Ogłoszenie z dnia 2025-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00486914/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi gminnej nr 102009N w miejscowości Nogat”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRONOWO ELBLĄSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748070
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Łączności 3
1.5.2.) Miejscowość: Gronowo Elbląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-335
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gminagronowo@gminagronowo.pl,
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagronowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminagronowo.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa drogi gminnej nr 102009N w miejscowości Nogat”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-364483d2-4f0e-4e40-a538-9e1ef96516bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00569206
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041599/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Przebudowa drogi gminnej nr 102009 N w miejscowości Nogat
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00486914
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZRGo.271.11.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pod nazwą „Przebudowa drogi gminnej nr 102009N w miejscowości Nogat” zgodnie z załączoną dokumentację projektową oraz Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zwanej dalej STWiORB.
2. Zamówienie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) „Przebudowa drogi gminnej nr 102009N w miejscowości Nogat”.
Zadanie obejmuje między innymi:
1. wykonanie rozbiórki istniejących nawierzchni bitumicznych oraz z brukowca,
2. wykonanie wzmocnienia istniejącego podłoża materacami z kruszyw,
3. wykonanie nowych konstrukcji dróg dla kategorii ruchu KR1 o nawierzchniach bitumicznych i szer. od 3,00m do 5,00m,
4. przebudowę skrzyżowań dróg gminnych,
5. wykonanie nowej konstrukcji zjazdów o nawierzchni z kostki bet. gr 8cm,
6. wykonanie poboczy gruntowych
7. wykonanie oznakowania pionowego,
8. ustawienie na stelażu tablic promocyjno-informacyjnych zgodnie z wytycznymi przekazanymi przez Zamawiającego
Szczegółowy zakres robót do wykonania został określony w:
1. Projekt techniczny – załącznik nr 9 do SWZ,
2. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zwanej dalej STWiOR – załącznik nr 10 do SWZ.
3. Przedmiar robot (pomocniczo) – załącznik nr 11 do SWZ
4. Projekt Stałej Organizacji Ruchu – załącznik nr 12 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1952375,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2569801,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1952375,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLAS Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7861395883
7.3.3) Ulica: ul. Nowa 49
7.3.4) Miejscowość: Palędzie
7.3.5) Kod pocztowy: 62-070
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie wszystkich części zamówienia, z wyjątkiem wykonania nawierzchni bitumicznych - nie podano podwykonawców.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1952375,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa boiska sportowego w m. Sady wraz ze zmianą nawierzchni na poliuretanową oraz budowa piłkochwytów, ogrodzenia, zbiornika i utwardzeniem terenu w ramach "Budowa boiska typu Orlik w m. Sady"
- " Rozwój Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży w Andrychowie poprzez przebudowę przyszpitalnego parku oraz zakup niezbędnego wyposażenia" - formuła zaprojektuj i wybuduj.
- Modernizacja energetyczna budynków Ochotniczej Straży Pożarnej w Chełchach i Woszczelach - II postępowanie
- Kołbaskowskie gry i zabawy
- Budowa ulicy Polnej w miejscowości Swornegacie
- "Remonty nawierzchni (nakładki) w ciągu dróg krajowych zarządzanych przez GDDKiA Oddział w Gdańsku z podziałem na 2 części"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





