eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówUsługi pocztowe



Ogłoszenie z dnia 2025-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi pocztowe

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2769595f-5008-4623-8212-32f6916d8a16

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi pocztowe

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2769595f-5008-4623-8212-32f6916d8a16

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00568798

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00070839/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.19 Usługi pocztowe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00395937

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-D.271.115.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, dotyczących przesyłek rejestrowanych i nierejestrowanych, druków bezadresowych i paczek oraz ich ewentualnych zwrotów w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe (Dz. U. z 2025 r. poz. 366 z późn. zm.) polegające na:
1) przyjmowaniu, sortowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek: listowych, listowych priorytetowych, paczek, paczek priorytetowych, druków bezadresowych, oraz świadczenia usług komplementarnych (z potwierdzeniem odbioru);
2) zwrotu nieodebranych przesyłek po wyczerpaniu możliwości doręczeń lub wydania odbiorcy;
3) nanoszenie na przesyłki rejestrowane numeru przesyłki.

W ramach świadczenia ww. usług Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania m. in. następujących czynności:
1) Odbioru i dostarczania przesyłek, z/do siedziby Zamawiającego tj. Urząd Miasta Rzeszowa ul. Rynek 12, 35-064 Rzeszów,
2) Odbiór odbywać się będzie w dniach od poniedziałku do piątku (dni robocze) na koszt Zamawiającego w godzinach: od 15:00 do 15:30,
3) dostarczanie wszelkich przesyłek, znajdujących się w skrytce pocztowej nr 1080, która mieści się w siedzibie Poczty Polskiej S.A., Urząd Pocztowy Rzeszów 1 przy ul. Moniuszki 1, 35-017 Rzeszów, odbywać się będzie od poniedziałku do piątku, na koszt Wykonawcy, w godzinach: od 07:30 do 08:00, w taki sposób iż, odebrane przesyłki ze skrytki pocztowej, potwierdzone przez pracownika Wykonawcy w danym dniu, muszą dotrzeć do Zamawiającego w dniu potwierdzenia w godzinach jak wyżej.
4) nanoszenia na przesyłki rejestrowane nr przesyłki
Wielkość/Zakres: Przewidywana liczba przesyłek: 255743
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
1.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) stanowiący załącznik do specyfikacji (dostępny w oddzielnym pliku);
2.projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami – wzór pocztowej książki nadawczej, wzór zwrotnego potwierdzenia odbioru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3216306,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3216306,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3216306,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POCZTA POLSKA Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5250007313

7.3.3) Ulica: Rodziny Hiszpańskich 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-940

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3216306,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2026r. do 31.12.2026 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.