Ogłoszenie z dnia 2025-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00423783/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu RTV
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bankowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/359-13-34
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://us.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu RTV2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c47a6a01-dcec-4ba1-a70a-38d5ba82302a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00572105
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00325648/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.13 Osprzęt RTV
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
jUŚt transition - Potencjał Uniwersytetu Śląskiego podstawą Sprawiedliwej Transformacji regionu (w zakresie cz. A-F)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00423783
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.382.1.51.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 445174,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia, w zakresie części A, jest dostawa sprzętu RTV : poz. 1- System nagłośnienia talkback -1 zestaw,
poz. 2- Mikrofon dynamiczny z interfejsem -1 zestaw,
poz. 3- Wzmacniacz słuchawkowy wielokanałowy -1 zestaw,
poz. 4- Wielokanałowy stagebox -1 szt.,
poz. 5- Telewizor 42’ -1 szt.,
poz. 6- Telewizor 32’ -1 szt.),
poz. 7- Przedwzmacniacz -1 szt.,
poz. 8- Mikrofon dynamiczny wokalny-4 szt.,
poz. 9- Mikrofon pojemnościowy wokalny -1 szt.,
poz. 10- Mikrofon przypinany -1 szt.,
poz. 11- Mikrofon wstęgowy-1 szt. ,
poz. 12- Mikrofon ambisoniczny -1 zestaw,
poz. 13- Mikrofonu pojemnościowy typu shotgun -1 zestaw,
poz. 14- Mikrofon pojemnościowy małomembranowy -1 zestaw,
poz. 15- Mikrofon pojemnościowy wielkomembranowy -2 zestawy,
poz. 16- Mikrofon pojemnościowy małomembranowy- 1 zestaw,
poz. 17- Mikrofon dynamiczny -1 szt.,
poz. 18- Mikrofon pojemnościowy wielkomembranowy -1 zestaw,
poz. 19-2-kanałowy Di-Box -1 szt.,
poz. 20-8-kanałowy Di-Box -1 szt.,
poz. 21- Dwukanałowe urządzenie do konwersji sygnału audio-2 szt.,
poz. 22- Telewizor 65’-1 szt.,
poz. 23- Telewizor 83’ -1szt.,
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 A do SWZ;
3. Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z jego dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny;
4. Termin realizacji zamówienia: do 4 tygodni od daty zawarcia umowy.
5. Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Wydział Sztuki i Nauk o Edukacji, ul. Bielska 62, 43-400 Cieszyn;
6. Wymagany minimalny termin gwarancji: 24 m-ce.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
32342412-3 - Głośniki
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
4.5.5.) Wartość części: 96008,75 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia, w zakresie części B, jest dostawa sprzętu RTV : poz. 1- Przenośna kabina lektorsko-wokalna - 1 szt.,
poz. 2- Zestaw bezprzewodowy do mikrofonu -1 zestaw,
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 B do SWZ;
3. Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z jego dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny;
4. Termin realizacji zamówienia: do 4 tygodni od daty zawarcia umowy.
5. Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Wydział Sztuki i Nauk o Edukacji, ul. Bielska 62, 43-400 Cieszyn;
6. Wymagany minimalny termin gwarancji: 24 m-ce.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
32342412-3 - Głośniki
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
4.5.5.) Wartość części: 6769,10 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia, w zakresie części C, jest dostawa sprzętu RTV :Półmodułowy kontroler DAW -1 szt.,
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 C do SWZ;
3. Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z jego dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny;
4. Termin realizacji zamówienia: do 4 tygodni od daty zawarcia umowy.
5. Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Wydział Sztuki i Nauk o Edukacji, ul. Bielska 62, 43-400 Cieszyn;
6. Wymagany minimalny termin gwarancji: 24 m-ce.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
32342412-3 - Głośniki
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
4.5.5.) Wartość części: 185152,58 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia, w zakresie części D, jest dostawa sprzętu RTV : poz. 1-ekran mikrofonowy -1 szt.
