Ogłoszenie z dnia 2024-10-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00499685/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie wybranych odcinków dróg na terenie miasta Kudowa Zdrój w sezonie 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kudowa-Zdrój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717929
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zdrojowa 24
1.5.2.) Miejscowość: Kudowa-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-350
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@kudowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kudowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kudowa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie wybranych odcinków dróg na terenie miasta Kudowa Zdrój w sezonie 2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc6395f0-c918-4d99-8fc8-58e1ce0677a5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00568256
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070188/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00499685
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 509090,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 ZIMOWE UTRZYMANIE wybranych odcinków DRÓG W KUDOWIE-ZDROJU W SEZONIE 2024/2025 - BRZOZOWIE: 1. Odcinek ulicy Brzozowie od skrzyżowania z drogą krajową nr 8 do granicy z RCZ; 2. Odcinek ul. Brzozowie prowadzący do posesji nr 3,5,7 przy ul. Słone; 3. Odcinek od nr 2 do 6, dalej od 9 przez 23 do ośrodka „Miranda”; 4. Odcinek od nr 13 w kierunku sklepu i kościoła do nr 25 oraz do nr 18a przez 27 do 24; 5. Odcinek od nr 18a przez 20 do 22; 6. Odcinek od nr 41a do 44; 7. Odcinek od posesji nr 12a do 10.,8.Odcinek od posesji nr 17 do posesji 17c;. Kilometraż dróg - 5,8 km. Łączny szacowany limit godzin na realizację zadań w sezonie 2024/2025 – do 208,5, w tym limit czasowy w godzinach na sprzątanie pozimowe-40 godzin. Standard ZUD IIISzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do niniejszej SWZ, w tym: w formie elektronicznej:
1) Zał. nr 1 do SWZ. - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), plik zawierający szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, odrębnie dla każdej części zamówienia w formacie PDF.
2) Zał. nr 2 do SWZ - wzór umowy (IPU), plik zawierający istotne postanowienia umowy w formacie PDF wraz z wzorem Miesięcznego rejestru przepracowanych godzin – stanowiącym załącznik nr 3 do IPU (wzoru umowy) w formacie PDF.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 85485,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 ZIMOWE UTRZYMANIE wybranych odcinków DRÓG W KUDOWIE-ZDROJU W SEZONIE 2024/2025 - CZERMNA-PSTRĄŻNA: 1. odcinek ul. Kościuszki od Szopki ruchomej ul. Kościuszki 101 do końca nawierzchni asfaltowej ul. Pstrążnej na wysokości budynku nr 1; 2. Odcinek od skrzyżowania przy ul. Pstrążna 27 w kierunku nr 28a do 34a; 3. Odcinek od skrzyżowania przy ul. Pstrążna 27 w kierunku nr 36 do 35; 4. Odcinek od wjazdu przy posesji ul. Pstrążna 22a do numeru 18b. ; 5.Odcinek od wjazdu przy posesji ul. Pstrążna 28b do numeru 28c.;.Kilometraż dróg-6,6 km. Łączny szacowany limit godzin na realizację zadań w sezonie 2024/2025 - do 388, w tym limit czasowy w godzinach na sprzątanie pozimowe-50 godzin. Standard ZUD III.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do niniejszej SWZ, w tym: w formie elektronicznej:
1) Zał. nr 1 do SWZ. - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), plik zawierający szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, odrębnie dla każdej części zamówienia w formacie PDF.
2) Zał. nr 2 do SWZ - wzór umowy (IPU), plik zawierający istotne postanowienia umowy w formacie PDF wraz z wzorem Miesięcznego rejestru przepracowanych godzin – stanowiącym załącznik nr 3 do IPU (wzoru umowy) w formacie PDF.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 165101,76 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 ZIMOWE UTRZYMANIE wybranych odcinków DRÓG W KUDOWIE-ZDROJU W SEZONIE 2024/2025 - PSTRĄŻNA-BUKOWINA: 1. Odcinki ulic: Pstrążna – Bukowina – od skrzyżowania ul. Pstrążna 27 do budynku przy ul. Bukowina 11; . Kilometraż dróg - 3 km. Łączny szacowany limit godzin na realizację zadań w sezonie 2024/2025 – do 301, w tym limit czasowy w godzinach na sprzątanie pozimowe-40 godzin. Standard ZUD III.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do niniejszej SWZ, w tym: w formie elektronicznej:
1) Zał. nr 1 do SWZ. - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), plik zawierający szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, odrębnie dla każdej części zamówienia w formacie PDF.
