Ogłoszenie z dnia 2025-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00475239/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-15
- 2025/BZP 00499276/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w żłobku samorządowym „Kiernozik” w Kiernozi przy ul. Ogrodowej 4b - II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA KIERNOZIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015684
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sobocka 1 A
1.5.2.) Miejscowość: Kiernozia
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-412
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 277-90-80
1.5.8.) Numer faksu: 24 277-90-80
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kiernozia.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kiernozia.gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-74789a4f-0fb9-4e14-88e0-8d3cb778ecf21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w żłobku samorządowym „Kiernozik” w Kiernozi przy ul. Ogrodowej 4b - II postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74789a4f-0fb9-4e14-88e0-8d3cb778ecf2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00571465
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036378/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch-2022-2029 w żłobku samorządowym "Kiernozik" w Kiernozi przy ul. Ogrodowej 4b
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 pn. Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022-2029 współfinansowanego z Krajowego Planu na rzecz Odbudowy i Zwiększenia Odporności w ramach inwestycji A4.2.1. pn. Wsparcie programów dofinansowania miejsc opieki nad dziećmi 0-3 lat (żłobki, kluby dziecięce)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00475239
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Z.P.271.8.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa części pomieszczeń w budynku dawnego gimnazjum w Kiernozi w związku ze zmianą sposobu użytkowania na żłobek wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach zadania pn.: „Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w żłobku samorządowym „Kiernozik” w Kiernozi przy ul. Ogrodowej 4b” – II postępowanie.
2. Adres i lokalizacja przedmiotu zamówienia: dz. nr ewid: 413/4, obręb ewid. 0007 Kiernozia, ul. Ogrodowa 4b, 99-412 Kiernozia, woj. łódzkie, powiat: łowicki
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje, w szczególności:
3.1. Zagospodarowanie terenu, w tym m.in.:
- roboty rozbiórkowe,
- przebudowę bramy wjazdowej drogi pożarowej z przebudową przęsła ogrodzenia,
- budowę drogi pożarowej,
- wyniesienie terenu wraz z budową skarp,
-budowę utwardzenia terenu, w tym: chodnika, opaski odwadniającej z kamieni otoczaków, ogrodzenia, piłkochwytów,
-budowę ogrodzonego placu zabaw,
- przebudowę schodów zewnętrznych na poziom pierwszej kondygnacji nadziemnej,
- budowę schodów zewnętrznych na poziom I piętra budynku wraz podnośnikiem platformowym pionowym – zewnętrznym dla osób ze szczególnymi potrzebami,
- dostawę i montaż wiaty dla wózków dziecięcych,
- urządzenie klombów z krzewami,
- dostawę i montaż dwóch stojaków dla rowerów,
- przebudowę instalacji kanalizacji deszczowej w związku ze zmianą lokalizacji rury spustowej,
- dostawę i montaż ławek z koszem na śmieci przy placu zabaw,
- dostawę i montaż ławki z koszem przy wejściu do żłobka,
- roboty towarzyszące
3.2. Przebudowę oraz remont części pomieszczeń w budynku dawnego gimnazjum w Kiernozi, w tym m.in.:
- roboty rozbiórkowe,
- montaż ścianek działowych,
- roboty murarskie,
- roboty malarskie,
- wykonanie schodów wewnętrznych z płytek,
- wykonanie posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych,
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
- docieplenie ścian zewnętrznych,
- wymianę rynien i rur spustowych,
- wymianę obróbek blacharskich,
- wymianę kratek wentylacyjnych,
- remont komina,
- montaż wyposażenia,
- wykonanie instalacji c.o.,
- wykonanie instalacji wentylacyjnej i klimatyzacyjnej,
- wykonanie instalacji wody zimnej oraz ciepłej,
- wykonanie instalacji kanalizacyjnej,
- montaż rozdzielnicy głównej i tablic lokalnych,
- wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego,
- wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego,
- montaż instalacji siłowych i gniazd wtykowych,
- montaż instalacji zasilania urządzeń technologicznych,
- montaż ochrony przeciwporażeniowej,
- wykonanie instalacji ochrony odgromowej,
- wykonanie instalacji od porażeń oraz połączeń wyrównawczych,
- montaż oświetlenia zewnętrznego
- roboty towarzyszące
3.3. Zapewnienie obsługi geodezyjnej inwestycji, w tym sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
3.4. Przeprowadzenie wymaganych badań, prób i sprawdzeń.
3.5. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, w tym skompletowanie i uzyskanie dokumentów odbiorowych w zakresie wymaganym art. 57 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj.: Dz. U. z 2025 r., poz. 418 ze zm.).
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach do SWZ:
4.1. Załącznik Nr 10 do SWZ - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej: „STWiORB”), z zastrzeżeniem, iż w sytuacji gdy postanowienia umowy określają sposób prowadzenia robót lub odbiorów lub rozliczenia robót w sposób odmienny od STWiORB, wiążące są zapisy umowy,
4.2. Załącznik Nr 11 do SWZ - Przedmiary robót,
4.3. Załącznik Nr 12 do SWZ - Dokumentacja projektowa, w tym Projekt budowlany, Projekty techniczne, Projekty wykonawcze, Projekt zagospodarowania działki
5. Gwarancja:
5.1. Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane urządzenia i wbudowane materiały wynosi min. 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego oraz stanowi kryterium oceny ofert.
5.2. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny).
5.3. Wykonawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne na zasadach określonych w § 11 Projektu umowy – Załączniku Nr 5 do SWZ.
6. Zadanie dofinansowane jest z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności w ramach inwestycji A4.2.1. pn.: „Wsparcie programów dofinansowania miejsc opieki nad dziećmi 0-3 lat (żłobki, kluby dziecięce) w ramach MALUCH + wskaźnik – (A61G)", Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach priorytetu II pn.: „Opieka nad dziećmi i równowaga między życiem prywatnym i zawodowym w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027" oraz Programu rozwoju opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029*, a także z Budżetu Państwa
*) Umowa Nr 63/KPO/G/2025 z dnia 20 maja 2025 roku
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45442100-8 - Roboty malarskie
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1877000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4909484,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1877000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WEST-BUD Hubert Ciurzyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8371696922
7.3.3) Ulica: Rumiankowa
7.3.4) Miejscowość: Sochaczew
7.3.5) Kod pocztowy: 96-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1877000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont osadnika wtórnego obiekt nr 16 na oczyszczalni Gryfice, działka ewidencyjna nr 82 i 83/2, obręb Stawno-Sokołów, gm. Gryfice"
- Przystosowanie budynku administracyjnego przy ul. Królewieckiej 60A w Mrągowie w zakresie zabezpieczenia przeciwpożarowego wraz z budową instalacji przeciwpożarowej w budynku.
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w m. Moczydło na potrzeby zadania pn. Dzienny Dom Seniora+
- Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Irządze
- "Usuwanie awarii w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach mieszk. wielorodz. oraz lokalach mieszkalnych i użytkowych będących własnością Gminy Strzelce Opolskie w 2026 r."
- Poprawa jakości infrastruktury przedszkolnej w Gminie Kluczewsko
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