poz. 2- ekran mikrofonowy- 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 D do SWZ;
3. Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z jego dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny;
4. Termin realizacji zamówienia: do 4 tygodni od daty zawarcia umowy.
5. Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Wydział Sztuki i Nauk o Edukacji, ul. Bielska 62, 43-400 Cieszyn;
6. Wymagany minimalny termin gwarancji: 24 m-ce.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
32342412-3 - Głośniki
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
4.5.5.) Wartość części: 596,48 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia, w zakresie części E, jest dostawa sprzętu RTV : poz. 1- ekran do obróbki kolorów -1 szt.,
poz. 2- ekran do obróbki dźwięków i kolorów -1 szt.,
poz. 3- Ekran do profesjonalnego monitorowania i nagrywania sygnału wideo- 1 szt.
poz. 4- Karta wideo- 1 szt.
poz. 5- Subwoofer wraz z mikrofonem pomiarowym - 1 zestaw,
poz. 6- Monitory dźwiękowe z akcesoriami - 5 zestawów,
poz. 7- aktywny monitor studyjny bliskiego pola z akcesoriami - 6 zestawów,
poz. 8- System kalibracji monitorów- 1 zestaw
poz. 9- Kontroler DAW- 1 szt.
poz. 10- Interfejs dźwiękowy- 1 szt.
poz. 11- Karta rozszerzeń interfejsu- 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 E do SWZ;
3. Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z jego dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny;
4. Termin realizacji zamówienia: do 4 tygodni od daty zawarcia umowy.
5. Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Wydział Sztuki i Nauk o Edukacji, ul. Bielska 62, 43-400 Cieszyn;
6. Wymagany minimalny termin gwarancji: 24 m-ce.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
32342412-3 - Głośniki
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
4.5.5.) Wartość części: 112067,42 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia, w zakresie części F, jest dostawa sprzętu RTV : poz. 1- Słuchawki otwarte-1 szt.
poz. 2- Słuchawki otwarte-1 szt.
poz. 3- Słuchawki zamknięte-1 szt.
poz. 4- 5-kanałowy wzmacniacz słuchawkowy-1 szt.
poz. 5- Wzmacniacz słuchawkowy high-end-1 szt.
poz. 6- Mikrofon dynamiczny podcastowy wraz z ramieniem -1 zestaw.
poz. 7- Telewizor- 1 szt.
poz. 8- Głośnik talkback- 1 zestaw
poz. 9- Splitter1 szt.
poz. 10- Synchronizator1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 F do SWZ;
3. Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z jego dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny;
4. Termin realizacji zamówienia: do 4 tygodni od daty zawarcia umowy.
5. Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Wydział Sztuki i Nauk o Edukacji, ul. Bielska 62, 43-400 Cieszyn;
6. Wymagany minimalny termin gwarancji: 24 m-ce.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
32342412-3 - Głośniki
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
4.5.5.) Wartość części: 36950,41 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia, w zakresie części G, jest dostawa sprzętu RTV : Soundbar do telewizora – 2 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 G do SWZ;
3. Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z jego dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny;
4. Termin realizacji zamówienia: do 4 tygodni od daty zawarcia umowy.
5. Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Dział Zarządzania Dostawami, ul. Bankowa 14/310, 40-007 Katowice.
6. Wymagany minimalny termin gwarancji: 24 m-ce.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
32342412-3 - Głośniki
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
4.5.5.) Wartość części: 7629,81 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133086,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133086,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133086,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MM MARKET Małgorzata Małecka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8221775726
7.3.3) Ulica: Szałwiowa 51A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-167
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MM MARKET" MAŁGORZATA MAŁECKA
jakie przetargi wygrała firma
"MM MARKET" MAŁGORZATA MAŁECKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 133086,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8877,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10455,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8877,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAM- I Music Media Jarosław Igielski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7180050901
7.3.3) Ulica: Dmowskiego 1c
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.5) Kod pocztowy: 18-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KAM-I MUSIC MEDIA JAROSŁAW IGIELSKI
jakie przetargi wygrała firma
KAM-I MUSIC MEDIA JAROSŁAW IGIELSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8877,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca MM Market Małgorzata Małecka ul. Szałwiowa 51a, 03-167 Warszawa, którego oferta nr 2- została wybrana (w dn. 14.11.2025 r. po ponownym wyborze) jako najkorzystniejsza w zakresie części C niniejszego postępowania, w dn. 17.11.2025 r. uchylił się od zawarcia umowy.
