Ogłoszenie z dnia 2024-10-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00497401/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja szkolenia dla pracowników Wydziału Spraw Cudzoziemców Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie wraz z zapewnieniem noclegu / wyżywienia.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MAZOWIECKI URZĄD WOJEWÓDZKI W WARSZAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013272620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Bankowy 3/5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@mazowieckie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.mazowieckie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-324a5cc6-0bb0-45b3-8711-a0b4e1fd76581.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja szkolenia dla pracowników Wydziału Spraw Cudzoziemców Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie wraz z zapewnieniem noclegu / wyżywienia.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-324a5cc6-0bb0-45b3-8711-a0b4e1fd7658
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00570569
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00213240/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Organizacja dwudniowych szkoleń wyjazdowych dla pracowników WSC z zakresu umiejętności międzykulturowych i niedyskryminacji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
projekt nr FAMI.02.01-IZ.00-0013/24 pt. „Cudzoziemiec na Mazowszu“ dofinansowywanego ze środków Funduszu Azylu, Migracji i Integracji na lata 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00497401
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BOU-V.272.36.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 98448,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie kompleksowej obsługi i przeprowadzenie 1 szkolenia wyjazdowego, dwudniowego, tematycznych wraz z noclegami oraz wyżywieniem i transportem dla pracowników Wydziału Spraw Cudzoziemców Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie, tj. dla 50 osób.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
55100000-1 - Usługi hotelarskie
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, w wymaganym terminie, tj. do dnia 20 września 2024 r.do godz. 10:00 ofertę złożyli następujący Wykonawcy:
1) Brainstorm Group Sp. z o.o. ul. Perla 10, 41-300 Dąbrowa Górnicza REGON:
360533364, o wartości 61 616,00 zł brutto.
2) VR Training Sp. z o.o. ul. Liliowa 15/6, 11-041 Olsztyn REGON: 364606918,
o wartości 66 060,00 zł brutto.
3) Delta Tour Sp. z o.o. ul. Czerska 18 00-732 Warszawa REGON: 013224465,
o wartości 113 221,50 zł brutto.
4) Zespół Ekspertów Manager Pelczar sp. j. ul. Czyżówka 14, lok 0.9, 30-526 Kraków REGON: 350497506, o wartości 68 300,00 zł brutto.
Zamawiający odrzucił oferty poniższych Wykonawców:
Oferta nr 1 złożona przez firmę Brainstorm Group Sp. z o.o. zostaje odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP jako niezgodna z warunkami zamówienia opisanymi w dokumentach postępowania. Zamawiający w Opisie Przedmiotu Zamówienia wymagał aby oferowany Hotel był położony w odległości nie mniejszej niż 1 km od źródeł emitujących zanieczyszczenia powietrza atmosferycznego, hałasu i uciążliwego ruchu, od autostrad, dróg
ekspresowych, krajowych i wojewódzkich, tras szybkiego ruchu oraz czynnych torów kolejowych. Miejsce realizacji oferowane przez Wykonawcę jest położone w odległości mniejszej niż 1 km od Drogi Krajowej.
Oferta nr 2 złożona przez firmę VR Training Sp. z o.o. zostaje odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP jako niezgodna z warunkami zamówienia opisanymi w dokumentach postępowania. Zamawiający w Opisie Przedmiotu Zamówienia wymagał aby oferowany Hotel był położony w odległości nie mniejszej niż 1 km od źródeł emitujących zanieczyszczenia powietrza atmosferycznego, hałasu i uciążliwego ruchu, od autostrad, dróg
ekspresowych, krajowych i wojewódzkich, tras szybkiego ruchu oraz czynnych torów kolejowych. Miejsce realizacji oferowane przez Wykonawcę jest położone w odległości mniejszej niż 1 km od Drogi Wojewódzkiej.
Oferta nr 4 złożona przez firmę Ekspertów Manager Pelczar sp. j. zostaje odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP jako niezgodna z warunkami zamówienia opisanymi w dokumentach postępowania. Zamawiający w Opisie Przedmiotu Zamówienia wymagał aby oferowany Hotel był położony w odległości nie mniejszej niż 1 km od źródeł emitujących
zanieczyszczenia powietrza atmosferycznego, hałasu i uciążliwego ruchu, od autostrad, dróg ekspresowych, krajowych i wojewódzkich, tras szybkiego ruchu oraz czynnych torów kolejowych. Miejsce realizacji oferowane przez Wykonawcę jest położone w odległości mniejszej niż 1 km od Drogi Wojewódzkiej.
Jedyna oferta, która spełnia warunki udziału w postępowaniu i jest zgodna z opisem przedmiotu zamówienia Wykonawcy Delta Tour Sp. z o.o. o wartości 113 221,50 zł brutto przekracza środki Zamawiającego jakie przeznaczył na sfinansowanie realizacji zamówienia. Zamawiający przed otwarciem ofert udostępnił informację, że na sfinansowanie zamówienia podstawowego (bez zamówień podobnych) zamierza przeznaczyć kwotę: 70 000,00 zł. W
związku z faktem, że środki finansowe nie mogą być zwiększone do ceny najkorzystniejszej oferty zgodnej z dokumentami zamówienia, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie Zgodnie z art. 255 pkt. 3 ustawy PZP
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 637 na odcinku od km 62+933 do km 63+169 w zakresie budowy chodnika w miejscowości Pniewnik" - nr postępowania 196/25
- Usuwanie rumoszu skalnego z koryta rzeki Biała Woda w m. Kamienica
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 615 na odcinku od km 17+145 (17+058) do km 19+150 (19+061)" - nr postępowania 189/25
- Dostawa komputerów przenośnych dla Polskiej Agencji Nadzoru Audytowego
- Remont instalacji węzła cieplnego w budynku Centrum Nauki Kopernik.
- "Wymiana wykładzin w budynku IPN przy ul. Kurtyki 1 w Warszawie"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzybórz oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Międzybórz do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026 z podziałem na 2 zad
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie dwudniowego szkolenia wyjazdowego pn. "Team Building z wykorzystaniem gry terenowej
- Dowóz i odwóz dzieci w roku szkolnym 2025/2026 do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kotlicach oraz Szkoły Podstawowej w Miączynie
- Usługa szkoleniowa polegająca na przeprowadzeniu szkoleń z zakresu "Nowa organizacja kontroli starosty/urzędu pracy w myśl ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia od 01 czerwca 2025 r"
- "Świadczenie usługi restauracyjnej podczas konferencji na terenie miasta Łodzi"
- Przygotowanie oraz przeprowadzenie szkoleń w tematyce związanej z centrami usług społecznych
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.