Ogłoszenie z dnia 2023-12-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00550392/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-13
- 2023/BZP 00561393/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-19
- 2024/BZP 00236317/01 - Wynik z dnia 2024-03-07
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie Specjalistycznych Usług Opiekuńczych dla
Osób z Zaburzeniami Psychicznymi ze spektrum autyzmu i zaburzeniami zachowania, w miejscu ich zamieszkania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lnianie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340383845
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Wyzwolenia 9
1.4.2.) Miejscowość: Lniano
1.4.3.) Kod pocztowy: 86-141
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gopslniano@interia.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gops-lniano.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00567208
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-12-21
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00550392
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.15. RODO (obowiązek informacyjny) Przed zmianą:
1. Zgodnie z art 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os6b fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, ze:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej z siedzibą przy ul. Wyzwolenia 9, 86-141 Lniano
2) administrator wyznaczył lnspektora Ochrony Danych Pana Bogdana Głowacz - z którą Wykonawca może się skontaktować poprzez email: partnersystem.iod@gmail.com
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat ad dnia zakończenia postępowania o udzielenie zam6wienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/ Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie zadania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zam6wienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zam6wienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lube RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o kt6rym mowa wart. 20 RODO;
c) na podstawie art 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/ Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
Po zmianie:
Ochrona danych osobowych
Zgodnie z art 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lnianie z siedzibą przy ul. Wyzwolenia 9, 86-141 Lniano reprezentowany przez Kierownika.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Pana Bogdana Głowacza - z którym można się skontaktować poprzez email: partnersystem.iod@gmail.com
3. Pani/Pana dane niezbędne do udziału w postępowaniu będą przetwarzane w celu związanym z realizacją postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz działanie przez administratora w interesie publicznym [PZP], zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c, e RODO.
4. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich
otrzymywania na podstawie przepisów prawa lub umowy, w tym: podwykonawcom, firmom
zapewniającym niszczenie dokumentów i nośników danych, biurom obsługi prawnej, itp.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat ad dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Ze względu na jawność postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych mogą być wszystkie zainteresowane osoby lub podmioty.
Ograniczenie dostępu do danych może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach, jeśli
jest to uzasadnione ochroną prywatności, interesem publicznym lub informacja stanowi
tajemnicę przedsiębiorstwa.
7. W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/a dane
mogą być także przekazywane do państw trzecich.
8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymagane przepisami PZP do wzięcia
udziału w postępowaniu.
9. Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania,
sprzeciwu na dalsze przetwarzanie, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do
przenoszenia danych.
10. Administrator informuje, że przepisy PZP ograniczają prawo do skorzystania:
- ze sprostowania lub uzupełnienia danych (art. 16 RODO), jeżeli zrealizowanie tego
prawa mogłoby skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia lub
zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym
z PZP;
- z ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO), które nie może zostać zrealizowane do
czasu zakończenia tego postępowania.
11. Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (www.uodo.gov.pl) w razie uznania, że przetwarzanie danych przez Administratora narusza przepisy prawa.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi ze spektrum autyzmu i zaburzeniami zachowania, w miejscu ich zamieszkania na rok 2024.
2. Zakres zamówienia obejmuje: specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania zgodnie z § 2 Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. z 2005 r. Nr 189, poz. 1598; zm.: Dz. U. z 2006 r. Nr 134, poz. 943 oraz z 2023 r. poz. 395) w wymiarze szacowanym około 1406 godzin w okresie od 15.01.2024 r. do 31.12.2024 r. na rzecz około 7 osób, zgodnie z zaleceniami lekarzy.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia/zwiększenia przewidywanego wymiaru godzin świadczonych usług, w szczególności w zależności od liczby osób ubiegających się o przyznanie wskazanej formy pomocy lub niepełnego zabezpieczenia środków na realizację usług. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie zlecenia maksymalnej liczby godzin. W przypadku zlecenia niepełnej liczby godzin Wykonawcy będzie przysługiwać tylko wynagrodzenie wynikające ze zrealizowanych usług i nie będzie on zgłaszać roszczeń co do realizacji pozostałej części.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi ze spektrum autyzmu i zaburzeniami zachowania, w miejscu ich zamieszkania na rok 2024.
2. Zakres zamówienia obejmuje: specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania zgodnie z § 2 Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. z 2005 r. Nr 189, poz. 1598; zm.: Dz. U. z 2006 r. Nr 134, poz. 943 oraz z 2023 r. poz. 395) w wymiarze szacowanym około 1406 godzin w okresie od 15.01.2024 r. do 31.12.2024 r. na rzecz około 7 osób, zgodnie z zaleceniami lekarzy.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia/zwiększenia przewidywanego wymiaru godzin świadczonych usług, w szczególności w zależności od liczby osób ubiegających się o przyznanie wskazanej formy pomocy lub niepełnego zabezpieczenia środków na realizację usług. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie zlecenia maksymalnej liczby godzin. W przypadku zlecenia niepełnej liczby godzin Wykonawcy będzie przysługiwać tylko wynagrodzenie wynikające ze zrealizowanych usług i nie będzie on zgłaszać roszczeń co do realizacji pozostałej części.
a)Zamawiający przewiduje, że w okresie realizacji umowy szacunkowa wartość zamówienia wynosi 1406 godzin specjalistycznych usług opiekuńczych. Zamawiający wskazuje, że z uwagi na fakt, że nie jest w stanie przewidzieć ostatecznej liczby godzin specjalistycznych usług opiekuńczych zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości specjalistycznych usług opiekuńczych zleconych do realizacji Wykonawcy, z tym zastrzeżeniem, że minimalna liczba zleconych usług wynosi 703 godzin.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego - edycja 3.
- Asystent seniora - część X
- Asystent seniora - część IX
- Asystent seniora - część VIII
- Realizacja zadań wynika. z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2025 (32 części)
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH / SUO DLA 31 OSÓB STARSZYCH, POTRZEBUJĄCYCH WSPARCIA W CODZIENNYM FUNKCJONOWANIU Z TERENU GMINY ADAMÓWKA W OKRESIE OD 01.06.2025 R. DO 30.09.2027 R.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.