eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Dostawa oleju opa³owego do kot³owni kontenerowej przy maszynowni Szybu Ko¶ciuszko na terenie Zabytkowej Kopalni Ignacy w Rybniku w roku 2024



Og³oszenie z dnia 2023-12-22


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego do kot³owni kontenerowej przy maszynowni Szybu Ko¶ciuszko na terenie Zabytkowej Kopalni Ignacy w Rybniku w roku 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZABYTKOWA KOPALNIA IGNACY W RYBNIKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276702248

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. I.MO¦CICKIEGO 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-273

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kopalniaignacy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kopalniaignacy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opa³owego do kot³owni kontenerowej przy maszynowni Szybu Ko¶ciuszko na terenie Zabytkowej Kopalni Ignacy w Rybniku w roku 2024

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-43b25d7c-a098-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00571188

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00569062/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa oleju opa³owego do kot³owni kontenerowej przy maszynowni Szybu Ko¶ciuszko na terenie Zabytkowej Kopalni Ignacy w Rybniku w roku 2024

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-43b25d7c-a098-11ee-948d-82b0c04ef850

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Przedmiotowe postêpowanie jest prowadzone przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia
(https://ezamowienia.gov.pl/pl/) oraz w uzasadnionych przypadkach przy u¿yciu poczty elektronicznej:zamowienia@kopalniaignacy.pl
(z wy³±czeniem sk³adania ofert). 1.1 Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do
udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿
do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
1.2 W przypadku za³., które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem ws. komunikacji elektronicznej (Dz. U z 2020r. Poz. 2452) opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem typu zew. lub wew.. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zew., wew.) dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zew.) lub dokument z wszytym podpisem (typ wew.). 1.3 Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie eZamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. 1.4 Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”. 1.5 Sk³adanie ofert nastêpuje za po¶rednictwem modu³u sk³adania ofert i wniosków (MOW) Platformy e-Zamówienia . 1.6 Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne. 1.7
Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za po¶rednictwem e-mail (zamowienia.zop@gmail.com) za wyj±tkiem sk³adania i wycofania
oferty lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, je¶li wyst±pi± okoliczno¶ci niezale¿ne od Wykonawcy uniemo¿liwiaj±ce komunikacjê przez platformê eZamowienia. 1.8 Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Wykonawca
posiadaj±cy konto na Platformie ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy eZamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”. 1.9 Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 1.10 Wymagania tech. i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Instrukcji interaktywnej „oferty, wnioski i prace konkursowe” stanowi±c± za³±cznik do niniejszej SWZ. 1.11 Min. wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia. 1.12 W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) – (zwanym w dalszej czê¶ci „RODO”) informujemy, ¿e:
1) Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Zabytkowa Kopalnia Ignacy w Rybniku z siedzib±: ul. Mo¶cickiego 3, 44-273 Rybnik, e-mail: kontakt@kopalniaignacy.pl reprezentowany przez Dyrektora Pana Marka Go³osza.
2) W sprawach zwi±zanych z ochron± danych osobowych mo¿na skontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych: Panem Marcinem Wowk, daneosobowe@kopalniaignacy.pl
3) Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd±:
a) w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego zgodnie z ustaw± z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówieñ publicznych - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
b) w celu wykonania obowi±zków prawnych ci±¿±cych na Administratorze wynikaj±cych z obowi±zuj±cych przepisów prawa, w szczególno¶ci zwi±zanych z archiwizacj± dokumentacji – zgodnie art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
4) Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych , dalej „ustawa Pzp”; podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o ustawê o dostêpie do informacji publicznej z dnia 26 wrze¶nia 2001 r. oraz inne podmioty upowa¿nione na podstawie przepisów ogólnych oraz instytucje na mocy wi±¿±cych umów (np. w celu rozliczenia ¶rodków unijnych, w celu rozliczenia ¶rodków publicznych).
5) Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 pe³nych lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 5 pe³nych lat, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) Obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) W odniesieniu do Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Posiadaj± Pañstwo:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pañstwa dotycz±cych
