eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KraśnikOpracowanie wniosków o dofinansowanie projektów



Ogłoszenie z dnia 2025-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie wniosków o dofinansowanie projektów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KRAŚNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019402

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 84

1.5.2.) Miejscowość: Kraśnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@krasnik.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.krasnik.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3e3ada85-d5ec-4803-8976-79cfa47a2b82

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie wniosków o dofinansowanie projektów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e3ada85-d5ec-4803-8976-79cfa47a2b82

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00571030

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00021397/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Opracowanie wniosków o dofinansowanie projektów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00496092

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.23.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 64000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część nr 1 zamówienia dotyczy opracowania kompletnego wniosku o dofinansowanie dla projektu pn. „Poprawa jakości środowiska poprzez zwiększenie dostępności komunikacyjnej w oparciu o zrównoważoną multimodalną mobilność miejską” w ramach projektu planowanego do złożenia w odpowiedzi na nabór niekonkurencyjny nr FELU.05.02-IZ.00-001/25 Działanie 5.2 Niskoemisyjny transport miejski w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych (typ projektu 1, 2, 3, 4, 5, 6) Priorytetu V Zrównoważona mobilność miejska programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027. Głównym celem projektu jest poprawa jakości środowiska poprzez transformację publicznego transportu zbiorowego, zwiększenie jego atrakcyjności i stopnia wykorzystania na obszarze MOF Kraśnika oraz ograniczenie, w perspektywie długoterminowej, szkodliwych emisji i hałasu. Projekt jest projektem partnerskim, w którym uczestniczą Miasto Kraśnik, Gmina Kraśnik, Gmina Urzędów i Gmina Dzierzkowice.
2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi wytycznymi Instytucji Zarządzającej FELU 2021-2027.
3. Celem wykonania przedmiotu zamówienia jest uzyskanie dofinansowania na realizację ww. projektów.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ oraz projekt umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy

4.5.5.) Wartość części: 32000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część nr 2 zamówienia dotyczy opracowania kompletnego wniosku o dofinansowanie dla projektu pn. „Głęboka termomodernizacja wybranych budynków użyteczności publicznej na terenie MOF Kraśnika” w ramach projektu planowanego do złożenia w odpowiedzi na nabór niekonkurencyjny nr FELU.04.03-IZ.00-001/25 w ramach Działania 4.3 Wspierania efektywności energetycznej i energooszczędności (typ projektu 1, 2, 3, 4, 5) Priorytetu IV Efektywne wykorzystanie energii programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027. Projekt jest projektem partnerskim, w którym uczestniczą Miasto Kraśnik, Gmina Kraśnik, Gmina Urzędów i Gmina Dzierzkowice. Projekt zakłada przeprowadzenie głębokiej termomodernizacji wybranych przez gminy budynków użyteczności publicznej znajdujących się na terenie MOF Kraśnika. Beneficjentami projektu będą mieszkańcy i jednostki administracyjne MOF Kraśnika.
2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi wytycznymi Instytucji Zarządzającej FELU 2021-2027.
3. Celem wykonania przedmiotu zamówienia jest uzyskanie dofinansowania na realizację ww. projektów.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ oraz projekt umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy

4.5.5.) Wartość części: 32000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 19

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 16

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9348 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86100 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23370 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inwestycje Europejskie sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389389692

7.3.3) Ulica: Bolesława Prusa 1 lok. 65

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-319

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23370 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-23

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 17

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9348 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23370 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inwestycje Europejskie sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389389692

7.3.3) Ulica: Bolesława Prusa 1 lok. 65

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-319

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23370 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.