eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Babice › "Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg gminnych w latach 2024-2025"



Ogłoszenie z dnia 2023-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg gminnych w latach 2024-2025”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BABICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000534960

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 56

1.5.2.) Miejscowość: Babice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-551

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 6134 013

1.5.8.) Numer faksu: 32 6134 002

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@babice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.babice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-029b83ad-732e-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg gminnych w latach 2024-2025”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-029b83ad-732e-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00571486

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037099/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg gminnych w latach 2024-2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00465480

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Wb.271.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 455467,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn.:
„Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg gminnych w latach 2024-2025”.

2.Szczegółowy zakres zamówienia określony został w następujących załącznikach
do specyfikacji warunków zamówienia:
Załącznik Nr 1 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy
Załącznik Nr 2 do SWZ – Standardy zimowego utrzymania dróg
Załącznik Nr 3 do SWZ – Wykaz i zakres dróg gminnych

3. Zakres przedmiotu zamówienia:

Zimowe utrzymanie dróg (ZUD):
3.1 Przez zimowe utrzymanie dróg rozumie się ich odśnieżanie i nie dopuszczenie do gołoledzi, poprzez posypywanie materiałami uszorstniającymi ( piasek i sól). Prace powinny być dostosowane do istniejących warunków pogodowych.
3.2 W razie potrzeby odśnieżania dróg, nie objętych w/w wykazem, dopuszcza się możliwość ich utrzymania interwencyjnego, w oparciu o telefoniczne zgłoszenie.
3.3 Wykonawca prowadzić będzie całodobowo „książkę dyżurów”, w której na bieżąco będzie wpisywał istniejące warunki pogodowe oraz rodzaj wykonanej usługi.
3.4 Obowiązkiem Wykonawcy jest codzienne zgłaszanie do Zamawiającego szczegółowego zakresu wykonanych usług z dnia poprzedniego – „raportu” do godz. 9:00 na adres e-mail: glownia@babice.pl
3.5 Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli ilości i jakości wykonanych usług. Zamawiający zakwestionować może przesłany raport do godziny 15:00.
3.6 Wykonawca przed rozpoczęciem akcji zimowego utrzymania dróg przedłoży Zamawiającemu umowę na korzystanie z Aplikacji umożliwiającej lokalizację jednostek sprzętowych wyposażonych w urządzenia GPS, uczestniczących w zimowym utrzymaniu dróg gminnych.
3.7 Wykonawca na dzień podpisania umowy wyposaży każdą jednostkę sprzętową używaną do akcji zimowej w sprawne urządzenia GPS, służące do określenia drogą internetową lokalizacji sprzętu na drogach.
3.8 Urządzenie GPS zostanie zamontowane w sposób uniemożliwiający ingerencję w urządzenie.
3.9 Wykonawca umożliwi Zamawiającemu korzystanie z Aplikacji za pośrednictwem sieci Internetowej, umożliwiającej:
a) kontrolę na bieżąco lokalizacji sprzętu z zainstalowanymi urządzeniami GPS,
b) automatyczne zapisywanie w pamięci danych o czasie i trasie przejazdu wszystkich jednostek sprzętowych wykonujących zadanie zimowego utrzymania dróg gminnych.
3.10 Za sprawność zainstalowanych w jednostkach sprzętowych urządzeń GPS przez cały okres obowiązywania niniejszej umowy, odpowiada Wykonawca.
3.11 Wykonawca każdą awarię urządzenia GPS zgłasza natychmiast Zamawiającemu i zobowiązuje się bez zbędnej zwłoki przywrócenia sprawności tego urządzenia.
3.12 W przypadku nie dopełnienia przez Wykonawcę w/w wymogów, Zamawiający ma prawo nie dopuścić Wykonawcy do świadczenia usług oraz naliczyć kary umowne określone w umowie.
3.13 W przypadku usług związanych z zimowym utrzymaniem Wykonawca musi być w gotowości do wykonania tych usług w okresie od dnia 01.01.2024r. do 31.12.2025r.
3.14 Zapewnienia bezpieczeństwa ruchu w trakcie realizacji przedmiotu umowy.
3.15 Wykonanie i utrzymanie oznakowania drogowego związanego z realizacją robót i utrzymaniem ruchu o ile jest wymagane.
3.16 Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie realizacji umowy wszystkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa ruchu drogowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90611000-3 - Usługi sprzątania ulic

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 621745,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 621745,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 621745,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GardenTom Tomasz Gaudyn

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 628 209 71 88

7.3.3) Ulica: ul. Relaks 20

7.3.4) Miejscowość: Alwernia

7.3.5) Kod pocztowy: 32-566

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 621745,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.