eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawa sprzętu RTV



Ogłoszenie z dnia 2025-12-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu RTV

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bankowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32/359-13-34

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://us.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu RTV

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c47a6a01-dcec-4ba1-a70a-38d5ba82302a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00572105

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00325648/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.13 Osprzęt RTV

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

jUŚt transition - Potencjał Uniwersytetu Śląskiego podstawą Sprawiedliwej Transformacji regionu (w zakresie cz. A-F)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00423783

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.382.1.51.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 445174,55 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia, w zakresie części A, jest dostawa sprzętu RTV :
 poz. 1- System nagłośnienia talkback -1 zestaw,
 poz. 2- Mikrofon dynamiczny z interfejsem -1 zestaw,
 poz. 3- Wzmacniacz słuchawkowy wielokanałowy -1 zestaw,
 poz. 4- Wielokanałowy stagebox -1 szt.,
 poz. 5- Telewizor 42’ -1 szt.,
 poz. 6- Telewizor 32’ -1 szt.),
 poz. 7- Przedwzmacniacz -1 szt.,
 poz. 8- Mikrofon dynamiczny wokalny-4 szt.,
 poz. 9- Mikrofon pojemnościowy wokalny -1 szt.,
 poz. 10- Mikrofon przypinany -1 szt.,
 poz. 11- Mikrofon wstęgowy-1 szt. ,
 poz. 12- Mikrofon ambisoniczny -1 zestaw,
 poz. 13- Mikrofonu pojemnościowy typu shotgun -1 zestaw,
 poz. 14- Mikrofon pojemnościowy małomembranowy -1 zestaw,
 poz. 15- Mikrofon pojemnościowy wielkomembranowy -2 zestawy,
 poz. 16- Mikrofon pojemnościowy małomembranowy- 1 zestaw,
 poz. 17- Mikrofon dynamiczny -1 szt.,
 poz. 18- Mikrofon pojemnościowy wielkomembranowy -1 zestaw,
 poz. 19-2-kanałowy Di-Box -1 szt.,
 poz. 20-8-kanałowy Di-Box -1 szt.,
 poz. 21- Dwukanałowe urządzenie do konwersji sygnału audio-2 szt.,
 poz. 22- Telewizor 65’-1 szt.,
 poz. 23- Telewizor 83’ -1szt.,
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 A do SWZ;
3. Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z jego dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny;
4. Termin realizacji zamówienia: do 4 tygodni od daty zawarcia umowy.
5. Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Wydział Sztuki i Nauk o Edukacji, ul. Bielska 62, 43-400 Cieszyn;
6. Wymagany minimalny termin gwarancji: 24 m-ce.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

32342412-3 - Głośniki

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

4.5.5.) Wartość części: 96008,75 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia, w zakresie części B, jest dostawa sprzętu RTV :
 poz. 1- Przenośna kabina lektorsko-wokalna - 1 szt.,
 poz. 2- Zestaw bezprzewodowy do mikrofonu -1 zestaw,
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 B do SWZ;
3. Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z jego dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny;
4. Termin realizacji zamówienia: do 4 tygodni od daty zawarcia umowy.
5. Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Wydział Sztuki i Nauk o Edukacji, ul. Bielska 62, 43-400 Cieszyn;
6. Wymagany minimalny termin gwarancji: 24 m-ce.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

32342412-3 - Głośniki

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

4.5.5.) Wartość części: 6769,10 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia, w zakresie części C, jest dostawa sprzętu RTV :
Półmodułowy kontroler DAW -1 szt.,
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 C do SWZ;
3. Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z jego dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny;
4. Termin realizacji zamówienia: do 4 tygodni od daty zawarcia umowy.
5. Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Wydział Sztuki i Nauk o Edukacji, ul. Bielska 62, 43-400 Cieszyn;
6. Wymagany minimalny termin gwarancji: 24 m-ce.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

32342412-3 - Głośniki

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

4.5.5.) Wartość części: 185152,58 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia, w zakresie części D, jest dostawa sprzętu RTV :
 poz. 1-ekran mikrofonowy -1 szt.
 poz. 2- ekran mikrofonowy- 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 D do SWZ;
3. Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z jego dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny;
4. Termin realizacji zamówienia: do 4 tygodni od daty zawarcia umowy.
5. Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Wydział Sztuki i Nauk o Edukacji, ul. Bielska 62, 43-400 Cieszyn;
6. Wymagany minimalny termin gwarancji: 24 m-ce.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

