Ogłoszenie z dnia 2025-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00490606/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-22
- 2025/BZP 00491432/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy gazu LPG w 2026 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000151696
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Studziwodzka 37
1.5.2.) Miejscowość: Bielsk Podlaski
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 857318211
1.5.8.) Numer faksu: sekretariat@pkbielsk.pl
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pkbielsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pkbielsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11987311.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy gazu LPG w 2026 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29594c50-cb49-4216-96cd-ced632e8b4bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00571726
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00490606
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 5643568 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 187460,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa w okresie 12 miesięcy gazu płynnego propan butan (LPG) do stacji paliw Zamawiającego położonej w Bielsku Podlaskim przy ul. Studziwodzkiej 37 w ilości minimalnej 65 000 litrów.
3. Wskazana w ust. 2 ilość gazu jest ilością minimalną. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, tj. w okresie trwania umowy zakupu większych ilości gazu LPG (do 40% wartości zamówienia podstawowego) w zależności od zapotrzebowania wynikającego z trudnych do przewidzenia warunków rynkowych. Maksymalna ilość gazu LPG z uwzględnieniem prawa opcji określona zostaje na 91 000 litrów.
4. Do wyliczenia ceny oferty przyjmuje się ilości minimalne LPG, wskazane w ust. 2 powyżej (bez prawa opcji), natomiast ostateczna ilość dostarczonego LPG wynikać będzie z faktycznie wykonanych dostaw.
5. Zamawiający dysponuje dwoma zbiornikami na gaz LPG o pojemności 4800 litrów każdy.
6. Wykonawca będzie dostarczał LPG przez cały okres obowiązywania umowy partiami
w następnym dniu roboczym od momentu otrzymania zapotrzebowania drogą elektroniczną, do stacji paliw należącej do PK Sp. z o.o. zlokalizowanej w Bielsku Podlaskim przy ul. Studziwodzkiej 37.
7. Dostawy będą odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
8. Gaz LPG będzie dostarczany autocysternami samochodowymi będącymi w dyspozycji Wykonawcy, spełniającymi wymagania określone w ustawie z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 643 z późn. zm.).
9. Dojazd do miejsca rozładunku jest utwardzony, nie występują inne utrudnienia w dojeździe.
10. Dostarczany gaz musi spełniać wszystkie wymagania jakościowe określone w rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 28 maja 2021 r. w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG) (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 744).
11. Dostawa fakturowana będzie dla ilości gazu LPG w temperaturze rzeczywistej. W przypadku realizowania dostaw autocysternami wyposażonymi w liczniki elektroniczne oraz drukarki umożliwiające zrobienie wydruku z dostawy zawierającego informacje o ilości dostarczonego produktu, to Zamawiający wymaga wykonania oraz przedłożenia takiego wydruku. W przypadku realizowania dostaw autocysternami wyposażonymi w liczniki analogowe, wymóg ten nie dotyczy danego Wykonawcy.
12. Rozładunek gazu LPG u Zamawiającego będzie realizowany przez Wykonawcę na jego koszt, łącznie ze sporządzeniem rocznego sprawozdania z rozładunku towarów niebezpiecznych przez uprawnioną osobę.
13. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 6 do SWZ.
14. Zamawiający posiada koncesję na obrót gazem skroplonym LPG, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Przedmiot działalności objętej koncesją stanowi działalność gospodarczą w zakresie obrotu paliwami ciekłymi oznaczonymi kodami CN: gaz propan butan o kodach CN: CN 2711 12, CN 2711 13, CN 2711 14 00, 2711 19 00).
15. Zamawiający informuje, że:
15.1. zakupione paliwo będzie wykorzystywane przez Zamawiającego do celów własnych oraz będzie przeznaczone do dalszej odsprzedaży zgodnie
z posiadaną przez Zamawiającego koncesją,
15.2. nie prowadzi obrotu paliwami ciekłymi z zagranicą,
15.3. zbiorniki i urządzenia pomiarowe Zamawiającego posiadają i będą posiadały
w trakcie trwania realizacji zamówienia ważne legalizacje.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09133000-0 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150306,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150306,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIALCHEM GROUP Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9661391835
7.3.3) Ulica: Warszawska 39
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-062
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150306,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z BIELSKA PODLASKIEGO
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki internatu Zespołu Szkół nr 4 im.Ziemi Podlaskiej w Bielsku Podlaskim
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW MIASTA BIELSK PODLASKI
- Kanalizacja sanitarna w ul. 11-go Listopada.
więcej: przetargi w Bielsku Podlaskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego, benzyny bezołowiowej i gazu LPG w 2026 roku do pojazdów i sprzętu Magurskiego Parku Narodowego
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych na potrzeby Gminy Chełm
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o
- Zakup oleju napędowego, etyliny Pb 95 oraz gazu LPG do pojazdów i sprzętu będących własnością Gminy Rzeczyca w 2026 r.
- Bezgotówkowy zakup paliwa dla potrzeb Zarządu Drogowego w Dąbrowie Tarnowskiej w 2026 roku
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni przy Parku Wodnym w Wysowej-Zdroju w 2026 roku
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





