eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskDzierżawa 1 sztuki aparatu do biometrii oka dla Kliniki Okulistyki UCK.



Ogłoszenie z dnia 2025-12-02

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dzierżawa 1 sztuki aparatu do biometrii oka dla Kliniki Okulistyki UCK.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dębinki 7

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-952

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 585844880

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mkosicka@uck.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uck.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dzierżawa 1 sztuki aparatu do biometrii oka dla Kliniki Okulistyki UCK.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0738a20e-79ae-492e-b8de-69503ecf07c9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00570588

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://uck-gdansk.ezamawiajacy.pl/pn/UCK-GDANSK/demand/252083/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://uck-gdansk.ezamawiajacy.pl/pn/UCK-GDANSK/demand/252083/notice/public/details

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie o udzielnie zamówienia prowadzi się pisemnie.
2. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.
3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, w tym oświadczenia składanego na formularzu jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia, sporządzonego zgodnie ze wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji Europejskiej wydanym na podstawie art. 59 ust. 2 dyrektywy 2014/24/UE odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez system zapewniający obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, zwany dalej Platformą lub Systemem.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://uck-gdansk.ezamawiajacy.pl/pn/UCK-GDANSK/demand/252083/notice/public/detail

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. W związku z dopuszczeniem Wykonawcy do informacji chronionych przez UCK, Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania obowiązującej w UCK „Polityki Bezpieczeństwa Informacji”, zawierającej podstawowe zasady ochrony tych danych (dokument dostępny na stronie głównej UCK: www.uck.gda.pl).
2. Zamawiający i Wykonawca będą przez cały czas wypełniać swoje zobowiązania wynikające ze wszystkich obowiązujących ich przepisów o ochronie danych osobowych w związku z wykonywaniem zobowiązań określonych w niniejszej Umowie, w szczególności Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”).
3. Każda ze Stron zobowiązują się do realizacji w imieniu drugiej Stron obowiązku informacyjnego zgodnie z postanowieniami art. 14 RODO wobec osób, które zostały delegowane do realizacji niniejszej umowy, poprzez udostępnienie tych osobom klauzul informacyjnych dostępnych:
1) w przypadku Zamawiającego – pod adresem www.uck.gda.pl;
2) w przypadku Wykonawcy – pod adresem [..........];
– niezwłocznie po zawarciu niniejszej umowy, a jeśli w toku wykonywania umowy grono tych osób zostanie rozszerzone – niezwłocznie po włączeniu danej osoby do grona swoich przedstawicieli.
4. Mając na względzie, że w toku realizacji umowy Wykonawca przetwarzał będzie dane osobowe na zlecenie Zamawiającego, Strony zawrą umowę o powierzeniu przetwarzania danych osobowych zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 6 do umowy.
5. Wykonawca zobowiązuje się do dołożenia należytej staranności w realizacji postanowień umowy oraz rzetelności i bezstronności w prowadzeniu działalności na rzecz Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązuje się do ściśle poufnego traktowania wszystkich informacji na temat Zamawiającego, a udostępnionych jego pracownikom oraz osobom zaangażowanym w realizację umowy. Wykonawca będzie wykorzystywał te informacje jedynie w celu prawidłowej realizacji umowy z zachowaniem zasad bezpieczeństwa informacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7. W przypadku zmian, dotyczących wymagań określonych w przepisach branżowych Wykonawca zawiadomi Zamawiającego, którego takie zmiany dotyczą, o treści wprowadzanych zmian w realizacji umowy oraz konsekwencji wynikających z nich dla Zamawiającego.
8. W przypadku konieczności zmiany umowy z uwagi na zmiany wprowadzone w realizacji zadań i czynności związanych z dobrą praktyką określoną w procedurze wykonawczej (tzw. technologii wykonania), a wynikającą z zaktualizowanych przepisów, norm lub narzuconych wymagań przez organ nadzorujących daną działalność, strony zobowiązują się do wyrażenia zgody na takie zmiany, po wzajemnym zawiadomieniu z potwierdzeniem przyjęcia danych informacji.
9. Zamawiający ma prawo do prowadzenia działań oceniających działalność prowadzoną przez Wykonawcę w zakresie niezbędnym wynikającym z zapewnienia odpowiedniej jakości świadczonych usług i/lub dostaw towarów /materiałów zgodnie z obowiązującymi wymaganiami branżowymi obowiązującego prawa.
10. Jeżeli zostaną zmienione wymagania dotyczące wyrobów i usług, to Wykonawca powinien zapewnić, aby odpowiednie udokumentowane informacje zostały zmienione oraz aby odpowiednie osoby były świadome zmienionych wymagań.
11. Zamawiający ma prawo do prowadzenia działań związanych z wykonywaniem ocen, audytów, kontroli sposobu realizacji umowy przez Wykonawcę w tym w zakresie wynikającym z wymagań obowiązujących przepisów prawnych oraz wymagań norm systemów wdrożonych w działalności UCK, po poinformowaniu Wykonawcy przynajmniej z jednodniowym wyprzedzeniem, o konieczno-ści wykonania takich działań.
12. Wykonawca podda się działaniom wynikającym ze sprawowanego na Zamawiającym nadzoru przez organa władzy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi i uzasadnionym interesem dla pro-wadzonej działalności przez UCK.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 354/TP/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dzierżawa 1 sztuki aparatu do biometrii oka dla Kliniki Okulistyki UCK.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz 36 miesiączna dzierżawa 1 sztuki aparatu do biometrii oka dla Kliniki Okulistyki Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego, zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 3 do SWZ (formularz parametrów technicznych) oraz załączniku nr 4 do SWZ (projekt umowy).