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pañstwa danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj± Pañstwa, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pañstwa dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) Nie przys³uguje Pañstwu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10) W oparciu o udostêpnione dane osobowe Administrator nie bêdzie podejmowa³ wobec Pañstwa zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji bêd±cych wynikiem profilowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZKI.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne, w miarê pojawiaj±cych siê potrzeb dostawy oleju opa³owego lekkiego wraz z transportem i roz³adunkiem do kot³owni kontenerowej przy maszynowni Szybu Ko¶ciuszko na terenie Zabytkowej Kopalni Ignacy w Rybniku. Dostawa bezpo¶rednio do 2 zbiorników dwup³aszczowych o pojemno¶ci: 1500 l/szt (³±czna pojemno¶æ: 3000 l) zlokalizowanych w kot³owni kontenerowej za budynkiem maszynowni.
2. Dostarczany olej musi odpowiadaæ wymaganiom jako¶ciowym okre¶lonym Polsk± Norm± PN-C-96024:2020-12 lub równowa¿nymi „Przetwory naftowe. Oleje opa³owe” w zakresie oleju opa³owego lekkiego gatunku L-1. Stosownie do rozporz±dzenia Ministra Aktywów Pañstwowych z dnia 27 listopada 2019 roku w sprawie szczegó³owego wykazu paliw ciek³ych, których wytwarzanie, magazynowanie lub prze³adunek, przesy³anie lub dystrybucja, obrót, w tym obrót z zagranic±, wymaga koncesji oraz których przywóz wymaga wpisu do rejestru podmiotów przywo¿±cych (t.j. Dz. U. z 2021, poz. 2336). Olej opa³owy musi spe³niaæ wymagania Rozporz±dzenia Ministra Finansów z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. w sprawie znakowania i barwienia wyrobów energetycznych (Dz.U. 2019 r., poz. 1822).
2.1. W okresie realizacji umowy Zamawiaj±cy przewiduje zakup 35 000 litrów oleju opa³owego. Ostateczna ilo¶æ zamówionego oleju opa³owego bêdzie uzale¿niona od rzeczywistych potrzeb Zamawiaj±cego w zwi±zku z czym ilo¶æ zamówionych w okresie obowi±zywania umowy litrów oleju opa³owego mo¿e byæ ni¿sza ni¿ okre¶lona w niniejszej SWZ.
2.2 Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zmniejszenia zakresu realizacji przedmiotu zamówienia powoduj±cej zmianê zawartej umowy maksymalnie o 30%. W takim przypadku Wykonawcy nie przys³uguj± wobec Zamawiaj±cego roszczenia odszkodowawcze z tytu³u zmiany zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia publicznego mo¿e ubiegaæ siê Wykonawca, który spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1.1 zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym (wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych).
Zamawiaj±cy nie ustala warunku w powy¿szym zakresie.
1.2 uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów (np. zezwolenia, licencje, koncesje, wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej, status cz³onka organizacji). Wykonawca musi posiadaæ aktualn± koncesjê Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi objêtymi zamówieniem, stosownie do art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo Energetyczne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 716)
UWAGA:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ww. warunek bêdzie spe³niony je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane – zgodnie z art. 117 ust. 2 ustawy Pzp.
1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej (np. minimalne roczne przychody, stosunek aktywów do zobowi±zañ, ubezpieczenie OC, posiadanie okre¶lonej zdolno¶ci kredytowej lub ¶rodków finansowych).
Zamawiaj±cy nie ustala warunku w powy¿szym zakresie.
1.4 zdolno¶ci technicznej lub zawodowej (w tym: wykszta³cenie, kwalifikacje zawodowe, do¶wiadczenie, potencja³ techniczny Wykonawcy lub osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, normy zarz±dzania jako¶ci±, systemy lub normy zarz±dzania ¶rodowiskowego).
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali nale¿ycie co najmniej 2 dostawy oleju opa³owego lekkiego stanowi±ce przedmiot zamówienia oraz do³±czyli dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e dostawy te zosta³y wykonane nale¿ycie. Przez 2 dostawy Zamawiaj±cy rozumie dwie umowy na dostawê oleju opa³owego lekkiego na min. 20 000 l ka¿da.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - z³o¿one na formularzu zgodnym ze wzorem
stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ.
2) Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ i dokumentów:
1. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej
z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
2. O¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5) ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo
o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. Wykonawca mo¿e skorzystaæ ze wzoru, stanowi±cego Za³±cznik nr 4 do SWZ. Wykonawca zobowi±zany jest do przekazania Zamawiaj±cemu tego o¶wiadczenia w postaci elektronicznej - orygina³ dokumentu opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub opatrzony podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców (konsorcjum), dokumenty wskazane powy¿ej sk³ada ten Wykonawca-cz³onek konsorcjum, który wykazuje spe³nienie warunku udzia³u w postêpowaniu. Zamawiaj±cy zaznacza, ¿e do¶wiadczenie wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie bêdzie podlegaæ sumowaniu. Oznacza to, ¿e do¶wiadczeniem na potrzebê spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dot. zdolno¶ci technicznej, o którym mowa w Rozdziale V ust. 1 pkt 1.4 SWZ wykazuje siê jedynie jeden z wykonawców (spo¶ród Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia).

