Ogłoszenie z dnia 2025-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00500896/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa świadczenia tymczasowego schronienia w formie schroniska dla bezdomnych na terenie Gminy Środa Wlkp. oraz prowadzenia i zapewnienia miejsc w mieszkaniach wspomaganych/treningowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Osrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004858949
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sportowa 9c
1.5.2.) Miejscowość: Środa Wielkopolska
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-000
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@opssroda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wwwopssrodawlkp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://opssrodawlkp.logintrade.net/zapytania_email,214228,d579381522717c9f7a131aa3b95dd16a.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa świadczenia tymczasowego schronienia w formie schroniska dla bezdomnych na terenie Gminy Środa Wlkp. oraz prowadzenia i zapewnienia miejsc w mieszkaniach wspomaganych/treningowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e634659-0739-4ccb-bd0c-71196ab42fe1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00571416
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00050708/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 OPS.241.1.1.2025 schronisko dla bezdomnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00500896
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OPS.241.4.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Świadczenie usług polegających na:1.1 zapewnieniu tymczasowego całodobowego schronienia w formie schroniska, dla 2 bezdomnych kobiet oraz 7 bezdomnych mężczyzn, których ostatnim miejscem zameldowania była Gmina Środa Wielkopolska.
1.2 zapewnieniu tymczasowego schronienia w formie noclegowni dla 1 osoby bezdomnej (kobieta lub mężczyzna), w formie których ostatnim miejscem zameldowania była Gmina Środa Wielkopolska
2. Każdorazowe umieszczenie osoby, o której mowa w pkt. 1.1 przedmiotu zamówienia odbywa się na podstawie indywidualnej decyzji administracyjnej o skierowaniu osoby do korzystania ze wsparcia w schronisku, wydanej przez Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w Środzie Wielkopolskiej. Decyzja o skierowaniu zostaje wydana po podpisaniu przez osobę bezdomną kontraktu socjalnego.
3. Zapewnienie wsparcia w formie wskazanej w punkcie 1.2 przedmiotu zamówienia nie wymaga wydania decyzji administracyjnej, a wydatki poniesione za udzieloną pomoc nie podlegają zwrotowi.
4. Zamawiający zastrzega, aby standard świadczonych usług był zgodny z przepisami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz.U. z 2025 r. poz. 1059)
5. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia w zakresie realizacji zadania, o którym mowa
w pkt.1.1 przedmiotu zamówienia:
5.1 oddzielne łóżko wraz z pościelą, wydzielone miejsce w szafie, krzesło oraz miejsce przy stole
5.2 warunki sanitarne umożliwiające utrzymanie higieny osobistej, w tym zapewnienie podstawowych środków czystości: ciepła woda, mydło, szampon, papier toaletowy, proszek do prania itp. oraz dostęp do pralki
5.3 bielizna osobista oraz odzież i obuwie odpowiednie do pory roku dla osób tego pozbawionych
5.4 pomieszczenie świetlicy umożliwiające spędzenie czasu wolnego.
6. Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę zobowiązany jest do zapewnienia przyjęć do schroniska, noclegowni przez całą dobę.
7. Faktyczna liczba osób kierowanych do schroniska będzie uzależniona od rzeczywistej liczby osób, które będą wymagały pomocy w tej formie wsparcia. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewyczerpania całego zakresu przedmiotu zamówienia.
8. Wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie informować Zamawiającego o każdej
zmianie sytuacji życiowej i zdrowotnej osoby umieszczonej w schronisku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 230000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Świadczenie usług polegających na prowadzeniu i zapewnieniu miejsc w mieszkaniu wspomaganym/treningowym dla 8 osób (w szczególności bezdomnych) z terenu Gminy Środa Wielkopolska, które ze względu na trudną sytuację życiową, wiek, niepełnosprawność lub chorobę potrzebują wsparcia w funkcjonowaniu w codziennym życiu, ale nie wymagają usług w zakresie świadczonym przez jednostkę całodobowej opieki.2. Każdorazowe umieszczenie osoby, o której mowa w przedmiocie zamówienia odbywa się na podstawie indywidualnej decyzji administracyjnej o skierowaniu osoby do korzystania ze wsparcia w mieszkaniu wspomaganym/treningowym, wydanej przez Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w Środzie Wielkopolskiej. Decyzja o skierowaniu zostaje wydana po dokonaniu uzgodnień pomiędzy pracownikiem socjalnym Ośrodka Pomocy Społecznej w Środzie Wielkopolskiej, pracownikiem socjalnym podmiotu prowadzącego mieszkanie treningowe/wspomagane, a osobą ubiegającą się o wsparcie
w formie mieszkania treningowego/wspomaganego. Uzgodnienia mają formę pisemną
i dotyczą:
-celu i okresu pobytu w mieszkaniu wspomaganym/treningowym,
-rodzaju i zakresu świadczonego wsparcia,
-odpłatności osoby korzystającej ze wsparcia,
-sposobu zgłaszania planowanej nieobecności w mieszkaniu
wspomaganym/treningowym,
-zasad i sposobu realizacji programu usamodzielnienia lub programu wspierania osoby
korzystającej ze wsparcia,
3. Podmiot składający ofertę zobowiązany jest do zapewnienia standardu usług oraz standardu pomieszczeń określonych w Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 31 października 2023 r. w sprawie mieszkań treningowych
i wspomaganych (Dz. U. z 2023 r., poz. 2354).
4. Faktyczna liczba osób kierowanych do mieszkania wspomaganego/treningowego będzie uzależniona od rzeczywistej liczby osób, które będą wymagały pomocy w tej formie wsparcia.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewyczerpania całego zakresu przedmiotu zamówienia.
6. Wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie informować Zamawiającego o każdej zmianie sytuacji życiowej i zdrowotnej osoby umieszczonej w mieszkaniu wspomaganym/treningowym.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości świadczonych usług oraz zgodności ich wykonywania z umową i wymaganiami zawartymi w niniejszym zadaniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 189800 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229950 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229950 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229950 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja na Rzecz Rewaloryzacji Miasta Śrem,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 785-12-64-398
7.3.3) Ulica: ul. Śremska 12
7.3.4) Miejscowość: Nochowo
7.3.5) Kod pocztowy: 63-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FUNDACJA NA RZECZ REWALORYZACJI MIASTA ŚREM
jakie przetargi wygrała firma
FUNDACJA NA RZECZ REWALORYZACJI MIASTA ŚREM
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229950 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2026-01-01 do 2026-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Pomocy KRĄG
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7861125876
7.3.3) Ulica: Dębno 14
7.3.4) Miejscowość: Nowe Miasto nad Wartą
7.3.5) Kod pocztowy: 63-040
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2026-01-01 do 2026-12-31INNE PRZETARGI Z ŚRODY WIELKOPOLSKIEJ
- Administrowanie obiektami sportowymi przy ul. Sportowej 12 w Środzie Wielkopolskiej wraz z ich bieżącym utrzymaniem i wynajmowaniem w imieniu Gminy w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12. 2026 r.
- Dostawa noszy elektrycznych na potrzeby Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Dostawy mrożonek owocowo-warzywnych, ryb mrożonych, mleka i przetworów różnych produktów spożywczych do Stołówek Gminnych w Środzie Wielkopolskiej w okresie od 02.01.2026 do 31.12.2026".
- Dostawa materacy przeciwodleżynowych na potrzeby Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Dostawy mięsa wieprzowego , drobiowego, warzyw i owoców świeżych oraz pieczywa i wyrobów cukierniczych do Stołówek Gminnych w Środzie Wielkopolskiej w okresie od 02.01.2026 do 31.12.2026".
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług schronienia w 2026 r. dla osób bezdomnych kierowanych przez Miejsko- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kcyni"
- Realizacja usługi w zakresie udzielania schronienia osobom bezdomnym i osobom w sytuacjach kryzysowych przebywającym na terenie Miasta Lędziny od 01.01.2026r. do 31.12.2026r
- Udzielenie schronienia osobom bezdomnym z terenu Gminy Siechnice poprzez zapewnienie miejsca w schronisku dla bezdomnych oraz w noclegowni w 2026 r.
- "Świadczenie usług schronienia w schronisku dla osób bezdomnych oraz tymczasowego schronienia dla osób bezdomnych których ostatnim miejscem zameldowania jest Gmina Przeworsk w roku 2026"
- Świadczenie usług schronienia z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych z terenu miasta Kalisza w 2026 roku
- USŁUGI SPOŁECZNE - UDZIELENIE SCHRONIENIA
więcej: Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





