eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskFizyczna ochrona mienia nieruchomości ZIM w Słupsku - domu przedpogrzebowego zlokalizowanego na terenie cmentarza komunalnego przy ul. Wisławy Szymborskiej w Słupsku w roku 2026



Ogłoszenie z dnia 2025-12-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Fizyczna ochrona mienia nieruchomości ZIM w Słupsku – domu przedpogrzebowego zlokalizowanego na terenie cmentarza komunalnego przy ul. Wisławy Szymborskiej w Słupsku w roku 2026

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221221715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Artura Grottgera 13

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 59 841 00 91

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zimslupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Fizyczna ochrona mienia nieruchomości ZIM w Słupsku – domu przedpogrzebowego zlokalizowanego na terenie cmentarza komunalnego przy ul. Wisławy Szymborskiej w Słupsku w roku 2026

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df49a8bf-4816-4cfd-8818-ddee8b51d94c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00571706

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00028061/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Fizyczna ochrona mienia nieruchomości Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku - domu przedpogrzebowego zlokalizowanego na terenie cmentarza komunalnego przy ul. Wisławy Szymborskiej 7 w Słupsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00490586

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.22.2025.ZP5

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 201043,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na fizycznej ochronie mienia nieruchomości Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku – domu przedpogrzebowego zlokalizowanego na terenie cmentarza komunalnego przy ul. Wisławy Szymborskiej 7 w Słupsku w roku 2026.
2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia, w tym obiektów składających się z placów, budynku, jego pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach domu przedpogrzebowego zlokalizowanego na terenie cmentarza komunalnego przy ul. Wisławy Szymborskiej 7 w Słupsku.
3. Obiekt znajduje się na cmentarzu komunalnym przy ul. Wisławy Szymborskiej 7 w Słupsku. Na terenie znajduje się jeden budynek wolnostojący, jednokondygnacyjny, wielofunkcyjny. Teren jest ogrodzony metalowym płotem o wysokości 1,70 m, na stalowych słupkach. Dostęp do posesji – jedna brama wjazdowa od strony ogródków działkowych, otwierana ręcznie. Teren posesji jest dostatecznie oświetlony. Budynek domu przedpogrzebowego wyposażony jest w elektroniczny system przeciwwłamaniowy oraz przeciwpożarowy. Posiada system monitoringu wizyjnego w ilości 12 kamer zamontowanych na budynku. Drzwi wejściowe do budynku – PCV i aluminiowe, częściowo oszklone. Okna w całym budynku zabezpieczone są szkłem bezpiecznym. Obiekt wyposażony jest w pięć gaśnic p. poż.
4. Szacowana liczba godzin świadczenia usługi w okresie od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r. wynosi 6.879,5.
5. Usługa obejmuje:
1) ochronę mienia i ochronę fizyczną domu przedpogrzebowego (zwanego dalej „obiektem”):
a) ochronę mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej polegającą na działaniach zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałających powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczających do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony,
b) ochronę fizyczną domu przedpogrzebowego i terenu wokół, kontrolę ruchu osobowego i pojazdów przy bramie wjazdowej i na terenie wokół obiektu, nadzór nad parkowanymi samochodami oraz miejscami ich parkowania (wolne drogi wjazdowe i ewakuacyjne), kontrolę bezpieczeństwa p. poż., wstępne czynności na wypadek zagrożenia pożarowego, powodziowego i awarii technicznych, stałą obserwację terenu chronionego.
UWAGA: Ochronę mienia i ochronę fizyczną obiektu należy sprawować w dni robocze od godz. 15:00 do 7:30 dnia następnego oraz całodobowo w dni wolne od pracy.
2) przyjmowanie ciał zmarłych do chłodni;
a) sprawdzenie danych personalnych osoby zmarłej (akt zgonu, karta zgonu),
b) sprawdzenie oznakowania ciała,
c) wskazanie firmie pogrzebowej miejsca złożenia ciała w chłodni,
d) odnotowanie faktu przyjęcia ciała na przechowanie w dzienniku przyjęcia zwłok do chłodni (data przyjęcia ciała, dokładna godzina przyjęcia ciała do chłodni, informacja jaki zakład dostarczył ciało na przechowanie),
e) po zakończeniu służby przekazanie pracownikowi obsługi kaplicy informacji o przyjęciu ciał do chłodni.
UWAGA: Przyjmowanie ciał do chłodni przez pracownika ochrony odbywać się będzie w dni robocze od godz.: 15:00 do 7:30 dnia następnego oraz całodobowo w dni wolne od pracy.
6. Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia osoby odpowiedzialnej za prawidłową realizację usługi, wpisanej na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej spełniających wymagania określone w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia, która będzie odpowiadać za organizację i kierowanie zespołem pracowników ochrony fizycznej.
7. Wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązany jest do opracowania planu ochrony oraz instrukcji ochrony, określających szczegółowo zadania pracowników ochrony, organizację pracy itp. oraz ich przedłożenia Zamawiającemu w celu zatwierdzenia w terminie trzech dni od dnia dokonania czynności wyboru najkorzystniejszej oferty (dokumenty te stanowić będą załącznik do umowy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240314,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 285839,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240314,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Neptun Security Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 524166433

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240314,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2026-01-01 do 2026-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.