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - z³o¿one na formularzu zgodnym
ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ.
2) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych, które wykonawca sk³ada w postêpowaniu na wezwanie Zamawiaj±cego na potwierdzenie spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów na potwierdzenie, ¿e 1) wykonawca spe³nia warunek udzia³u w postêpowaniu w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej o którym mowa w Rozdziale V ust. 1 pkt 1.4 SWZ tj. Wykonawca zobowi±zany jest do z³o¿enia:
a) aktualnej koncesji wystawionej przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi objêtymi zamówieniem, stosownie do art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 716)
b) wykazu wykonanych lub wykonywanych dostaw, w których Wykonawca wyka¿e co najmniej dwie dostawy oleju opa³owego lekkiego stanowi±ce przedmiot zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których zosta³y wykonane lub s± wykonywane - wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 3.
Przez 2 dostawy Zamawiaj±cy rozumie dwie umowy na dostawê oleju opa³owego lekkiego na min. 20 000 l ka¿da.
c) dowodu okre¶laj±cego czy dostawy wykazane w wykazie dostaw zosta³y wykonane lub s± wykonywana nale¿ycie przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Wype³niony formularz ofertowy sporz±dzony z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 1 do SWZ. Zamawiaj±cy udostêpni formularz oferty na platformie e-Zamówienia.
2. Wype³niony Formularz ofertowy podpisuje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formacie PAdES typ wewnêtrzny.
3. Pe³nomocnictwo – wymagane, je¿eli ofertê w postêpowaniu sk³ada w imieniu Wykonawcy pe³nomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie zobowi±zani s± za³±czyæ do oferty pe³nomocnictwo do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty sk³ada siê w oryginale w takiej samej formie, jak sk³adana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 roku – Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia,
albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Je¿eli oferta wykonawców, o których mowa w pkt 1. zostanie wybrana zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy reguluj±cej wspó³pracê wykonawców.
2. W przypadku sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu stanowi±ce Za³±cznik nr 2 do SWZ.
sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków
udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie
warunków udzia³u postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
4. Pe³nomocnictwo - wymagane, je¿eli ofertê w postêpowaniu sk³ada w imieniu Wykonawcy pe³nomocnik. Wykonawcy
wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie zobowi±zani s± za³±czyæ do oferty pe³nomocnictwo do reprezentowania ich w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy na warunkach okre¶lonych w wzorze umowy, który stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ w § 8 i § 9

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-01-05 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-05 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Przedmiot Umowy realizowany bêdzie od daty zawarcia umowy, nie wcze¶niej jednak ni¿ od dnia 1 stycznia 2024 r., do dnia 31 grudnia 2024 r., lub do wyczerpania ¶rodków, przeznaczonych na realizacjê zamówienia, w zale¿no¶ci od tego, które ze zdarzeñ nast±pi wcze¶niej.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.