyższym oferta Wykonawcy została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp.
- Zamawiający w dniu 19 listopada 2025 r. na podstawie art. 307 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), zwrócił się do Wykonawcy PUH King Sten Trans Piotr Stępień, o wydłużenie terminu związania ofertą o 30 dni wyznaczając termin na wyrażenie zgody do dnia 22 listopada 2025 r. Wykonawca w wyznaczonym terminie nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą w związku z powyższym oferta Wykonawcy została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp.
Zamawiający unieważnił część 3 niniejszego postępowania na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp., ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
- Zamawiający w dniu 30 października 2025 r. na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), wezwał Wykonawcę Profilexpol Sp. z o. o., , do złożenia wymaganych w postępowaniu podmiotowych środków dowodowych (załącznik nr 7, 8, 9 do SWZ) wyznaczając termin na złożenie do dnia 4 listopada 2025 r. Wykonawca w wyznaczonym terminie nie złożył wymaganych podmiotowych środków dowodowych w związku z powyższym Zamawiający w dniu 5 listopada 2025 r. na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy Pzp wezwał Wykonawcę ponownie do uzupełnienia w/w dokumentów wyznaczając termin na złożenie do dnia 10 listopada 2025 r. Wykonawca w wyznaczonym terminie nie złożył wymaganych podmiotowych środków dowodowych w związku z powyższym oferta Wykonawcy została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp.
Zamawiający unieważnił część 4 niniejszego postępowania na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp., ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
- Zamawiający w dniu 30 października 2025 r. na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), wezwał Wykonawcę Profilexpol Sp. z o. o., do złożenia wymaganych w postępowaniu podmiotowych środków dowodowych (załącznik nr 7, 8, 9 do SWZ) wyznaczając termin na złożenie do dnia 4 listopada 2025 r. Wykonawca w wyznaczonym terminie nie złożył wymaganych podmiotowych środków dowodowych w związku z powyższym Zamawiający w dniu 5 listopada 2025 r. na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy Pzp wezwał Wykonawcę ponownie do uzupełnienia w/w dokumentów wyznaczając termin na złożenie do dnia 10 listopada 2025 r. Wykonawca w wyznaczonym terminie nie złożył wymaganych podmiotowych środków dowodowych w związku z powyższym oferta Wykonawcy została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp.
- Zamawiający w dniu 30 października 2025 r. na podstawie art. 107 ust. 2 oraz art. 128 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), wezwał Wykonawcę Headu Piotr Palacz, do złożenia wymaganego w postępowaniu przedmiotowego środka dowodowego tj. dokumentu stanowiącego Załącznik nr 2a do SWZ oraz Załącznika nr 3 do SWZ, których Zamawiający wymagał wyznaczając termin na złożenie do dnia 4 listopada 2025 r. Wykonawca w wyznaczonym terminie nie złożył wymaganego przedmiotowego środka dowodowego oraz oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, w związku z powyższym oferta Wykonawcy została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp.
Zamawiający unieważnił część 5 niniejszego postępowania na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp., ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI PURDA
- Dostawy oleju napędowego do tankowania samochodów będących własnością Gminy Purda oraz dostawa oleju opałowego do budynków administrowanych przez Urząd Gminy w Purdzie w 2026 r.
- Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Klebark Mały - Etap II.
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Purda do placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie Olsztyna.
więcej: przetargi PURDA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa cysterny i ciągnika komunalnego do przewozu wody pitnej w ramach zadania pn.: "Zapewnienie ciągłości dostaw żywności oraz energii elektrycznej na terenie Gminy Bargłów Kościelny"
- Dostawa elementów rozbudowy technologii scenicznej dla Kujawsko-Pomorskiego Teatru Muzycznego w Toruniu
- Dostawa dwóch kompletów ratowniczych, pneumatycznych namiotów 10-osobowych z wyposażeniem w ramach zadania pn.: "Realizacja Programu OLiOC na lata 2025-2026"
- "Realizacja zadań z zakresu OLiOC na terenie Gminy Czerwin w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026"
- Dostawa wyposażenia i urządzeń przeznaczonych do wykorzystania w celu realizacji zadań w ramach systemu ochrony ludności i obrony cywilnej III.
- Dostawa sprzętu: Powiatowy magazyn zarządzania kryzysowego etap I.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