32342412-3 - Głośniki

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

4.5.5.) Wartość części: 596,48 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia, w zakresie części E, jest dostawa sprzętu RTV :
 poz. 1- ekran do obróbki kolorów -1 szt.,
 poz. 2- ekran do obróbki dźwięków i kolorów -1 szt.,
 poz. 3- Ekran do profesjonalnego monitorowania i nagrywania sygnału wideo- 1 szt.
 poz. 4- Karta wideo- 1 szt.
 poz. 5- Subwoofer wraz z mikrofonem pomiarowym - 1 zestaw,
 poz. 6- Monitory dźwiękowe z akcesoriami - 5 zestawów,
 poz. 7- aktywny monitor studyjny bliskiego pola z akcesoriami - 6 zestawów,
 poz. 8- System kalibracji monitorów- 1 zestaw
 poz. 9- Kontroler DAW- 1 szt.
 poz. 10- Interfejs dźwiękowy- 1 szt.
 poz. 11- Karta rozszerzeń interfejsu- 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 E do SWZ;
3. Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z jego dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny;
4. Termin realizacji zamówienia: do 4 tygodni od daty zawarcia umowy.
5. Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Wydział Sztuki i Nauk o Edukacji, ul. Bielska 62, 43-400 Cieszyn;
6. Wymagany minimalny termin gwarancji: 24 m-ce.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

32342412-3 - Głośniki

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

4.5.5.) Wartość części: 112067,42 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia, w zakresie części F, jest dostawa sprzętu RTV :
 poz. 1- Słuchawki otwarte-1 szt.
 poz. 2- Słuchawki otwarte-1 szt.
 poz. 3- Słuchawki zamknięte-1 szt.
 poz. 4- 5-kanałowy wzmacniacz słuchawkowy-1 szt.
 poz. 5- Wzmacniacz słuchawkowy high-end-1 szt.
 poz. 6- Mikrofon dynamiczny podcastowy wraz z ramieniem -1 zestaw.
 poz. 7- Telewizor- 1 szt.
 poz. 8- Głośnik talkback- 1 zestaw
 poz. 9- Splitter1 szt.
 poz. 10- Synchronizator1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 F do SWZ;
3. Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z jego dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny;
4. Termin realizacji zamówienia: do 4 tygodni od daty zawarcia umowy.
5. Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Wydział Sztuki i Nauk o Edukacji, ul. Bielska 62, 43-400 Cieszyn;
6. Wymagany minimalny termin gwarancji: 24 m-ce.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

32342412-3 - Głośniki

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

4.5.5.) Wartość części: 36950,41 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia, w zakresie części G, jest dostawa sprzętu RTV :
 Soundbar do telewizora – 2 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 G do SWZ;
3. Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z jego dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny;
4. Termin realizacji zamówienia: do 4 tygodni od daty zawarcia umowy.
5. Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Dział Zarządzania Dostawami, ul. Bankowa 14/310, 40-007 Katowice.
6. Wymagany minimalny termin gwarancji: 24 m-ce.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo

32342412-3 - Głośniki

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

4.5.5.) Wartość części: 7629,81 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133086,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133086,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133086,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MM MARKET Małgorzata Małecka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8221775726

7.3.3) Ulica: Szałwiowa 51A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-167

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 133086,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8877,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10455,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8877,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAM- I Music Media Jarosław Igielski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7180050901

7.3.3) Ulica: Dmowskiego 1c

7.3.4) Miejscowość: Łomża

7.3.5) Kod pocztowy: 18-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8877,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca MM Market Małgorzata Małecka ul. Szałwiowa 51a, 03-167 Warszawa, którego oferta nr 2- została wybrana (w dn. 14.11.2025 r. po ponownym wyborze) jako najkorzystniejsza w zakresie części C niniejszego postępowania, w dn. 17.11.2025 r. uchylił się od zawarcia umowy.
Na podstawie art. 263 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2024 poz. 1320 ze zm. ) zwanej „ustawą Pzp”, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
W zakresie części C Zamawiający nie może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców, ponieważ brak jest pozostałych w postępowaniu Wykonawców, w związku z tym działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że unieważnia postępowanie w zakresie cz. C.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 663,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 984,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 663,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAM- I Music Media Jarosław Igielski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7180050901

7.3.3) Ulica: Dmowskiego 1c

7.3.4) Miejscowość: Łomża

7.3.5) Kod pocztowy: 18-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 663,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie części E: działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z Pzp, Zamawiającym informuje, że zdecydował się unieważnić postępowanie na podstawie art. 255 ust. 1 pkt. 3) ustawy Pzp, tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
Uzasadnienie faktyczne: Cena oferty pozostałej w postępowaniu, MM Market Małgorzata Małecka ul. Szałwiowa 51a, 03-167 Warszawa, wynosi: 253.933,50 PLN. Ilość środków przeznaczonych na realizację zamówienia to 136 900,00 PLN . W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie, w zakresie częsci E, w skutek braku dostatecznego pokrycia finansowego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52029,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52029,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52029,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MM MARKET Małgorzata Małecka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8221775726

7.3.3) Ulica: Szałwiowa 51A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-167

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52029,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że na podstawie art. 255 pkt. 3) ustawy Pzp, unieważnia postępowanie w zakresie części G, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, która Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
5
Zgodnie z art. 222 ust. 4 Pzp Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Decyzja o zwiększeniu tej kwoty jest oparta na swobodnym uznaniu Zamawiającego. Zatem Zamawiający nie ma obowiązku poszukiwania dodatkowych środków finansowych na sfinansowanie zamówienia ponad kwotę, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części G w skutek braku dostatecznego pokrycia finansowego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.