Ogłoszenie z dnia 2025-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00151367/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w lokalach mieszkalnych tzw. pustostanach - 1/P/2025.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy
1.3.) Oddział zamawiającego: ZGN w Dzielnicy Bielany
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 10858838000000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grębałowska 23/25
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-808
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgn-bielany.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zgn-bielany.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0107143a-7b17-4bb2-a7a4-533770015c671.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych w lokalach mieszkalnych tzw. pustostanach - 1/P/2025.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0107143a-7b17-4bb2-a7a4-533770015c67
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00568536
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037116/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont pustostanów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00151367
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KP.260.7.2025.KT
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1016722,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót budowlanych w lokalach mieszkalnych tzw. pustostanach – 1/P/2025 polegających na wymianie stolarki okiennej, wymianie stolarki drzwiowej, wymianie podłóg, wykonanie uzupełnienia tynków z przetarciem wg KNR, malowanie lokalu z robotami towarzyszącymi, wymianie instalacji wod-kan z armaturą, wymianie instalacji elektrycznej wraz z osprzętem. Wszelkie roboty budowlane należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.Część 1: Remont lokali: Palisadowa 5D m 1, Palisadowa 5D m 13, Palisadowa 5D m 22, Palisadowa 5D m 39, Palisadowa 5D m 52, Palisadowa 5D m 7.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8 - Roboty malarskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 168012,15 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót budowlanych w lokalach mieszkalnych tzw. pustostanach – 1/P/2025 polegających na wymianie stolarki okiennej, wymianie stolarki drzwiowej, wymianie podłóg, wykonanie uzupełnienia tynków z przetarciem wg KNR, malowanie lokalu z robotami towarzyszącymi, wymianie instalacji wod-kan z armaturą, wymianie instalacji elektrycznej wraz z osprzętem. Wszelkie roboty budowlane należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.Część 2: Remont lokali: Przy Agorze 5 m 57, Szegedyńska 13A m 1033, Szegedyńska 13A m 1134, Szegedyńska 13A m 510, Szegedyńska 13A m 525, Szegedyńska 13A m 711.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8 - Roboty malarskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 158102,28 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót budowlanych w lokalach mieszkalnych tzw. pustostanach – 1/P/2025 polegających na wymianie stolarki okiennej, wymianie stolarki drzwiowej, wymianie podłóg, wykonanie uzupełnienia tynków z przetarciem wg KNR, malowanie lokalu z robotami towarzyszącymi, wymianie instalacji wod-kan z armaturą, wymianie instalacji elektrycznej wraz z osprzętem. Wszelkie roboty budowlane należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.Część 3: Remont lokali: Lindego 26 m 123, Lindego 26 m 124, Przytyk 5 m 12, Wrzeciono 1A m 146
4.5.3.) Główny kod CPV: 45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8 - Roboty malarskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 190493,49 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót budowlanych w lokalach mieszkalnych tzw. pustostanach – 1/P/2025 polegających na wymianie stolarki okiennej, wymianie stolarki drzwiowej, wymianie podłóg, wykonanie uzupełnienia tynków z przetarciem wg KNR, malowanie lokalu z robotami towarzyszącymi, wymianie instalacji wod-kan z armaturą, wymianie instalacji elektrycznej wraz z osprzętem. Wszelkie roboty budowlane należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.Część 4: Remont lokali: Dorycka 4 m 124, Dorycka 4 m 134, Dorycka 9 m 126, Marymoncka 157 m 11, T. Nocznickiego 13A m 37.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8 - Roboty malarskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 177037,52 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót budowlanych w lokalach mieszkalnych tzw. pustostanach – 1/P/2025 polegających na wymianie stolarki okiennej, wymianie stolarki drzwiowej, wymianie podłóg, wykonanie uzupełnienia tynków z przetarciem wg KNR, malowanie lokalu z robotami towarzyszącymi, wymianie instalacji wod-kan z armaturą, wymianie instalacji elektrycznej wraz z osprzętem. Wszelkie roboty budowlane należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.Część 5: Remont lokali: J. Kasprowicza 56 m 103, S. Przybyszewskiego 32/34 m 63, Szepietowska 2 m 31, Zjednoczenia 17 m 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8 - Roboty malarskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 156041,92 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót budowlanych w lokalach mieszkalnych tzw. pustostanach – 1/P/2025 polegających na wymianie stolarki okiennej, wymianie stolarki drzwiowej, wymianie podłóg, wykonanie uzupełnienia tynków z przetarciem wg KNR, malowanie lokalu z robotami towarzyszącymi, wymianie instalacji wod-kan z armaturą, wymianie instalacji elektrycznej wraz z osprzętem. Wszelkie roboty budowlane należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.Część 6: Remont lokali: Wrzeciono 7 m 83, Wrzeciono 17 m 126, Wrzeciono 36 m 4, Wrzeciono 42 m 146.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8 - Roboty malarskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 167034,73 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127979,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239003,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127979,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARBUD Monika Domańska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180654369
7.3.3) Ulica: ul. Marymoncka 105 lok. 52
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-813
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127979,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165251,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165251,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165251,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magnus Tadeusz Okulicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8471363611
7.3.3) Ulica: ul. Szajnochy 11 m 6
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-637
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165251,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186264,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 201420,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186264,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Remontowo-Budowlanych Jerzy Gawryś
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1250034153
7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 2B
7.3.4) Miejscowość: Duczki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186264,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 187920,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187920,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 187920,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magnus Tadeusz Okulicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8471363611
7.3.3) Ulica: ul. Szajnochy 11 m 6
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-637
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187920,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126636,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174960,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126636,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARBUD Monika Domańska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180654369
7.3.3) Ulica: ul. Marymoncka 105 lok. 52
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-813
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126636,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136529,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186840,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136529,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARBUD Monika Domańska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180654369
7.3.3) Ulica: ul. Marymoncka 105 lok. 52
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-813
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136529,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności.
- Przygotowywanie i dowożenie obiadów klientom Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie
- RZP-65/KS/2025 - Dostawa aparatu do znieczulenia.
- Wielodetekcyjny czytnik mikropłytek o wysokiej czułości wraz z oprogramowaniem sterującym oraz wyposażeniem dodatkowym
- Serwis i wsparcie techniczne systemu LAB3000
- KZP/20/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Węgliniec
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU OSP W MIKOŁAJEWICACH
- Budowa nowego budynku na mieszkania wspomagane w ramach projektu "Rozwój infrastruktury usług i integracji społecznej w Gminie Wisznice"
- DOSTOSOWANIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SMOLICACH W ZAKRESIE EDUKACJI WŁĄCZAJĄCEJ-ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI PODDASZA NA GABINETY SPECJALISTYCZNE WRAZ Z PRZEBUDOWĄ BUDYNKU"
- "Przebudowa i adaptacja kąpieliska miejskiego w Bystrzycy Kłodzkiej celem dostosowania do możliwości prowadzenia aktywnego wypoczynku mieszkańców Gminy Bystrzyca Kłodzka"
- Remont i zmiana aranżacji wybranych pomieszczeń parteru budynku Radia Gdańsk S.A. w likwidacji.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





