Ogłoszenie z dnia 2025-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00496092/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-24
- 2025/BZP 00508133/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie wniosków o dofinansowanie projektów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KRAŚNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019402
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 84
1.5.2.) Miejscowość: Kraśnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@krasnik.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.krasnik.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3e3ada85-d5ec-4803-8976-79cfa47a2b821.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie wniosków o dofinansowanie projektów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e3ada85-d5ec-4803-8976-79cfa47a2b82
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00571030
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00021397/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Opracowanie wniosków o dofinansowanie projektów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00496092
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.23.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 64000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 1 zamówienia dotyczy opracowania kompletnego wniosku o dofinansowanie dla projektu pn. „Poprawa jakości środowiska poprzez zwiększenie dostępności komunikacyjnej w oparciu o zrównoważoną multimodalną mobilność miejską” w ramach projektu planowanego do złożenia w odpowiedzi na nabór niekonkurencyjny nr FELU.05.02-IZ.00-001/25 Działanie 5.2 Niskoemisyjny transport miejski w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych (typ projektu 1, 2, 3, 4, 5, 6) Priorytetu V Zrównoważona mobilność miejska programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027. Głównym celem projektu jest poprawa jakości środowiska poprzez transformację publicznego transportu zbiorowego, zwiększenie jego atrakcyjności i stopnia wykorzystania na obszarze MOF Kraśnika oraz ograniczenie, w perspektywie długoterminowej, szkodliwych emisji i hałasu. Projekt jest projektem partnerskim, w którym uczestniczą Miasto Kraśnik, Gmina Kraśnik, Gmina Urzędów i Gmina Dzierzkowice.2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi wytycznymi Instytucji Zarządzającej FELU 2021-2027.
3. Celem wykonania przedmiotu zamówienia jest uzyskanie dofinansowania na realizację ww. projektów.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ oraz projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
4.5.5.) Wartość części: 32000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 2 zamówienia dotyczy opracowania kompletnego wniosku o dofinansowanie dla projektu pn. „Głęboka termomodernizacja wybranych budynków użyteczności publicznej na terenie MOF Kraśnika” w ramach projektu planowanego do złożenia w odpowiedzi na nabór niekonkurencyjny nr FELU.04.03-IZ.00-001/25 w ramach Działania 4.3 Wspierania efektywności energetycznej i energooszczędności (typ projektu 1, 2, 3, 4, 5) Priorytetu IV Efektywne wykorzystanie energii programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027. Projekt jest projektem partnerskim, w którym uczestniczą Miasto Kraśnik, Gmina Kraśnik, Gmina Urzędów i Gmina Dzierzkowice. Projekt zakłada przeprowadzenie głębokiej termomodernizacji wybranych przez gminy budynków użyteczności publicznej znajdujących się na terenie MOF Kraśnika. Beneficjentami projektu będą mieszkańcy i jednostki administracyjne MOF Kraśnika.2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi wytycznymi Instytucji Zarządzającej FELU 2021-2027.
3. Celem wykonania przedmiotu zamówienia jest uzyskanie dofinansowania na realizację ww. projektów.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ oraz projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
4.5.5.) Wartość części: 32000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 19
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 16
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9348 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86100 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23370 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inwestycje Europejskie sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389389692
7.3.3) Ulica: Bolesława Prusa 1 lok. 65
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-319
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INWESTYCJE EUROPEJSKIE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
INWESTYCJE EUROPEJSKIE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23370 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-23Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 17
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9348 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23370 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inwestycje Europejskie sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389389692
7.3.3) Ulica: Bolesława Prusa 1 lok. 65
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-319
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INWESTYCJE EUROPEJSKIE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
INWESTYCJE EUROPEJSKIE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23370 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-23INNE PRZETARGI Z KRAŚNIKA
- 1. Zakup narzędzi chirurgicznych w tym do operacji ortopedycznych dla SP ZOZ w Kraśniku
- Zakup i dostawa ambulansu typu B dla SP ZOZ w Kraśniku
- Zakup wraz z montażem 50 łóżek szpitalnych z materacami oraz szafkami przyłóżkowymi dla SP ZOZ w Kraśniku
- Zakup wraz z montażem Aparatu cyfrowego RTG typ ramie C dla SP ZOZ w Kraśniku
- Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków
- Dostawa samochodu specjalistycznego z podnośnikiem koszowym
więcej: przetargi w Kraśniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie kompletnej dokumentacji dla 3 wniosków o dofinansowanie ze środków UE
- Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Stare Pole
- Opracowanie studiów wykonalności i wniosków o dofinansowanie projektów: Nowoczesne szkoły zawodowe w BOF
- WYKONANIE STUDIUM WYKONALNOŚCI DLA SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH POWIATU TCZEWSKIEGO DLA PLANOWANEJ INWESTYCJI PN. "WYMIANA ŹRÓDEŁ CIEPŁA I POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ SZKÓŁ"
- Świadczenie usług architektonicznych, budowlanych, inżynieryjnych i kontrolnych podczas realizacji zadań inwestycyjno-remontowych w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Opolu
- Modernizacja Rynku w Raszkowie w celu redukcji efektu miejskiej wyspy ciepła
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





