eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków312.2025 Wynajem i instalacja 10 ładowarek do samochodów elektrycznych oraz integracja i zarządzanie aplikacją IT Plug and Chill dla Instytutu Socjologii UJ



Ogłoszenie z dnia 2025-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
312.2025 Wynajem i instalacja 10 ładowarek do samochodów elektrycznych oraz integracja i zarządzanie aplikacją IT Plug and Chill dla Instytutu Socjologii UJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych UJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001270

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gołębia 24

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-007

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: piotr.molczyk@uj.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1176162

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

312.2025 Wynajem i instalacja 10 ładowarek do samochodów elektrycznych oraz integracja i zarządzanie aplikacją IT Plug and Chill dla Instytutu Socjologii UJ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-010fee04-bc1b-4dc7-86dd-57996207181c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00570006

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00427549

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 80.272.312.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 139739,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wynajem i instalacja 10 ładowarek do samochodów elektrycznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 51110000-6 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

31158000-8 - Ładowarki

4.5.5.) Wartość części: 105593,49 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Integracja i zarządzanie aplikacją IT Plug and Chill.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72212000-4 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego

4.5.5.) Wartość części: 34146,34 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 6 PZP unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie części 1 ze względu na to, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Przedmiotowe postępowanie dotyczy wyłonienia firmy, która zrealizuje instalację minimum 10 ładowarek w wybranych lokalizacjach pilotażowych, a wybrany wykonawca:
• dostarczy i zainstaluje ładowarki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i nor-mami technicznymi,
• przygotuje dokumentację oraz uzyska wszelkie niezbędne pozwolenia administracyjne związane z użytkowaniem ładowarki publicznej
• uruchomi ładowarkę do użytku publicznego zgodnie ze wszystkimi wymogami prawa
• będzie nadzorował techniczne działanie urządzeń przez okres 9 miesięcy, zapewniając ich sprawne i bezpieczne użytkowanie.
• Po zakończeniu projektu pilotażowego wykonawca przekaże ładowarkę właścicielowi nieruchomości w cenie nie większej niż 1 PLN + VAT.
• Wykonawca przygotuje także miejsce pod instalację ładowarki zgodnie z wymogami prawa.
• wykonawca musi posiadać wymagane prawem uprawnienia i certyfikaty do prowadzenia prac instalacyjnych

W trakcie postępowania do Zamawiającego wypłynęły pytania dotyczące lokalizacji przedmiotowych ładowarek, co umożliwi prawidłowe oszacowanie ceny oferty.

Zamawiający, po analizie złożonych zapytań stwierdził, iż przyjął błędne założenie, że dokładne lokalizacje ładowarek będą konsultowane dopiero z wykonawcą wybranym w niniejszym postępowania. Błąd ten skutkuje obarczeniem postępowania niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, gdyż brak wskazania lokalizacji ładowarek będzie skutkował złożeniem nieporównywalnych ofert, z ceną za przedmiot zamówienia ustaloną na podstawie nieistniejących danych.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający działając na podstawie art. 256 PZP unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie części 2 ze względu na to, iż realizacja przedmiotu zamówienia opisanego w tej części uzależniona jest bezpośrednio od wyniku unieważnionego postępowania w Części 1, dalsze prowadzenie postępowania w Części 2 jest nieuzasadnione, a zatem należało go unieważnić

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.