eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RypinAdaptacja pracowni endoskopowej w ramach projektu : Zakup sprzętu i wyposażenia medycznego oraz adaptacja pomieszczeń na potrzeby SP ZOZ w Rypinie



Ogłoszenie z dnia 2023-12-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja pracowni endoskopowej w ramach projektu : Zakup sprzętu i wyposażenia medycznego oraz adaptacja pomieszczeń na potrzeby SP ZOZ
w Rypinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.3.) Oddział zamawiającego: SP ZOZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910858394

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3 Maja 2

1.5.2.) Miejscowość: Rypin

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-500

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 54 23 08 723

1.5.8.) Numer faksu: 54 23 08 729

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewa.kwiatkowska@spzozrypin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozrypin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl/pn/spzozrypin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Adaptacja pracowni endoskopowej w ramach projektu : Zakup sprzętu i wyposażenia medycznego oraz adaptacja pomieszczeń na potrzeby SP ZOZ
w Rypinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11c0ec9c-8d20-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00567294

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Inwestycja finansowana ze srodków Europejskiego Funduszu Rozwoju regionalnego Nr RPKD .06.01.01.-IZ.00.04.-448/23

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00516332

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP -21/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 130000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pracowni endoskopowej w ramach projektu; „ Zakup sprzętu i wyposażenia medycznego oraz adaptacja pomieszczeń na potrzeby SP ZOZ w Rypinie” polegającej na dostosowaniu jej do wyposażenia w nowy sprzęt medyczny ( adaptacja- roboty budowlane musza być realizowane zgodnie z dokumentacją projektową ) Przedmiotowe pomieszczenie endoskopii górnego i dolnego odcinka układu pokarmowego stanowią integralny zespół pomieszczeń szpitalnych . Lokalizacja endoskopii na I piętrze budynku głównego w bezpośrednim sąsiedztwie z blokiem operacyjnym i oddziałem chirurgii. Obecnie świadczenia są realizowane odrębnie w gabinecie gastroskopii i gabinecie kolonoskopii. Pomiędzy gabinetami zlokalizowana jest myjnia endoskopów dostępna z obydwu gabinetów . Z gabinetu kolonoskopii jest bezpośrednie wejście do kabiny higieny osobistej pacjentów . projektowana funkcja zespołu pomieszczeń podtrzymuje dotychczasowy układ funkcjonalny poszczególnych pomieszczeń . Zakres robót do wykonania;

1) Odkrycie zamurowanych otworów drzwiowych oraz wykonanie nowego rozkucia z montażem nadproża stalowego,
2) Nowa ściana działowa, zabudowanie niepotrzebnych otworów drzwiowych, zabudowy instalacji sanitarnych
3) Wykończenie nowych ścian i zabudów oraz wykonanie uzupełnień w posadzkach i ścianach
4) Sufit podwieszany z płyt gipsowo – kartonowych
5) Demontaż drzwi oraz ich ponowny montaż w nowych otworach
6) Przedłużenie wentylacji mechanicznej
7) Nowe podejścia instalacji sanitarnej/dostosowanie do nowego sprzętu endoskopowego
8) Dostosowanie instalacji elektrycznej w nowej myjni endoskopów
9) Przesunięcie punktu poboru gazów medycznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wpłynęła jedna oferta, która została odrzucona ze względu na nie spełnienie warunków określonych w SWZ

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158670,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158670,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.