Ogłoszenie z dnia 2025-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00464062/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-08
- 2025/BZP 00473977/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radecznica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: B. Prusa 21
1.5.2.) Miejscowość: Radecznica
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-463
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 682 68 55
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ezamowienia@gminaradecznica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaradecznica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminaradecznica.ezamawiajacy.pl/pn/gminaradecznica/demand/238644/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-723d162e-950d-4076-99d1-31ea4dcf0250
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00567846
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00025214/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenia usługi dystrybucji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00464062
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.25.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej, na potrzeby oświetlenia ulicznego oraz obiektów należących do Gminy Radecznica.
Nabywcami energii elektrycznej jest
1) Gmina Radecznica wraz z jednostkami organizacyjnymi oraz
2) Biblioteka Publiczna Gminy Radecznica
Szacunkowe zużycie energii [kWh] w okresie 12 miesięcy wynosi 235669 [kWh] w tym:
w grupie taryfowej C11 -228892 kWh,
w grupie taryfowej C12A - 4358 kWh,
w grupie taryfowej C12W - 2419 kWh,
Ilość PPE 92 w tym:
Ilość PPE w grupie taryfowej C11 wynosi 88,
Ilość PPE w grupie taryfowej C12A wynosi 2,
Ilość PPE w grupie taryfowej C12W wynosi 2.
Określone przez zamawiającego szacunkowe zużycie energii elektrycznej ustalone zostało na podstawie zużycia energii elektrycznej w okresie 12 miesięcy i ma charakter orientacyjny, w celu określenia wartości zamówienia oraz porównania ofert i nie stanowi zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Łączna ilość zużycia energii może się zmienić w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu pobrania przez Zamawiającego innej ilości energii niż ilość szacunkowa.
Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 266 z późn. zm.) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy.
Rozliczenia i płatności odbywać się będą na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych wg stawek opłat wynikających z Taryfy dla usług dystrybucji energii elektrycznej właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego oraz Taryfy dla energii elektrycznej Wykonawcy określonej w ofercie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący poszczególnych punktów poboru w zakresie lokalizacji, grupy taryfowej, mocy określa załącznik nr 1 do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 335616,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 341409,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 335616,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGA OBRÓT S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570968370
7.3.3) Ulica: ALEJA GRUNWALDZKA 472
7.3.4) Miejscowość: GDAŃSK
7.3.5) Kod pocztowy: 80-309
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 335616,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy energii elektrycznej
- Świadczenie usług przesyłania i dostawy energii cieplnej do budynku biurowego przy al. J. Ch. Szucha 2/4 w Warszawie
- Dostawa energii elektrycznej dla 6 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Dęblinie
- "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej ... - dostarczanie energii elektrycznej do budynku sanitarnego na terenie basenu w Żarkach Letnisko przy ul. Kąpielowej 1B"
- Zakup energii elektrycznej
- Dostawa i odbiór energii elektrycznej dla Geotermii Poddębice na okres od 01.02.2026 r. do 31.12.2026 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





