eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Garwolin › Zakup sprzętu medycznego do mycia, transportu i przechowywania endoskopów



Ogłoszenie z dnia 2023-12-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu medycznego do mycia, transportu i przechowywania endoskopów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W GARWOLINIE

1.3.) Oddział zamawiającego: SPZOZ w Garwolinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 712353954

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 50

1.5.2.) Miejscowość: Garwolin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 25 684 46 32

1.5.8.) Numer faksu: 25 68 44 619

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.cieslak@spzozgarwolin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozgarwolin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://spzozgarwolin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu medycznego do mycia, transportu i przechowywania endoskopów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f1fbb88-8561-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00569762

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00501333

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OZP/12/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 185185,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu medycznego do mycia, transportu i przechowywania endoskopów, zgodnego z opisem zawartym w załączniku nr 9 do SWZ oraz w ilości w nim określonej, jego dostawa, konfiguracja, uruchomienie i przeszkolenie personelu.
2. Przedmiot zamówienia składa się z jednego niepodzielnego zadania.
3. Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień:
33.10.00.00-1 (Urządzenia medyczne);

4. Oferta powinna obejmować kompletną (z punktu widzenia celu, któremu ma służyć) realizację zamówienia.
5. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2023 roku, wolny od wad fizycznych i wad prawnych oraz być w pełni kompatybilny z funkcjonującymi na rynku endoskopami, w szczególności z endoskopami posiadanymi przez Zamawiającego.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących załącznikach:
 Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2 do SWZ;
 Specyfikacja techniczna sprzętu (parametry techniczne) – załącznik nr 9 do SWZ.
7. Wszystkie parametry i wymogi określone w specyfikacji technicznej są parametrami granicznymi, których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty.
8. Minimalny okres gwarancji (minimum miesięcy od dnia przekazania protokołu zdawczo – odbiorczego) wynosi minimum 24 miesiące.
9. Naprawy i przeglądy sprzętu medycznego w okresie gwarancji i po jej upływie wykonywane będą w siedzibie Zamawiającego.
10. W okresie gwarancji Wykonawca przeprowadzi przeglądy przedmiotu umowy w ilości i zakresie zgodnym z wymogami określonymi w dokumentacji technicznej (DTR). Tego typu przeglądy będą dokonywane bez odrębnego wezwania ze strony bezpośredniego odbiorcy, w terminie z nim uzgodnionym.
11. W okresie gwarancji wszelkie naprawy, wymiany części, zalecane przez producenta przeglądy i konserwacje, ogólnie zwane serwisem, Wykonawca świadczy na własny koszt.
12. Celem wykonania napraw gwarancyjnych i usług serwisowych Wykonawca uzyska dostęp do przedmiotu umowy.
13. Wykonawca zobligowany jest przedstawić warunki gwarancji i serwisu pogwarancyjnego (załącznik nr 7 do SWZ).
14. W zakresie realizacji gwarancji na sprzęt medyczny Zamawiający wymaga wskazania wytwórcy lub wskazanego przez niego autoryzowanego przedstawiciela.
15. Wykonawca zobowiązany jest do przedłużenia okresu gwarancji o czas naprawy.
16. W przypadku trzykrotnej naprawy gwarancyjnej przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wymienić wadliwy element danego sprzętu lub sprzęt na nowy.
17. W razie stwierdzenia wad lub usterek (awarii) w okresie gwarancyjnym, Wykonawca zobowiązany będzie do naprawy urządzenia w terminie 3 dni roboczych od dnia zaistnienia wady lub usterki, a w przypadku konieczności sprowadzenia części zamiennych z zagranicy w terminie 7 dni roboczych (przez dni robocze Strony rozumieją dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych).
18. Wykonawca zobowiązuje się do dokonywania, w związku z czynnościami podejmowanymi w ramach gwarancji oraz serwisu, stosownych wpisów w dokumentacji przekazanej bezpośredniemu odbiorcy (Zamawiającemu) wraz z przedmiotem umowy.
19. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w okresie eksploatacji, jeśli są one spowodowane nie stosowaniem się do dostarczonej przez niego instrukcji obsługi.
20. Wykonawca gwarantuje dostępność części zamiennych do urządzenia przez okres 10 lat licząc od daty podpisania protokołu odbioru, z wyjątkiem komponentów IT – minimum 5 lat z zachowaniem praw licencyjnych dotyczących oprogramowania przy zmianie sprzętu.
21. Opisy, materiały informacyjne producenta potwierdzające spełnianie przez zaoferowany sprzęt medyczny wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych należy dostarczyć w języku polskim.
22. Przedmiot umowy musi posiadać atesty i dopuszczenia wymagane odrębnymi przepisami oraz jest fabrycznie nowy, kompletny i po zainstalowaniu będzie gotowy do eksploatacji bez żadnych dodatkowych zakupów poza materiałami eksploatacyjnymi.
23. Oferowane urządzenia, oprócz spełniania odpowiednich parametrów, muszą gwarantować bezpieczeństwo pacjentów i personelu medycznego.
24. Przedmiot umowy powinien zostać wykonany z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, dokumentacją, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy.
25. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia w sposób o którym mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy PZP Zamawiający każdorazowo dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, czemu w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszy w odpowiednich miejscach dodanie zwrotu „lub równoważne”.
26. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producenta w taki sposób, aby była możliwa identyfikacja zarówno produktu, jak i producenta.
V. PODWYKONAWSTWO
1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
3. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
4. Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
VI. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Zamówienie należy zrealizować w terminie do 24 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż do dnia 28.12.2023 r. co zostanie potwierdzone protokołem odbioru końcowego (zdawczo-odbiorczego).
2. Miejsce dostawy: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Garwolinie, ul. Lubelska 50, 08-400 Garwolin.
3. Termin zapłaty: Wykonawca dostarczy Zamawiającemu fakturę w terminie do 7 dni od dnia podpisania protokołu końcowego (zdawczo-odbiorczego). Zamawiający zapłaci tę fakturę w terminie do 30 dni od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Zapłata za fakturę nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę na fakturze VAT.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33100000-1 - Urządzenia medyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190318,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190318,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190318,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KLAROMED Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222344164

7.3.3) Ulica: ul. Jana III Sobieskiego 123

7.3.4) Miejscowość: Sulejówek

7.3.5) Kod pocztowy: 05-070

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190318,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.