4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość przedmiotu dzierżawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

a) Deklaracja zgodności (zgodna z załącznikiem nr 4 MDR 2017/745) – dotyczy przedmiotu dzierżawy opisanego w Załączniku nr 3 do SWZ; b) certyfikat CE – (jeżeli dotyczy) (zgodnie z załącznikiem nr 12 MDR 2017/745) – dotyczy przedmiotu dzierżawy opisanego w Załączniku nr 3 do SWZ; c) Instrukcji obsługi lub karty katalogowej lub innych materiałów Producenta (w przypadku braku potwierdzenia poszczególnych wymagań technicznych w karcie katalogowej/instrukcji obsługi/innych materiałach Producenta Zamawiający dopuszcza na potwierdzenie spełnienia tych parametrów stosowne oświadczenie Producenta) potwierdzające spełnienie parametrów technicznych wymienionych poniżej: • punkty 2 – 24 (z wyłączeniem – 6, 11.1) formularza wymagań technicznych stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

a) Deklaracja zgodności (zgodna z załącznikiem nr 4 MDR 2017/745) – dotyczy przedmiotu dzierżawy opisanego w Załączniku nr 3 do SWZ;
b) certyfikat CE – (jeżeli dotyczy) (zgodnie z załącznikiem nr 12 MDR 2017/745) – dotyczy przedmiotu dzierżawy opisanego w Załączniku nr 3 do SWZ;
c) Instrukcji obsługi lub karty katalogowej lub innych materiałów Producenta (w przypadku braku potwierdzenia poszczególnych wymagań technicznych w karcie katalogowej/instrukcji obsługi/innych materiałach Producenta Zamawiający dopuszcza na potwierdzenie spełnienia tych parametrów stosowne oświadczenie Producenta) potwierdzające spełnienie parametrów technicznych wymienionych poniżej:

• punkty 2 – 24 (z wyłączeniem – 6, 11.1) formularza wymagań technicznych stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-12 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://uck-gdansk.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-12 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-10

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy zgodnie z Załącznikiem nr 4. 2. Wszelkie nieuregulowane w niniejszym SWZ czynności, uprawnienia, obowiązki Wykonawców i Zamawiającego, których ustawa nie nakazała zawierać Zamawiającemu w SWZ, a które mogą przyczynić się do właściwego przebiegu postępowania, reguluje ustawa PZP. 3. Zamawiający przewiduje dokonanie zmian umowy w toku jej realizacji w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 454 ustawy PZP.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.