Ogłoszenie z dnia 2024-10-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00500325/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROBOTY BUDOWLANE NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO PRZY UL. NOWOWIEJSKIEJ W GIŻYCKU Z PODZIAŁEM NA 2 CZĘŚCI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.3.) Oddział zamawiającego: 24 WOG
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280602118
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 20
1.5.2.) Miejscowość: Giżycko
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 24wog.zam@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://24wog.wp.mil.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/24wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa Jednostka Budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ROBOTY BUDOWLANE NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO PRZY UL. NOWOWIEJSKIEJ W GIŻYCKU Z PODZIAŁEM NA 2 CZĘŚCI2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93cdb5bd-cb9b-4f8a-9a3d-de783297cc3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00571622
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00009026/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.18 Wykonanie utwardzenia terenu oraz remont infrastruktury komunikacyjnej w kpl wojskowym z podziałem na dwa zadania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00500325
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 47/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Remont infrastruktury komunikacyjnej w kompleksie wojskowym przy ul. Nowowiejskiej w Giżycku.Szczegółowe informacje dotyczące warunków zamówienia oraz opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumenty zawarte w pliku:
FOLDER „ZAŁĄCZNIKI DLA CZĘŚCI 1 Remont infrastruktury” (zał. 1.1.– 1.5.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 84472,41 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Wykonanie utwardzenia terenu w kompleksie wojskowym przy ul. Nowowiejskiej w Giżycku.Szczegółowe informacje dotyczące warunków zamówienia oraz opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumenty zawarte w folderze:
FOLDER „ZAŁĄCZNIKI DLA CZĘŚCI 2 Utwardzenie terenu” (zał. 2.1.- 2.6.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 437624,94 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87689,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89923,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 524098246
7.3.3) Ulica: Graniczna
7.3.4) Miejscowość: Niedrzwica
7.3.5) Kod pocztowy: 19-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89923,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-10-30 do 2024-11-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 628772,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 912925,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 693000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPÓŁDZIELNIA WIELOBRANŻOWA "NIEGOCIN"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000448663
7.3.3) Ulica: Mazurska
7.3.4) Miejscowość: Giżycko
7.3.5) Kod pocztowy: 11-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA WIELOBRANŻOWA "NIEGOCIN"
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA WIELOBRANŻOWA "NIEGOCIN"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 693000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-10-24 do 2024-11-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- Prowadzenie zajęć wspomagania rozwoju dziecka w związku z realizacją zadania wynikającego z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin ,,Za życiem"
- WZW
- Usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie żołnierzy i pracowników jednostek i instytucji z rejonu odpowiedzialności 24 WOG w Giżycku z podziałem na dwa zadania
- Zarządzanie gminnym zasobem nieruchomości miasta Giżycka.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Gminy Giżycko
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie czynności lekarza na Oddziale Wewnętrznym w Giżyckiej Ochronie Zdrowia Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa biblioteki z magazynem eksponatów na działce w Krzyżewie nr 148/22 w ramach projektu "Utworzenie Europejskiego Centrum Copernicus we Fromborku" - zadanie I
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LEŚNICTWA WYPALANKI POSTĘPOWANIE II
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Bachowie, w ramach projektu "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - świetlica wiejska w Bachowie"
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na wykonanie remontu istniejącego pokrycia dachu budynku w miejscowości Konary, gmina Mogilany
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynków usługowych na żłobek.
- "Przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami wodociągowymi w msc. Wolica i Solec" oraz "Budowa odcinka sieci wodociągowej wraz z przyłączem wodociągowym w miejscowości Wolica"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





