Ogłoszenie z dnia 2025-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00495732/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Sanatorium Uzdrowiskowego „Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SANATORIUM UZDROWISKOWE "PRZY TĘŻNI" IM. DR JÓZEFA KRZYMIŃSKIEGO W INOWROCŁAWIU S.P.Z.O.Z.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010625117
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Przy Stawku 12
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@przytezni.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytezni.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/przytezni1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Sanatorium Uzdrowiskowego „Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ebd9fea-242f-4450-bc13-09e85d75db47
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00570072
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00022356/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa energii elektrycznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00495732
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-8-2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje „Dostawę energii elektrycznej na potrzeby Sanatorium Uzdrowiskowego „Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z.” w zakresie określonym w niniejszej SWZ wraz z załącznikami.
2. Opis techniczny i dane punktu poboru
1. Nazwa obiektu: Sanatorium Uzdrowiskowe ,,Przy Tężni” im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z.
2. Adres obiektu i punktu poboru: ul. Przy Stawku 12, 88 – 100 Inowrocław.
3. Operator Systemu Dystrybucyjnego – Enea Operator Sp. z o.o.
4. Dotychczasowy dostawca energii – ENEA Spółka Akcyjna Poznań
5. Nr ewidencyjne stacji trafo 28064-„INO SANATORIUM PKP”
6. Okres rozliczeniowy: miesięczny.
7. Zakup energii: 1 strefa czasowa.
8. Zamawiający posiada 1 punkt poboru.
9. Prognozowane zużycie energii elektrycznej w skali roku wyniesie 1000 MWh.
10. Grupa taryfowa: B 21.
11. Moc umowna: 310 KW.
12. Współczynnik mocy tg φ - ≤ 0,4
13. Miejsce dostarczania energii /granica własności/ - zaciski odpływowe rozłącznika SN w złączu ZK -3/SN 15 KV.
14. Nr licznika: 512 07831.
15. Układ transmisji danych pomiarowych – GSM , TPA.
16. Przekładniki prądowe – 3 x 20/5 A/A.
17. Przekładniki napięciowe – 3 x 1500/100V/V
18. Pomiar na poziomie napięcia – 15 KV/
19. Numer PPE- PLE NED 00000590000000000000030678
3. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi.
4. Energia elektryczna ma spełniać parametry techniczne zgodnie z zapisami ustawy – Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy.
5. Prognozowane zużycie energii elektrycznej w skali roku wyniesie 1000 MWh.
6. Wskazane powyżej prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie pobranej ilości energii w okresie trwania umowy, przy czym Zamawiający deklaruje pobór energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy na poziomie nie mniejszym niż 80% wskazane w pkt. 5.
Rzeczywiste rozliczenia odbywać się będą między stronami umowy na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych za dostawę energii elektrycznej zgodnie z ofertą Wykonawcy.
7. Rozliczenia za energię elektryczną dokonywane będą między stronami umowy zgodnie z miesięcznym okresem rozliczeniowym stosowanym przez OSD, w oparciu o fakturę wystawioną przez Wykonawcę w terminie 14 dni od otrzymania danych pomiarowo- rozliczeniowych od OSD.
8. Opis techniczny i dane punktu poboru określa zał. nr 1 do umowy.
9. Przedmiot zamówienia nie obejmuje spraw związanych z dystrybucją energii elektrycznej, przyłączeniem, opomiarowaniem wchodzących w zakres spraw będących w zakresie odrębnej umowy na świadczenie usług dystrybucyjnych zawartej przez Zamawiającego z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego.
10. Wykonawca oświadcza, że ma zawarte stosowne umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, umożliwiające sprzedaż energii elektrycznej na potrzeby Sanatorium za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej OSD.
11. Wykonawca zobowiązany jest dokonać wszelkich formalności związanych ze zgłoszeniem u OSD zmiany dostawcy energii na okres obowiązywania Umowy - Zamawiający udzieli Wykonawcy niezbędnego w tym zakresie pełnomocnictwa.
12. Zamawiający informuje, że Operatorem Systemu Dystrybucyjnego jest ENEA Operator Sp. z o.o.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 579330,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 856080,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 579330,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WISE ENERGY S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 526725362
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 579330,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2026-01-01 do 2026-12-31INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- "Gorące posiłki w 2026 r."
- Zakup 3 agregatów prądotwórczych na przyczepkach z okablowaniem i zestawem materiałów do podłączenia agregatów.
- Przeglądy techniczne, naprawy bieżące, okresowe badania techniczne oraz remonty główne pojazdów.
- Świadczenie usług transportowych w ramach przewozów dodatkowych na rzecz Gminy Inowrocław w okresie 01.01.2026 - 31.12.2026
- Opieka nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobieganie bezdomności zwierząt na terenie Gminy Inowrocław w roku 2026.
- Zakup sprzętu w ramach Narodowej Strategii Onkologicznej pn. Zakup sprzętu do rehabilitacji leczniczej dla pacjentów onkologicznych w 2025r. na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu.
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji do obiektów Teatru im. Wojciecha Bogusławskiego w Kaliszu w roku 2026
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pruszkowie
- "Zakup energii elektrycznej dla Powiatu Stalowowolskiego II"
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Drwinia oraz jednostek organizacyjnych Gminy Drwinia
- "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej ... - dostarczanie energii elektrycznej do budynku sanitarnego na terenie basenu w Żarkach Letnisko przy ul. Kąpielowej 1B"
- Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej do obiektów Zakładu Gospodarki Komunalnej w Zakroczymiu w 2026 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





