Ogłoszenie z dnia 2025-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00473081/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA SPRZĘTU AGD
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojskowa Akademia Techniczna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012122900
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-908
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@wat.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wat.ezamawiajacy.pl/pn/wat/demand/238654/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA SPRZĘTU AGD2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6b8d84c-236c-4f9c-a548-5b30c3a181dc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00570129
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00152783/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 Dostawa sprzętu AGD
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00473081
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 117/DZZ/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 215400,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa drobnego sprzętu AGD4.5.3.) Główny kod CPV: 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
44621100-0 - Grzejniki
39717000-1 - Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne
39711361-7 - Kuchenki elektryczne
39711362-4 - Kuchenki mikrofalowe
39713500-8 - Żelazka elektryczne
39716000-4 - Części elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego
39715100-8 - Elektryczne podgrzewacze wody, natychmiastowe lub akumulacyjne oraz grzałki nurnikowe
4.5.5.) Wartość części: 144175,64 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wielkogabarytowego sprzętu AGD4.5.3.) Główny kod CPV: 39711110-3 - Chłodziarkozamrażarki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39721100-3 - Urządzenia do gotowania używane w gospodarstwie domowym
42716120-5 - Pralki
39713100-4 - Zmywarki do naczyń
4.5.5.) Wartość części: 46171,54 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa odkurzaczy4.5.3.) Główny kod CPV: 39713430-6 - Odkurzacze
4.5.5.) Wartość części: 25052,94 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161053,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161053,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161053,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAS Tomasz Orlikowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752441704
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161053,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50924,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50924,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50924,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAS Tomasz Orlikowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752441704
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50924,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie podlega unieważnieniu ponieważ nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności.
- Przygotowywanie i dowożenie obiadów klientom Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie
- RZP-65/KS/2025 - Dostawa aparatu do znieczulenia.
- Wielodetekcyjny czytnik mikropłytek o wysokiej czułości wraz z oprogramowaniem sterującym oraz wyposażeniem dodatkowym
- Serwis i wsparcie techniczne systemu LAB3000
- KZP/20/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu RTV i AGD dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
- "Dostawa i montaż wyposażenia w budynku DPS w Zdziarach" - II raz
- Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026
- Zakup i montaż sprzętu AGD i RTV do lokali mieszkalnych WCPR
- Uzupełnienie zasobów Miasta Siedlce służących do realizacji zadań OL i OC w ramach "Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026"
- Dostawa i montaż pierwszego wyposażenia w ramach zadania: Budowa żłobka w Nidzicy
więcej: Sprzęt gospodarstwa domowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





