Ogłoszenie z dnia 2025-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00537647/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa używanego samochodu ciężarowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871132750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ignacego Paderewskiego 233
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 564648257
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzdgrudziadz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pzdgrudziadz.rbip.mojregion.info
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1d444b01-4ef4-4cbe-9674-19e4af91ac751.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administrowanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa używanego samochodu ciężarowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d444b01-4ef4-4cbe-9674-19e4af91ac75
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00570865
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00002416/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup używanego samochodu ciężarowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00537647
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.26.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 194000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego samochodu ciężarowego z zabudową typu wywrotka, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2028 r.
2. Oferowany pojazd musi spełniać wymagania Zamawiającego zawarte w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
3. Zamawiający wymaga aby pojazd był nieuszkodzony i bezwypadkowy, sprawny technicznie i gotowy do pracy.
4. Zamawiający nie dopuszcza zmian konstrukcyjnych pojazdu. Oferowany pojazd musi być zgodny z oryginalną fabryczną specyfikacją. Samochód ciężarowy musi pochodzić z produkcji seryjnej, nie dopuszcza się oferowania pojazdu z produkcji jednostkowej.
5. Oferowany samochód nie może stanowić zabezpieczenia bankowego lub prawa własności osób trzecich a także innych praw przysługujących osobom trzecim np.: przewłaszczenie na zabezpieczenie.
6. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca dostarczy wszystkie dokumenty niezbędne do dokonania rejestracji oraz dopuszczające pojazd do ruchu m.in. dotychczasowy dowód rejestracyjny, dotychczasowe tablice rejestracyjne, kartę pojazdu (jeżeli dotyczy). Jeśli pojazd nie jest zarejestrowany w Polsce Zamawiający wymaga kompletu dokumentów niezbędnych do jego rejestracji (w tym opłat celno-skarbowych) wraz z kompletem dokumentów niezbędnych do legalizacji tachografu w Polsce.
7. Przed wyborem oferty Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania oględzin przedmiotu zamówienia w miejscu postoju.
Oględzinom poddane zostaną w szczególności:
a) stan ogumienia
b) luzy w układzie zawieszenia
c) wycieki olejów hydraulicznych
d) sprawność układów hamulcowych
e) sprawność układów pracy
f) stan licznika
g) stan oświetlenia
h) stan wizualny pojazdu (w tym czy występują oznaki korozji)
i) stan techniczny wyposażenia i urządzeń kabiny kierowcy
Zamawiający zastrzega sobie również prawo do oceny stanu technicznego i wizualnego pojazdu będącego przedmiotem zamówienia przez rzeczoznawcę lub uprawnioną stację diagnostyczną dla pojazdów ciężarowych.
W przypadku stwierdzenia złego stanu technicznego i wizualnego pojazdu oraz stwierdzenia, że faktyczne parametry i wyposażenie są niezgodne z parametrami określonymi w SWZ, opisie przedmiotu zamówienia oraz w ofercie Zamawiający odrzuci ofertę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34137000-6 - Używane pojazdy do transportu towarów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione z uwagi na to, ze jedyna złożona oferta została odrzucona jako nie spełniająca warunków udziału w postępowaniu.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188190,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188190,00 PLN
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2025/2026.
- Modernizacja instalacji elektrycznej w I Liceum Ogólnokształcącym w Grudziądzu.
- Dostawa paliw płynnych na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Grudziądzu w 2026 r.
- Utrzymanie czystości basenu krytego wraz z trybunami, strefy SPA, salki funkcjonalnej i zaplecza socjalno-biurowego "Basenu Strzemyk" w Grudziądzu przy ul. Korczaka 23.
- Usługa utrzymania czystości i porządku w trzech miejskich punktach gromadzenia odpadów komunalnych przy ul. Spichrzowej, ul. Tkackiej i ul. Szkolnej.
- Usługa przygotowywania i wydawania gorących posiłków podopiecznym Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia 1 stycznia 2026 r. do dnia 31 grudnia 2026 r.
więcej: przetargi w Grudziądzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





