Ogłoszenie z dnia 2024-10-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00228570/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w projekcie „ODPOWIEDZIALNI ZA PRZYSZŁOŚĆ” dla uczestników zrekrutowanych przez jednostki podległe PWK OHP w Rzeszowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Podkarpacka Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001036974
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Józefa Piłsudskiego 31
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-074
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 178523910
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: podkarpacka@ohp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpacka.ohp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-da02fb82-cccb-11ee-a3b5-e25d731b0da91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w projekcie „ODPOWIEDZIALNI ZA PRZYSZŁOŚĆ” dla uczestników zrekrutowanych przez jednostki podległe PWK OHP w Rzeszowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da02fb82-cccb-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00572182
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00098805/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Kursy zawodowe (etap 1)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Odpowiedzialni za przyszłość" - Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00228570
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 576425,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kosmetyczka/wizażystka z modułem makijażu oraz stylizacji rzęs, brwi i paznokci.Wymiar godzin kursu: min. 144 godzin zajęć dydaktycznych.
Pakiet obejmuje realizację kursu w 8 lokalizacjach wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 107353,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Magazynier/fakturzysta z obsługą wózka widłowego, kas fiskalnych oraz programów do fakturowania (UDT)Wymiar godzin kursu: min. 144 godzin zajęć dydaktycznych
Pakiet obejmuje realizację kursu w 7 lokalizacjach wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 99266,67 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i terminala płatniczego oraz sklepu internetowego.Wymiar godzin kursu: min. 144 godzin zajęć dydaktycznych.
Pakiet obejmuje realizację kursu w 3 lokalizacjach wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 42400,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kelner/barman/barista/sommelier (z obsługą kasy fiskalnej)Wymiar godzin kursu: min. 144 godzin zajęć dydaktycznych
Pakiet obejmuje realizację kursu w 6 lokalizacjach wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 65300,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5. Piekarz/cukiernik z modułem dekorowania tortów.Wymiar godzin kursu: min. 144 godzin zajęć dydaktycznych.
Pakiet obejmuje realizację kursu w 5 lokalizacjach wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 51800,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs kucharski z elementami street food i cateringu dietetycznego.Wymiar godzin kursu: min. 144 godzin zajęć dydaktycznych.
Pakiet obejmuje realizację kursu w 4 lokalizacjach wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 46550,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Elektronika, chiptuning i klimatyzacja samochodowa.Wymiar godzin kursu: min. 144 godzin zajęć dydaktycznych.
Miejsce realizacji zgodnie z OPZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 13750,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
8. BarberWymiar godzin kursu: min. 144 godzin zajęć dydaktycznych
Miejsce realizacji zgodnie z OPZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 10800,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
GroomerWymiar godzin kursu: min. 144 godzin zajęć dydaktycznych.
Pakiet obejmuje realizację kursu w 2 lokalizacjach wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 10800,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNCWymiar godzin kursu: min. 144 godzin zajęć dydaktycznych
Pakiet obejmuje realizację kursu w 3 lokalizacjach wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 46050,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs programowania stron www-java scirpt.Wymiar godzin kursu: min. 144 godzin zajęć dydaktycznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 13066,67 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Spawacz metodą TIG (I +II poziom)Wymiar godzin kursu: min. 160 godzin zajęć dydaktycznych
Pakiet obejmuje realizację kursu w 3 lokalizacjach wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 20100,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Spawacz metodą MIG-MAG 135Wymiar godzin kursu: min. 145 godzin zajęć dydaktycznych.
Pakiet obejmuje realizację kursu w 4 lokalizacjach wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 29400,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Fryzjer II stopniaWymiar godzin kursu: min. 144 godzin zajęć dydaktycznych.
Miejsce realizacji zgodnie z OPZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 9550,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełna księgowość I st.Wymiar godzin kursu: min. 144 godzin zajęć dydaktycznych.
Miejsce realizacji zgodnie z OPZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 8200,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Operator koparko-ładowarkiWymiar godzin kursu: min. 144 godzin zajęć dydaktycznych
Pakiet obejmuje realizację kursu w 2 lokalizacjach wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 5000 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Programowanie w języku Python (kompleksowe)Wymiar godzin kursu: min. 144 godzin zajęć dydaktycznych.
Miejsce realizacji zgodnie z OPZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 7250,00 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Specjalista ds. transportu i logistyki.Wymiar godzin kursu: min. 144 godzin zajęć dydaktycznych.
Miejsce realizacji zgodnie z OPZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 6400,00 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Detailing samochodowy (autodetaling).Wymiar godzin kursu: min. 144 godzin zajęć dydaktycznych
Pakiet obejmuje realizację kursu w 2 lokalizacjach wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 13000,00 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opiekunka dziecięca z modułem animatora zabaw dziecięcych.Wymiar godzin kursu: min. 144 godzin zajęć dydaktycznych.
Pakiet obejmuje realizację kursu w 3 lokalizacjach wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 26500,00 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rejestrator medyczny.Wymiar godzin kursu: min. 144 godzin zajęć dydaktycznych.
Miejsce realizacji zgodnie z OPZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 8533,33 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs pracownika robót wykończeniowych w budownictwie.Wymiar godzin kursu: min. 144 godzin zajęć dydaktycznych.
Miejsce realizacji zgodnie z OPZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 12000,00 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs masażu I i II st.z elementami kinesiotapingu.Wymiar godzin kursu: min. 144 godzin zajęć dydaktycznych.
