Ogłoszenie z dnia 2025-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00480221/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa odczynników
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Rybactwa Śródlądowego im. Stanisława Sakowicza - Państwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000080192
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Oczapowskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-719
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: irs@infish.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.infish.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ed9e587e-ca14-4173-b02e-d9467ae33ec11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność naukowo-badawcza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa odczynników2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed9e587e-ca14-4173-b02e-d9467ae33ec1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00571339
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00480221
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPiZP 261.41.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odczynniki dla Zakładu Ichtiologii, Hydrobiologii i Ekologii Wód w Olsztynie4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 141137,13 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odczynniki dla Zakładu Hodowli Ryb Łososiowatych w Olsztynie4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 4052 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odczynniki dla Zakładu Hodowli Ryb Jesiotrowatych Pieczarki4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 8005,34 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odczynniki dla Zakładu Rybactwa Stawowego w Olsztynie4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 52534 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odczynniki dla Zakładu Akwakultury w Olsztynie4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 1949,46 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odczynniki dla Zakładu Ichtiopatologii i Ochrony Zdrowia Ryb w Olsztynie4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 16373,48 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odczynniki dla Zakładu Ichtiopatologii i Ochrony Zdrowia Ryb w Żabieńcu4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 28861,83 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122942,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122942,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122942,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alchem Grupa sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272355435
7.3.3) Ulica: Forteczna 13/8
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122942,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu, nie została złożona żadna oferta, tym samym zaistniała przesłanka unieważnienia postępowania.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8150,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10755,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8150,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alchem Grupa sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272355435
7.3.3) Ulica: ul. Forteczna 13/8
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8150,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie została złożona żadna oferta, tym samym zaistniała przesłanka unieważnienia postępowania.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2386,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2647,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2386,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Labichem Iwona Zawirowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7391551126
7.3.3) Ulica: Kalinowskiego 6
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-755
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2386,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19890,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19890,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19890,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alchem Grupa sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272355435
7.3.3) Ulica: ul. Forteczna 13/8
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19890,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6850,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7039,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6850,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Graso Zenn Sobiecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5920202348
7.3.3) Ulica: Krąg 4A
7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 83-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6850,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Świadczenie całodobowych usług opiekuńczych i bytowych w rodzinnych domach pomocy w 2026 roku.
- Świadczenie usługi odbierania, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych z obiektów MOPS w Olsztynie w 2026 r.
- DOSTAWA GASTROSKOPU ORAZ ZESTAWU ROZWIERACZY BRZUSZNYCH
- Dostawa implantów (powtórzenie unieważnionych części zamówienia w postępowaniu nr sprawy 30/2025)
- "Wykonywanie usług przeglądów konserwacyjnych i napraw awaryjnych sprzętu gastronomicznego i chłodniczego Służby Żywnościowej na rzecz 22. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Olsztynie w 2026 roku"
- Remonty bieżące nawierzchni ulic i chodników w zakresie robót brukarskich na terenach administrowanych przez Zarząd Dróg, Zieleni i Transportu w Olsztynie w latach 2025-2027
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników i innych produktów.
- Dostawa związków chemicznych do zastosowań fotooptycznych dla WIMiC - KC-DE-zp.272-719/25
- Dostawa na okres 24 miesięcy odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i zużywalnych wraz z dzierżawą zintegrowanego analizatora biochemiczno-immunochemicznego oraz analizatora moczu
- Sprzedaż i dostawa odczynników chemicznych do działalności dydaktycznej - Analityka Medyczna
- Zakup i dostawa odczynników do fotometru
- Zakup materiałów zużywalnych do sprzętu znajdującego się na wyposażeniu szpitala oraz odczynników laboratoryjnych do wykonywania badań dla SU nr 1
więcej: Odczynniki chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





