Ogłoszenie z dnia 2025-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00500370/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-28
- 2025/BZP 00515167/01 - Modyfikacja z dnia 2025-11-04
- 2025/BZP 00517406/01 - Modyfikacja z dnia 2025-11-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowego sprzętu dla GminyRyglice: Cz.I:Zakup nowego ciągnika rolniczego z osprzętem zimowym, tj. posypywarki i pługu do odśnieżania, Cz.II:Dostawa fabrycznie nowego pojazdu typuQUAD
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYGLICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660909
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 9
1.5.2.) Miejscowość: Ryglice
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-160
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146541019
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ryglice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ryglice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12030681.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fabrycznie nowego sprzętu dla GminyRyglice: Cz.I:Zakup nowego ciągnika rolniczego z osprzętem zimowym, tj. posypywarki i pługu do odśnieżania, Cz.II:Dostawa fabrycznie nowego pojazdu typuQUAD2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3977c430-0e01-4cc2-804d-04d37537f9d6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00569630
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044418/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa fabrycznie nowego sprzętu dla Gminy Ryglice: Cz. I: ciągnika rolniczego wraz z osprzętem zimowym, tj. piaskarką oraz pługiem do odśnieżania. Cz II: pojazdu typu QUAD
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00500370
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.12.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 831434,93 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 425634,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- Część I: Zakup nowego ciągnika rolniczego z osprzętem zimowym, tj. posypywarki i pługu do odśnieżania. Wymagany sprzęt musi posiadać rok produkcji 2024 lub 2025.Maksymalna moc ciągnika to 110 -130 KM, według ISO, kabina 6-cio słupkowa, ciągnik musi spełniać normę emisji spalin Stage 5, napęd 4x4, klimatyzacja plus ogrzewanie kabiny, amortyzowana kabina, wycieraczka tylnej szyby, regulowana kolumna kierownicy, fotel pneumatyczny obracany plus fotel pasażera z pasem bezpieczeństwa, ogumienie przód min. 380/65R28, ogumienie tył min. 480/65R38, błotniki przednie skrętne, końcówki hakowe TUZ –em, kat. II, udźwig podnośnika minimum 5 000 kg, regulacja wysokości tylnego podnośnika na błotnikach, trzy pary wyjść hydraulicznych, oświetlenie na słupkach kabiny (1 para), instalacja pneumatyczna dwuobwodowa, dwa światła ostrzegawcze „kogut”, przedni podnośnik o udźwigu nie mniejszym niż 2 000 kg, łańcuchy śnieżne na koła – komplet. Wyposażenie dodatkowe: skrzynka narzędziowa wyposażona w niezbędne klucze, apteczka, trójkąt ostrzegawczy, gaśnica.
Posypywarka zawieszana, napędzana z WOM ciągnika, pojemność min. 800 l, pojemność maks. 1 000 l, regulacja wyrzutu (prędkości taśmy i suwaka), wał napędowy WPT, okienko inspekcyjne, brezent ochronny, masa własna maszyny maks. 280 kg, taśmowy przenośnik dostarczający materiał ze zbiornika na obracającą się tarczę rozsiewającą, tarcza rozsiewająca - tarcza metalowa nierdzewna (ze stali kwasoodpornej), sterowanie z kabiny operatora, oświetlenie robocze i ostrzegawcze zgodnie z obowiązującymi przepisami, maszyna musi współpracować z oferowanym ciągnikiem, tablice ostrzegawcze.
Pług do odśnieżania o szerokości roboczej min. 262 cm, maks. 303 cm, dwie niezależnie sterowane odkładnice, bezstopniowa hydrauliczna regulacja odkładnicy plus standardowy pulpit sterowniczy, uchylne lemiesze, amortyzacja sprężynowa lemiesza oraz ruchoma ramka TUZ, listwy zgarniające gumowe, złącze elektryczne, oświetlenie LED, stopa podporowa, odboje, pięć pozycji odśnieżania, mocowanie TUZ, sterowanie z kabiny operatora, maszyna musi współpracować z oferowanym ciągnikiem, tablice ostrzegawcze.
Zakup nowego ciągnika rolniczego z osprzętem zimowym, tj. posypywarki i pługu do odśnieżania jest finansowany w ramach programu – „Program Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026”.
Szczegóły w Opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 5 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16000000-5 - Maszyny rolnicze
16600000-1 - Specjalne maszyny używane w rolnictwie lub leśnictwie
34390000-7 - Akcesoria do ciągników
34144400-2 - Pojazdy utrzymania dróg
34144420-8 - Pojazdy do rozrzucania soli
43313100-1 - Pługi odśnieżające lemieszowe
4.5.5.) Wartość części: 379033,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- Część II: Dostawa fabrycznie nowego pojazdu typu quad. Pojazd czterokołowy z silnikiem spalinowym, o pojemności co najmniej 800 cm³ z automatyczną skrzynią biegów. Szczegóły w Opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 5 do SWZ).Zakup quada jest finansowany ze środków Województwa Małopolskiego w ramach konkursu „Małopolska Wieś 2025”. Nie jest finansowany w ramach programu – „Program Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34113300-5 - Pojazdy terenowe
4.5.5.) Wartość części: 46601,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 449774,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 565185,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 467264,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUKPOL Agro Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6572968214
7.3.3) Ulica: ul. Targowa 31
7.3.4) Miejscowość: Górno
7.3.5) Kod pocztowy: 26-008
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 467264,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-10Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49980,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105570,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49980,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U DOBEK SPÓŁKA JAWNA DOBEK SEBASTIAN, DOBEK ANDRZEJ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8733092918
7.3.3) Ulica: ul. Romanowicza 45
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U. DOBEK SPÓŁKA JAWNA DOBEK SEBASTIAN, DOBEK ANDRZEJ
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U. DOBEK SPÓŁKA JAWNA DOBEK SEBASTIAN, DOBEK ANDRZEJ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49980,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-10SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI RYGLICE
- Przewóz dzieci z terenu Gminy Ryglice do szkół i przedszkoli, Cz. I - III
- Przewóz dzieci z terenu Gminy Ryglice na zawody sportowe
- Dostawa oleju napędowego na potrzeby Gminy Ryglice na rok 2026
- Dostawa benzyny bezołowiowej Pb95 na potrzeby Gminy Ryglice na rok 2026
więcej: przetargi RYGLICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup ciągnika
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika wraz z wyposażeniem (tur, tuz, pług do odśnieżania) oraz przyczepy samowyładowczej na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej Gminy Miłkowice.
- Odtworzenie zużytego sprzętu i doposażenie OSP w dodatkowy sprzęt do prowadzenia działań ratowniczych w związku z działaniami ratowniczymi na terenie BPN - dla OSP na terenie Gminy Dąbrowa Biał.
- Zakup i dostawa ciągnika wraz z osprzętem
- Zakup i dostawa samojezdnego ciągniczka wraz z wyposażeniem do odśnieżania dla ZSCKR w Sędziejowicach
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowych pojazdów tj. 2 ciągników i kosiarki samojezdnej dla Centrum Usług Komunalnych w Kołbaskowie
więcej: Maszyny rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