Miejsce realizacji zgodnie z OPZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 15600,00 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Grafik komputerowy.Wymiar godzin kursu: min. 144 godzin zajęć dydaktycznych.
Miejsce realizacji zgodnie z OPZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 11800,00 PLN
Część 25
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Trener personalny + instruktor siłowni.Wymiar godzin kursu: min. 144 godzin zajęć dydaktycznych.
Miejsce realizacji zgodnie z OPZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 5900,00 PLN
Część 26
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Florystyka z elementami kompozycji okolicznościowych.Wymiar godzin kursu: min. 144 godzin zajęć dydaktycznych.
Pakiet obejmuje realizację kursu w 2 lokalizacjach wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 22633,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wobec faktu, iż w odniesieniu do wskazanej części, ceny wszystkich złożonych ofert przewyższały kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wobec faktu, iż w odniesieniu do wskazanej części, ceny wszystkich złożonych ofert przewyższały kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22188,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 336000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22188,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dolnośląskie Centrum Szkoleń i Tłumaczeń Lena Niciński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021440139
7.3.3) Ulica: Wrocławska 8
7.3.4) Miejscowość: Dzierżoniów
7.3.5) Kod pocztowy: 58-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22188,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wobec faktu, iż w odniesieniu do wskazanej części, ceny wszystkich złożonych ofert przewyższały kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wobec faktu, iż w odniesieniu do wskazanej części, ceny wszystkich złożonych ofert przewyższały kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wobec faktu, iż w odniesieniu do wskazanej części, ceny wszystkich złożonych ofert przewyższały kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wobec faktu, iż w odniesieniu do wskazanej części, ceny wszystkich złożonych ofert przewyższały kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wobec faktu, iż w odniesieniu do wskazanej części, ceny wszystkich złożonych ofert przewyższały kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wobec faktu, iż w odniesieniu do wskazanej części, ceny wszystkich złożonych ofert przewyższały kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wobec faktu, iż w odniesieniu do wskazanej części, ceny wszystkich złożonych ofert przewyższały kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wobec faktu, iż w odniesieniu do wskazanej części, ceny wszystkich złożonych ofert przewyższały kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wobec faktu, iż w odniesieniu do wskazanej części, ceny wszystkich złożonych ofert przewyższały kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wobec faktu, iż w odniesieniu do wskazanej części, ceny wszystkich złożonych ofert przewyższały kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie.
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wobec faktu, iż w odniesieniu do wskazanej części, ceny wszystkich złożonych ofert przewyższały kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie.
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wobec faktu, iż w odniesieniu do wskazanej części, ceny wszystkich złożonych ofert przewyższały kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie.
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wobec faktu, iż w odniesieniu do wskazanej części, ceny wszystkich złożonych ofert przewyższały kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie.
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wobec faktu, iż w odniesieniu do wskazanej części, ceny wszystkich złożonych ofert przewyższały kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie.
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wobec faktu, iż w odniesieniu do wskazanej części, ceny wszystkich złożonych ofert przewyższały kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie.
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wobec faktu, iż w odniesieniu do wskazanej części, ceny wszystkich złożonych ofert przewyższały kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie.
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wobec faktu, iż w odniesieniu do wskazanej części, ceny wszystkich złożonych ofert przewyższały kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie.
Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wobec faktu, iż w odniesieniu do wskazanej części, ceny wszystkich złożonych ofert przewyższały kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie.
Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wobec faktu, iż w odniesieniu do wskazanej części, ceny wszystkich złożonych ofert przewyższały kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie.
Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wobec faktu, iż w odniesieniu do wskazanej części, ceny wszystkich złożonych ofert przewyższały kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie.
Część 24
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wobec faktu, iż w odniesieniu do wskazanej części, ceny wszystkich złożonych ofert przewyższały kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie.
Część 25
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wobec faktu, iż w odniesieniu do wskazanej części, ceny wszystkich złożonych ofert przewyższały kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie.
Część 26
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wobec faktu, iż w odniesieniu do wskazanej części, ceny wszystkich złożonych ofert przewyższały kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych dysków do monitoringu wizyjnego dla Kampusu Zalesie Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Przebudowa dróg - budowa dróg dla pieszych w ciągu dróg powiatowych na terenie Gminy Krasne oraz Gminy Dynów - 3 zadania
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem gablot i krzeseł dla Dziekanatu Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Sprzedaż i dostawa odczynników dla Wydziałów Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Zakup i sukcesywne dostawy wody mineralnej, wody źródlanej wraz z dzierżawą dystrybutorów wody źródlanej.
- Malowanie i wymiana wykładziny III piętro segmenty A i B O/ZUS Rzeszów, Al. Piłsudskiego 12.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie wyjazdowej, dwudniowej Konferencji dla dyrektorów jednostek oświatowych Miasta Katowice oraz przedstawicieli organu prowadzącego
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności i kwalifikacji dla 93 uczestników w ramach projektu "Kwalifikacja? Akcja! - 3 części - V Tura.
- Przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego w podziale na części.
- Usługa przeprowadzenia kursu "Obsługa dronów- szkolenie z pilotażu STS-01" podnoszącego kompetencje z zakresu zielonej transformacji studentów i studentek UPP w Poznaniu-postępowanie powtórzone
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności dla uczestników projektu pn. "Lepszy start z OHP"
- Przeprowadzenie kursów i egzaminów na prawo jazdy kat. B
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.