2) Zał. nr 2 do SWZ - wzór umowy (IPU), plik zawierający istotne postanowienia umowy w formacie PDF wraz z wzorem Miesięcznego rejestru przepracowanych godzin – stanowiącym załącznik nr 3 do IPU (wzoru umowy) w formacie PDF.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 128081,52 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 ZIMOWE UTRZYMANIE wybranych odcinków DRÓG W KUDOWIE-ZDROJU W SEZONIE 2024/2025 - KUDOWA-JAKUBOWICE: 1. Odcinek ul. Jakubowice – od mostu na skrzyżowaniu z ul. 1 Maja do budynku przy ul. Jakubowice 10; 2. Odcinek dojazdowy do posesji ul. 1 Maja nr 78; 3. Odcinki dojazdowe do posesji nr 1,11,12,13,14,21,22,23 przy ul. Jakubowice. Kilometraż dróg - 4,05 km Łączny szacowany limit godzin na realizację zadań w sezonie 2024/2025 - do 306,5 w tym limit czasowy w godzinach na sprzątanie pozimowe 40 godzin. Standard ZUD IIISzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do niniejszej SWZ, w tym: w formie elektronicznej:
1) Zał. nr 1 do SWZ. - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), plik zawierający szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, odrębnie dla każdej części zamówienia w formacie PDF.
2) Zał. nr 2 do SWZ - wzór umowy (IPU), plik zawierający istotne postanowienia umowy w formacie PDF wraz z wzorem Miesięcznego rejestru przepracowanych godzin – stanowiącym załącznik nr 3 do IPU (wzoru umowy) w formacie PDF.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 130421,88 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93825,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93825,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93825,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI DROGOWE, ROLNICZE I LEŚNE Jakub Kowalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8831747208
7.3.3) Ulica: ul. Brzozowie
7.3.4) Miejscowość: Kudowa-Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 57-350
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOWALSKI JAKUB USŁUGI DROGOWE, ROLNICZE I LEŚNE
jakie przetargi wygrała firma
KOWALSKI JAKUB USŁUGI DROGOWE, ROLNICZE I LEŚNE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93825,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 181 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178092,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178092,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178092,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOIR Firma Ogólnobudowlana Michał Fugowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8831859019
7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki
7.3.4) Miejscowość: Kudowa-Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 57-350
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"NOIR" FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA MICHAŁ FUGOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
"NOIR" FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA MICHAŁ FUGOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178092,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 181 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138159,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138159,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138159,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOIR Firma Ogólnobudowlana Michał Fugowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8831859019
7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki
7.3.4) Miejscowość: Kudowa-Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 57-350
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"NOIR" FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA MICHAŁ FUGOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
"NOIR" FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA MICHAŁ FUGOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138159,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 181 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140683,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140683,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140683,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOIR Firma Ogólnobudowlana Michał Fugowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8831859019
7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki
7.3.4) Miejscowość: Kudowa-Zdrój,
7.3.5) Kod pocztowy: 57-350
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"NOIR" FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA MICHAŁ FUGOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
"NOIR" FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA MICHAŁ FUGOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140683,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 181 dni
INNE PRZETARGI Z KUDOWY ZDROJU
- Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego Bristol MSWiA w Kudowie-Zdroju
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych do służbowych środków transportu Parku Narodowego Gór Stołowych z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczania transakcji.
- Budowa drogi oraz miejsc parkingowych w ciągu ul. Tadeusza Kościuszki w ramach zadania pn.: Modernizacja dróg i chodników"
- Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego "Bristol" MSWiA w Kudowie-Zdroju.
- Budowa kotłowni gazowej wraz z przebudową instalacji - ....- w budynku przy ul. Zdrojowej 39A w ramach zadania pn.: Modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Zdrojowej 39A w Kudowie-Zdroju.
- Przebudowa wnętrz wspólnych i komunikacji budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego BRISTOL MSWiA w Kudowie-Zdroju z dostosowaniem do wymagań Ekspertyzy ppoż i zgodnych z projektem budowlanym-II etap
więcej: przetargi w Kudowie Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi utrzymania obiektów, których zarządcą jest Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Lipnie Sp. z o.o.
- Zimowe utrzymanie dróg gminy Kamienna Góra w sezonie zimowym 2025/2026
- Utrzymanie czystości i porządku w częściach wspólnych budynków oraz terenów otaczających nieruchomości komunalnego zasobu mieszkaniowego Gminy Miasto Zgierz zarządzanych przez MPGM spółka z o.o.
- Utrzymanie dróg leśnych Nadleśnictwa Piwniczna w roku 2025
- Usługa sprzątania obiektów oraz terenów zewnętrznych Sądu Rejonowego w Świebodzinie
- Kompleksowe świadczenie usług sprzątania powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w Centrum Grafit, zlokalizowanym przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.