eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówZorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w projekcie "ODPOWIEDZIALNI ZA PRZYSZŁOŚĆ" dla uczestników zrekrutowanych przez jednostki podległe PWK OHP w Rzeszowie



Ogłoszenie z dnia 2024-10-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w projekcie „ODPOWIEDZIALNI ZA PRZYSZŁOŚĆ” dla uczestników zrekrutowanych przez jednostki podległe PWK OHP w Rzeszowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Podkarpacka Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001036974

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Józefa Piłsudskiego 31

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-074

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 178523910

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: podkarpacka@ohp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpacka.ohp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-da02fb82-cccb-11ee-a3b5-e25d731b0da9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w projekcie „ODPOWIEDZIALNI ZA PRZYSZŁOŚĆ” dla uczestników zrekrutowanych przez jednostki podległe PWK OHP w Rzeszowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da02fb82-cccb-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00572182

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00098805/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Kursy zawodowe (etap 1)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

"Odpowiedzialni za przyszłość" - Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00228570

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 576425,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kosmetyczka/wizażystka z modułem makijażu oraz stylizacji rzęs, brwi i paznokci.
Wymiar godzin kursu: min. 144 godzin zajęć dydaktycznych.
Pakiet obejmuje realizację kursu w 8 lokalizacjach wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 107353,33 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Magazynier/fakturzysta z obsługą wózka widłowego, kas fiskalnych oraz programów do fakturowania (UDT)
Wymiar godzin kursu: min. 144 godzin zajęć dydaktycznych
Pakiet obejmuje realizację kursu w 7 lokalizacjach wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 99266,67 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i terminala płatniczego oraz sklepu internetowego.
Wymiar godzin kursu: min. 144 godzin zajęć dydaktycznych.
Pakiet obejmuje realizację kursu w 3 lokalizacjach wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 42400,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kelner/barman/barista/sommelier (z obsługą kasy fiskalnej)
Wymiar godzin kursu: min. 144 godzin zajęć dydaktycznych
Pakiet obejmuje realizację kursu w 6 lokalizacjach wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 65300,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5. Piekarz/cukiernik z modułem dekorowania tortów.
Wymiar godzin kursu: min. 144 godzin zajęć dydaktycznych.
Pakiet obejmuje realizację kursu w 5 lokalizacjach wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 51800,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs kucharski z elementami street food i cateringu dietetycznego.
Wymiar godzin kursu: min. 144 godzin zajęć dydaktycznych.
Pakiet obejmuje realizację kursu w 4 lokalizacjach wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 46550,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Elektronika, chiptuning i klimatyzacja samochodowa.
Wymiar godzin kursu: min. 144 godzin zajęć dydaktycznych.
Miejsce realizacji zgodnie z OPZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 13750,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

8. Barber
Wymiar godzin kursu: min. 144 godzin zajęć dydaktycznych
Miejsce realizacji zgodnie z OPZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 10800,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Groomer
Wymiar godzin kursu: min. 144 godzin zajęć dydaktycznych.
Pakiet obejmuje realizację kursu w 2 lokalizacjach wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 10800,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC
Wymiar godzin kursu: min. 144 godzin zajęć dydaktycznych
Pakiet obejmuje realizację kursu w 3 lokalizacjach wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 46050,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs programowania stron www-java scirpt.
Wymiar godzin kursu: min. 144 godzin zajęć dydaktycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 13066,67 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Spawacz metodą TIG (I +II poziom)
Wymiar godzin kursu: min. 160 godzin zajęć dydaktycznych
Pakiet obejmuje realizację kursu w 3 lokalizacjach wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 20100,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Spawacz metodą MIG-MAG 135
Wymiar godzin kursu: min. 145 godzin zajęć dydaktycznych.
Pakiet obejmuje realizację kursu w 4 lokalizacjach wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 29400,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Fryzjer II stopnia
Wymiar godzin kursu: min. 144 godzin zajęć dydaktycznych.
Miejsce realizacji zgodnie z OPZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 9550,00 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełna księgowość I st.
Wymiar godzin kursu: min. 144 godzin zajęć dydaktycznych.
Miejsce realizacji zgodnie z OPZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 8200,00 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Operator koparko-ładowarki
Wymiar godzin kursu: min. 144 godzin zajęć dydaktycznych
Pakiet obejmuje realizację kursu w 2 lokalizacjach wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 5000 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Programowanie w języku Python (kompleksowe)
Wymiar godzin kursu: min. 144 godzin zajęć dydaktycznych.
Miejsce realizacji zgodnie z OPZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 7250,00 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Specjalista ds. transportu i logistyki.
Wymiar godzin kursu: min. 144 godzin zajęć dydaktycznych.
Miejsce realizacji zgodnie z OPZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 6400,00 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Detailing samochodowy (autodetaling).
Wymiar godzin kursu: min. 144 godzin zajęć dydaktycznych
Pakiet obejmuje realizację kursu w 2 lokalizacjach wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 13000,00 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opiekunka dziecięca z modułem animatora zabaw dziecięcych.
Wymiar godzin kursu: min. 144 godzin zajęć dydaktycznych.
Pakiet obejmuje realizację kursu w 3 lokalizacjach wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 26500,00 PLN

