eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleszno › Usługa naprawy zestawu do zabiegów sanitarnych ZSAN-1

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa naprawy zestawu do zabiegów sanitarnych ZSAN-1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 16 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W DRAWSKU POMORSKIM (JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3378)

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320991649

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 1

1.5.2.) Miejscowość: Oleszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-513

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 16wog.zam.pub@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://16wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://16wog.wp.mil.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa naprawy zestawu do zabiegów sanitarnych ZSAN-1

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1f71000-417d-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00571568

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00084794/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.15 Usługa naprawy zestawu do zabiegów sanitarnych ZSAN-1

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00363356

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa naprawy zestawu do zabiegów sanitarnych ZSAN-1.
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.
Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o załączniki do SWZ.
Przed przystąpieniem do wyceny naprawy zamawiający zaleca wizję lokalną –
przedmiotu zamówienia, który znajduję się w Poligonowym Ośrodku Szkolenia OPBMR w m. Głębokie.
Usługa naprawy zestawu do zabiegów sanitarnych ZSAN-1 obejmuje:
1) Przedsionek (namiot 2-przęsłowy)
2) Namiot-rozbieralnia (namiot 3-przęsłowy)
3) Namiot łaźnia (namiot 3-przęsłowy)
4) Namiot ubieralnia (namiot 4-przęsłowy)
5) Wyposażenie dodatkowe wymagające wymiany
a) kosze/pojemniki na skażoną odzież – 24szt.,
b) przewód elastyczny KF 318 – 6 mb.,
c) deszczownica/sitko(chrom) – 12 szt.,
d) taśma teflonowa 12x01mm – 10 mb.
Naprawa zostanie wykonana w siedzibie Wykonawcy. Wszelkie koszty związane
z odbiorem i transportem zestawu ponosi Wykonawca. Wykonawca ponosi także
wszelkie ryzyko uszkodzenia przedmiotu umowy w trakcie ich dostarczania.
Po wykonaniu naprawy, zestaw do zabiegów sanitarnych ZSAN-1 powinien spełniać następujące warunki techniczne i wymagania tj. w szczególności:
1) wymienione i sprawdzone zespoły, podzespoły i mechanizmy powinny być zgodne
z dokumentacją konstrukcyjną i zamontowane tak, jak przewidują warunki technicz-ne producenta z zastrzeżeniem modyfikacji wykonanych przez Wykonawcę na wy-raźne polecenie Zamawiającego;
2) parametry techniczne naprawianych zespołów i układów winny spełniać wymagania określone przez producenta jak dla nowego urządzenia z zastrzeżeniem modyfikacji wykonanych przez Wykonawcę na wyraźne polecenie Zamawiającego;
Naprawa SpW zostanie wykonana zgodnie z warunkami technicznymi (WT) przewidzianymi przez producenta,
Materiały eksploatacyjne użyte w czasie naprawy muszą być zgodne z zaleceniem producenta danej marki sprzętu.
Części użyte do naprawy będą nowe i o potwierdzonej jakości, o parametrach nie gorszych od części producenta SpW.
Materiały zużyte, wymontowane w czasie naprawy sprzętu, a stanowiące zagrożenie dla środowiska naturalnego zostaną zutylizowane przez Wykonawcę na jego koszt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 267555,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 267555,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 267555,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Z.P.TRUCK-CAMPER Urbaniak Robert

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 730201704

7.3.3) Ulica: Zabłocie 22

7.3.4) Miejscowość: Widawa

7.3.5) Kod pocztowy: 98-170

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 267555,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.