eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynJednorazowa dostawa materiałów biurowych, kopert, tablic korkowych i magnetycznych, teczek i skoroszytów (4 oddzielne zadania częściowe)



Ogłoszenie z dnia 2023-12-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Jednorazowa dostawa materiałów biurowych, kopert, tablic korkowych
i magnetycznych, teczek i skoroszytów (4 oddzielne zadania częściowe)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510064784

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 6/8

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-521

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 47 731 5200

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ol.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bf0b9a84-8933-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Jednorazowa dostawa materiałów biurowych, kopert, tablic korkowych
i magnetycznych, teczek i skoroszytów (4 oddzielne zadania częściowe)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf0b9a84-8933-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00567867

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00133663/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.24 Jednorazowa dostawa materiałów biurowych, kopert, tablic korkowych i magnetycznych, teczek i skoroszytów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00512924

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Z-t-P/46/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 146366,51 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 – Różne materiały biurowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zawiera Załącznik nr 5 – Projekt umowy
oraz Załącznik nr 2/1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

4.5.5.) Wartość części: 72982,36 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 – Koperty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zawiera Załącznik nr 5 – Projekt umowy oraz Załącznik nr 2/2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30199230-1 - Koperty

4.5.5.) Wartość części: 29872,85 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 – Teczki i skoroszyty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zawiera Załącznik nr 5 – Projekt umowy oraz Załącznik nr 2/3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22800000-8 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury

4.5.5.) Wartość części: 38808,13 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 – Tablice korkowe i magnetyczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zawiera Załącznik nr 5 – Projekt umowy oraz Załącznik nr 2/4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30195920-7 - Tablice magnetyczne

4.5.5.) Wartość części: 4703,17 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało przez Zamawiającego unieważnione na podstawie art. 310 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
nie zostały mu przyznane, a Zamawiający przewidział możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie w ogłoszeniu o zamówieniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58723,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63646,40 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało przez Zamawiającego unieważnione na podstawie art. 310 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
nie zostały mu przyznane, a Zamawiający przewidział możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie w ogłoszeniu o zamówieniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34858,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42450,38 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało przez Zamawiającego unieważnione na podstawie art. 310 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
nie zostały mu przyznane, a Zamawiający przewidział możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie w ogłoszeniu o zamówieniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49375,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54799,00 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało przez Zamawiającego unieważnione na podstawie art. 310 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
nie zostały mu przyznane, a Zamawiający przewidział możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie w ogłoszeniu o zamówieniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4230,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6881,80 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.