Część 21

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rejestrator medyczny.
Wymiar godzin kursu: min. 144 godzin zajęć dydaktycznych.
Miejsce realizacji zgodnie z OPZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 8533,33 PLN

Część 22

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs pracownika robót wykończeniowych w budownictwie.
Wymiar godzin kursu: min. 144 godzin zajęć dydaktycznych.
Miejsce realizacji zgodnie z OPZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 12000,00 PLN

Część 23

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs masażu I i II st.z elementami kinesiotapingu.
Wymiar godzin kursu: min. 144 godzin zajęć dydaktycznych.
Miejsce realizacji zgodnie z OPZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 15600,00 PLN

Część 24

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grafik komputerowy.
Wymiar godzin kursu: min. 144 godzin zajęć dydaktycznych.
Miejsce realizacji zgodnie z OPZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 11800,00 PLN

Część 25

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Trener personalny + instruktor siłowni.
Wymiar godzin kursu: min. 144 godzin zajęć dydaktycznych.
Miejsce realizacji zgodnie z OPZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 5900,00 PLN

Część 26

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Florystyka z elementami kompozycji okolicznościowych.
Wymiar godzin kursu: min. 144 godzin zajęć dydaktycznych.
Pakiet obejmuje realizację kursu w 2 lokalizacjach wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 22633,33 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wobec faktu, iż w odniesieniu do wskazanej części, ceny wszystkich złożonych ofert przewyższały kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wobec faktu, iż w odniesieniu do wskazanej części, ceny wszystkich złożonych ofert przewyższały kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22188,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 336000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22188,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dolnośląskie Centrum Szkoleń i Tłumaczeń Lena Niciński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021440139

7.3.3) Ulica: Wrocławska 8

7.3.4) Miejscowość: Dzierżoniów

7.3.5) Kod pocztowy: 58-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22188,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wobec faktu, iż w odniesieniu do wskazanej części, ceny wszystkich złożonych ofert przewyższały kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wobec faktu, iż w odniesieniu do wskazanej części, ceny wszystkich złożonych ofert przewyższały kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wobec faktu, iż w odniesieniu do wskazanej części, ceny wszystkich złożonych ofert przewyższały kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wobec faktu, iż w odniesieniu do wskazanej części, ceny wszystkich złożonych ofert przewyższały kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wobec faktu, iż w odniesieniu do wskazanej części, ceny wszystkich złożonych ofert przewyższały kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wobec faktu, iż w odniesieniu do wskazanej części, ceny wszystkich złożonych ofert przewyższały kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wobec faktu, iż w odniesieniu do wskazanej części, ceny wszystkich złożonych ofert przewyższały kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie.

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wobec faktu, iż w odniesieniu do wskazanej części, ceny wszystkich złożonych ofert przewyższały kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie.

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wobec faktu, iż w odniesieniu do wskazanej części, ceny wszystkich złożonych ofert przewyższały kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie.

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wobec faktu, iż w odniesieniu do wskazanej części, ceny wszystkich złożonych ofert przewyższały kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie.

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wobec faktu, iż w odniesieniu do wskazanej części, ceny wszystkich złożonych ofert przewyższały kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie.

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wobec faktu, iż w odniesieniu do wskazanej części, ceny wszystkich złożonych ofert przewyższały kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie.

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wobec faktu, iż w odniesieniu do wskazanej części, ceny wszystkich złożonych ofert przewyższały kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie.

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wobec faktu, iż w odniesieniu do wskazanej części, ceny wszystkich złożonych ofert przewyższały kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie.

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wobec faktu, iż w odniesieniu do wskazanej części, ceny wszystkich złożonych ofert przewyższały kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie.

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wobec faktu, iż w odniesieniu do wskazanej części, ceny wszystkich złożonych ofert przewyższały kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie.

Część 20

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wobec faktu, iż w odniesieniu do wskazanej części, ceny wszystkich złożonych ofert przewyższały kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie.

Część 21

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wobec faktu, iż w odniesieniu do wskazanej części, ceny wszystkich złożonych ofert przewyższały kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie.

Część 22

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wobec faktu, iż w odniesieniu do wskazanej części, ceny wszystkich złożonych ofert przewyższały kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie.

Część 23

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wobec faktu, iż w odniesieniu do wskazanej części, ceny wszystkich złożonych ofert przewyższały kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie.

Część 24

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wobec faktu, iż w odniesieniu do wskazanej części, ceny wszystkich złożonych ofert przewyższały kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie.

Część 25

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wobec faktu, iż w odniesieniu do wskazanej części, ceny wszystkich złożonych ofert przewyższały kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie.

Część 26

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wobec faktu, iż w odniesieniu do wskazanej części, ceny wszystkich złożonych ofert przewyższały kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.