eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZaściankiZimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Grabówka w sezonie zimowym 2025/2026



Ogłoszenie z dnia 2025-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Grabówka w sezonie zimowym 2025/2026

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Grabówka

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Grabówka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 529978526

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szosa Baranowicka 58/1

1.5.2.) Miejscowość: Zaścianki

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-521

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 853333044

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminagrabowka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cms-grabowka.bit-sa.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f6dc3c5f-3b49-451c-8fde-abe6d0509b9f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Grabówka w sezonie zimowym 2025/2026

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6dc3c5f-3b49-451c-8fde-abe6d0509b9f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00568385

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00072081/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 usługa zimowego utrzymania dróg i chodników

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00513592

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 628546,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 - Sektor nr 1 - Zimowe utrzymanie dróg - lewa strona Szosy Baranowickiej
1) Sektor nr 1: Odśnieżanie ze zwalczaniem śliskości na drogach i chodnikach poprzez posypywanie piaskiem lub mieszanką solno-piaskową 30% soli / 70% piasku – na drogach utwardzonych, o nawierzchni żwirowej, żużlowej, gruntowej oraz w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie Gminy Grabówka o średniej szerokości pasa drogowego do 5,00 m: lewa stronę Gminy wzdłuż Szosy Baranowickiej, obejmującą Grabówkę, część Zaścianek oraz Sowlany zgodnie z Załącznikiem nr 2c do SWZ – Wykaz ulic objętych przedmiotem zamówienia.
2) Sprzęt niezbędny do realizacji zadania (minimum):
a) 2 jednostki do odśnieżania i posypywania łącznie – ciągnik rolniczy o mocy nie mniejszej niż 80 KM z pługiem lub/i piaskarką, koparko-spycharka z pługiem i posypywarką lub/i samochód ciężarowy z pługiem i posypywarką
b) jedna jednostka do samodzielnego odśnieżania
c) ilość km do odśnieżania: 492,47 km,
d) ilość km do posypywania piaskiem: 250 km
e) ilość km do posypania mieszanką solno (30%) – piaskową (70%): 150 km
Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały ujęte w rozdziale IV SWZ oraz w załącznikach nr 2, 2a, 2b, 2c do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 333409,15 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 - Sektor nr 2 - Zimowe utrzymanie dróg - prawa strona Szosy Baranowickiej
3) Sektor nr 2: Odśnieżanie ze zwalczaniem śliskości na drogach i chodnikach poprzez posypywanie piaskiem lub mieszanką solno-piaskową 30% soli / 70% piasku – na drogach utwardzonych, o nawierzchni żwirowej, żużlowej, gruntowej oraz w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie Gminy Grabówka o średniej szerokości pasa drogowego do 5,00 m: prawą stronę Gminy wzdłuż Szosy Baranowickiej, obejmującą część Zaścianek, Sobolewo, Henrykowo zgodnie z Załącznikiem nr 2c do SWZ – Wykaz ulic objętych przedmiotem zamówienia.
4) Sprzęt niezbędny do realizacji zadania (minimum):
a) 2 jednostki do odśnieżania i posypywania łącznie – ciągnik rolniczy o mocy nie mniejszej niż 80 KM z pługiem lub/i piaskarką, koparko-spycharka z pługiem i posypywarką lub/i samochód ciężarowy z pługiem i posypywarką
b) jedna jednostka do samodzielnego odśnieżania
c) ilość km do odśnieżania: 401,18 km,
d) ilość km do posypywania piaskiem: 200 km
e) ilość km do posypania mieszanką solno (30%) – piaskową (70%): 150 km
Pozostałe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w rozdziale IV SWZ oraz załącznikach nr 2, 2a, 2b i 2c do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 295137,17 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części 1 - Zadanie nr 1, ze względu na brak ofert

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 308022,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 308022,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 308022,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AQUASTAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9662169553

7.3.3) Ulica: Żurawia 71

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-540

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 400428,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.