Ogłoszenie z dnia 2024-10-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00528533/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług transportu osób i mienia oraz transportu dostawczego dla GPSK
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ginekologiczno - Położniczy Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288840
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Polna 33
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-585
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpiotrowicz@gpsk.ump.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gpsk.ump.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gpsk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług transportu osób i mienia oraz transportu dostawczego dla GPSK2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-809e6757-6513-4d4e-b58b-915b3cfee524
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00569279
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015232/32/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.25 Usługa transportu osób i mienia oraz transportu dostawczego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00528533
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP-86/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia są usługi transportu osób i mienia oraz transportu dostawczego.
1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do specyfikacji stanowiącym integralną jej część
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42060,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43883,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42060,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Ratownicze Auxilium Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7891804122
7.3.4) Miejscowość: Marzenin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM RATOWNICZE AUXILIUM SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM RATOWNICZE AUXILIUM SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42060,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-18 do 2026-11-17INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Produkcja i emisja w Internecie animowanej reklamy (double billboard) w ramach FEW 2021-2027
- Sukcesywna dostawa jajek, masła i serów do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- "Roboty związane z podłączeniem mediów do kontenerów przy ul. Dojazd w Poznaniu w systemie zaprojektuj i wykonaj"
- Remont podłóg w pomieszczeniach zlokalizowanych w oddziale CI w Areszcie Śledczym w Poznaniu
- Kompleksowa usługa konferencyjna wraz z zapewnieniem noclegu i wyżywienia podczas szkoleń i seminarium w roku 2025
- "Remont budynku nr 5 przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami wraz z zapewnieniem opieki
- Świadczenie kompleksowej usługi transportowo - przeprowadzkowej w Dziale Zakwaterowania OR Olsztyn
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych wraz z opieką w roku szkolnym 2025/2026
- Wykonywanie usługi przewozu zwłok i szczątków ludzkich na zlecenie prokuratur okręgu zamojskiego w roku 2025 i 2026
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie 5-dniowej zagranicznej wizyty studyjnej w ramach projektu FEPZ Region Dobrego Wsparcia
- ŚWIADCZENIE USŁUGI TRANSPORTU MEDYCZNEGO PACJENTÓW SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.