Ogłoszenie z dnia 2023-12-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i wdrożenie Podsystemu Obsługi Korespondencji MKO365 w tym e-Doręczeń w ramach systemu Zintegrowanego Systemu Informatycznego Wspomagającego Zarządzanie Miastem OTAGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piła
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791164
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Staszica 10
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.pila.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i wdrożenie Podsystemu Obsługi Korespondencji MKO365 w tym e-Doręczeń w ramach systemu Zintegrowanego Systemu Informatycznego Wspomagającego Zarządzanie Miastem OTAGO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8eb2359a-9a7c-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00570969
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049897/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup podsystemu obsługi korespondencji w tym e-Doręczeń w ramach systemu ZSIWZM OTAGO
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie faktyczne:
Charakter wdrożenia jest związany z koniecznością bezpośredniej integracji podsystemu obsługi korespondencji z pozostałymi podsystemami Zintegrowanego Systemu Informatycznego Wspomagającego Zarządzanie Miastem „OTAGO”, z których generowana jest korespondencja zewnętrzna do interesantów Urzędu (WPBUD, PNIER, PROL, WNIER, OPGRU, WOGRU, WPOJ, KOALA).
Jedynym Wykonawcą, który może zrealizować dostawę podsystemu obsługi korespondencji z uwzględnieniem wymagań Zamawiającego jest Spółka Asseco Data Systems S.A. posiadająca majątkowe prawa autorskie do kodu źródłowego systemu OTAGO, która nie wyraziła zgody na powierzenie innemu podmiotowi dokonywania jakichkolwiek modyfikacji w/w systemu.
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie prowadzone w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt pkt 1) w związku z art. 214 ust. 1 pkt 1) lit. b) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.WR.69.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie Podsystemu Obsługi Korespondencji MKO365 w tym e-Doręczeń w ramach systemu Zintegrowanego Systemu Informatycznego Wspomagającego Zarządzanie Miastem OTAGO.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170000,00 PLN
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Asseco Data Systems S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170359458
7.3.3) Ulica: Jana z Kolna 11
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-864
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-27INNE PRZETARGI Z PIŁY
- DOSTAWA OWOCÓW I WARZYW
- Zimowe utrzymanie chodników, dróg rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych na terenie miasta Piły w sezonie zimowym 2025/2026
- Świadczenie usług serwisowych obejmujących wykonywanie pogwarancyjnych przeglądów technicznych i konserwacji, przeglądów doraźnych oraz napraw awaryjnych systemów klimatyzacji i wentylacji
- Budowa elektroenergetycznej sieci kablowej SN 15kV dla zasilania stacji transformatorowej w Oddziale ZUS w Pile w ramach zadania pn.: "Przebudowa elektroenergetycznej linii kablowej SN - O/ Piła"
- Bieżące naprawy dróg gminnych na terenie miasta Piły masą z otaczarni
- Dostawa pojazdu osobowego ze zwiększoną przestrzenią bagażową w wersji nieoznakowanej
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Urzędzie Miasta Jordanowa
- Dostawa licencji ChatGPT (lub oprogramowania równoważnego).
- ZP-1645-A-2025 Zakup specjalistycznego oprogramowania wraz z niezbędnym wyposażeniem dla WSS im. Św. Rafała w Czerwonej Górze - cz.III
- "Dostawa sprzętu medycznego oraz serwera, oprogramowania, UPS w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"- powtórka
- Odnowienie licencji ESET i ForGate
- Zakup licencji niezbędnej dla działania infrastruktury informatycznej Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.