Na podstawie art. 263 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2024 poz. 1320 ze zm. ) zwanej „ustawą Pzp”, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
W zakresie części C Zamawiający nie może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców, ponieważ brak jest pozostałych w postępowaniu Wykonawców, w związku z tym działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że unieważnia postępowanie w zakresie cz. C.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 663,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 984,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 663,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAM- I Music Media Jarosław Igielski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7180050901
7.3.3) Ulica: Dmowskiego 1c
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.5) Kod pocztowy: 18-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 663,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części E: działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z Pzp, Zamawiającym informuje, że zdecydował się unieważnić postępowanie na podstawie art. 255 ust. 1 pkt. 3) ustawy Pzp, tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
Uzasadnienie faktyczne: Cena oferty pozostałej w postępowaniu, MM Market Małgorzata Małecka ul. Szałwiowa 51a, 03-167 Warszawa, wynosi: 253.933,50 PLN. Ilość środków przeznaczonych na realizację zamówienia to 136 900,00 PLN . W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie, w zakresie częsci E, w skutek braku dostatecznego pokrycia finansowego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52029,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52029,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52029,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MM MARKET Małgorzata Małecka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8221775726
7.3.3) Ulica: Szałwiowa 51A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-167
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KAM-I MUSIC MEDIA JAROSŁAW IGIELSKI
jakie przetargi wygrała firma
KAM-I MUSIC MEDIA JAROSŁAW IGIELSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52029,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że na podstawie art. 255 pkt. 3) ustawy Pzp, unieważnia postępowanie w zakresie części G, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, która Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
5
Zgodnie z art. 222 ust. 4 Pzp Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Decyzja o zwiększeniu tej kwoty jest oparta na swobodnym uznaniu Zamawiającego. Zatem Zamawiający nie ma obowiązku poszukiwania dodatkowych środków finansowych na sfinansowanie zamówienia ponad kwotę, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części G w skutek braku dostatecznego pokrycia finansowego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Promocja projektu pn. "Podniesienie jakości i dostępności do procedur onkologicznych poprzez zakup sprzętu medycznego oraz Rozbudowę Poradni Onkologicznej w Katowickim Centrum Onkologii".
- Obsługa samochodami ciężarowymi zwałów węgla w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Usługa sprzątania części pomieszczeń w budynkach Sądu Apelacyjnego w Katowicach
- Dostawy artykułów spożywczych różnych, przypraw i ziół, oraz zup w proszku, cukru białego, tłuszczów, jaj kurzych do Szkoły Policji w Katowicach
- Świadczenie usług krajowego transportu rzeczy w Polskiej Grupie Górniczej S.A. dla potrzeb Oddziału KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych w roku 2026 na terenie miasta Katowice - zamówienie w dwóch częściach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup doposażenia pracowni w ramach realizacji projektu pn.: "Odkrywając granice nowoczesnej edukacji - cykl szkoleń dla Zespołu Szkół nr 1 w Zgierzu".
- "Dostawa wyposażenia studyjnego oraz zestawów nagłośnieniowych i oświetleniowych dla realizacji działań projektowych w ramach projektu 'Młodzi Kreatorzy Przyszłości' nr FESW.08.03-IZ.00-0010/25" _16
- Wykonanie instalacji kabla światłowodowego i przeciwpożarowego do budynku nr 36 Laboratorium Chemiczno-Technologicznego COBORU w Słupi Wielkiej wraz z integracją z istniejącymi syst. ppoż i syst. TV
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia, obszarów, obiektów i urządzeń, oraz dostawy i montażu systemów alarmowego i monitoringu wizyjnego wraz z całodobowym monitoringiem
- Dostawa sprzętu oraz wdrożenie usług katalogowych w Gminie Zaniemyśl
- Wykonanie, dostawa i montaż mebli oraz elementów zabudowy i wyposażenia technologicznego wnętrza strefy obsługi zwiedzających i punktu gastronomicznego w siedzibie Muzeum
więcej: Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





