Ogłoszenie z dnia 2025-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00510579/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-03
- 2025/BZP 00517265/01 - Modyfikacja z dnia 2025-11-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA ZWŁOK PADŁYCH ZWIERZĄT”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNIKACJI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871528212
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 47
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzk.grudziadz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.grudziadz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA ZWŁOK PADŁYCH ZWIERZĄT”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02b36dbd-5185-4441-9103-614db73c07de
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00568886
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00510579
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-MZK-2025-26-1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
7.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego
usług polegających na odławianiu i transporcie zwierząt wolnożyjących (dzikich)
wymagających opieki weterynaryjnej z terenów następujących gmin:
a) Gminy-Miasto Grudziądz,
b) Gminy Dragacz.
7.2. Świadczenia usług polegających na zebraniu, transporcie i unieszkodliwieniu zwłok
martwych zwierząt z terenów następujących gmin:
a) Gminy-Miasto Grudziądz,
b) Gminy Dragacz.
7.3. Do zadań wykonawcy należy:
a) odławianie zwierząt wolnożyjących wymagających opieki weterynaryjnej z terenów gmin
wskazanych w ust. 1,
b) transport zwierząt odłowionych lub odebranych z terenów gmin wskazanych w ust. 1, do
ośrodka rehabilitacji zwierząt wskazanego przez Zamawiającego,
c) transport zwierząt odłowionych lub odebranych z terenów gmin wskazanych w ust. 1, do
innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego,
d) zebranie, transport i unieszkodliwienie zwłok martwych zwierząt z terenów gmin
wskazanych w ust. 2,
e) podjęcie interwencji lekarsko-weterynaryjnych w stosunku do zwierząt powypadkowych,
w tym eutanazji rannego zwierzęcia.
7.4. Zakres usług weterynaryjnych związanych z leczeniem bezdomnych zwierząt strony umowy
określać będą, po zgłoszeniu przez Zamawiającego każdego indywidualnego przypadku.
7.5. Eutanazja może być przeprowadzona wyłącznie w przypadkach uzasadnionych stanem
zdrowia zwierzęcia, przepisami prawa dopuszczającym wykonania eutanazji oraz
bezpieczeństwem ludzi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90524300-9 - Usługi usuwania odpadów biologicznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 262873,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 262873,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 262873,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „DANIEL” Artur Zielaskowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762200049
7.3.3) Ulica: Węgrowo 28G
7.3.4) Miejscowość: Węgrowo
7.3.5) Kod pocztowy: 86-302
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE "DANIEL" ARTUR ZIELASKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE "DANIEL" ARTUR ZIELASKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 262873,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-12-01 do 2026-11-30INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Usługa przygotowywania i wydawania gorących posiłków podopiecznym Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia 1 stycznia 2026 r. do dnia 31 grudnia 2026 r.
- Udzielenie gminie-miasto Grudziądz zobowiązania krótkoterminowego w formie kredytu bądź pożyczki do wysokości 60.000.000,00 zł na zasadach odnawialnej linii kredytowej, na pokrycie występującego ...
- "Dostawa karmy dla psów i kotów przebywających w COZ w Grudziądzu, ul. Przytulna 1 oraz kotów wolno bytujących na terenie miasta Grudziądz, a także żwirku dla kotów przebywających w COZ"
- "Budowa JRG nr 1 wraz z obiektem Komendy Miejskiej PSP w Grudziądzu - zakup, dostawa oraz montaż wyposażenia."
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków (usługa cateringowa) dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 5 w Grudziądzu w okresie od 01 stycznia 2026r. do 31 grudnia 2026r
- Realizacja imiennych talonów na artykuły żywnościowe i środki czystości dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia 1 stycznia 2026 r. do dnia 31 grudnia 2026 r.
więcej: przetargi w Grudziądzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





