Ogłoszenie z dnia 2024-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00514374/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-24
- 2024/BZP 00523583/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-01
- 2024/BZP 00527363/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa komputerów stacjonarnych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dąbrowa Górnicza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255312
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Graniczna 21
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mwroblewski@dg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/5823
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dg.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa komputerów stacjonarnych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18e69179-2474-4a8c-91e3-ea9e8d2278dc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00567137
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032019/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup sprzętu komputerowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00514374
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.WI.271.4.42.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 666666,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania na dostawę 300 sztuk komputerów stacjonarnych (zwanych dalej “sprzętem komputerowym”).
1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ – OPZ
2. GWARANCJA
2.1. Wykonawca udzieli gwarancji zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ - Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.
2.2. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się z dniem podpisania protokołu potwierdzającego odbiór przedmiotu umowy, stanowiący załącznik nr 2 do umowy.
3. ROZWIĄZANIA RÓWNOWAŻNE
3.1. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
3.2. Zgodnie z art. 99 ust. 6 ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje kryteria stosowane w celu oceny równoważności, które zawarte są w załączniku nr 3 do SWZ – Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia.
3.3. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
3.4. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
4.1. Termin realizacji zamówienia: sprzęt komputerowy zostanie dostarczony w terminie do 30 dni kalendarzowych
od dnia zawarcia umowy, jednak nie później niż do dnia 28 listopada 2024 r.
4.2. Wykonawca zapewnia, że dostarczony przedmiot zamówienia jest fabrycznie nowy, kompletny i sprawny, nie posiada wad fizycznych i jest gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów części i akcesoriów.
4.3. Potwierdzeniem odbioru dostawy będzie podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego stosowny Protokół zdawczo-odbiorczy stanowiący załącznik nr 2 do umowy.
5. WYMAGANIA W ZAKRESIE ZATRUDNIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ LUB PODWYKONAWCĘ OSÓB NA PODSTAWIE STOSUNKU PRACY
Zamawiający nie wymaga, aby osoby skierowane przez Wykonawcę lub podwykonawcę do realizacji zamówienia publicznego zatrudnione były na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy
z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.
6. INFORMACJA O PRZEDMIOTOWYCH ŚRODKACH DOWODOWYCH -
6.1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
6.1.1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami, cechami
lub kryteriami (określonymi w załączniku nr 3 do SWZ – OPZ) należy potwierdzić jego spełnienie w jeden z poniższych sposobów poprzez:
a) wskazanie modelu na liście opublikowanych wyników testów BAPCo SYSmark 25 Results https://results.bapco.com/results/benchmark/SYSmark_25 oprogramowaniem BAPCo SYSmark 25 lub
b) wskazanie modelu na liście opublikowanych wyników testów BAPCo SYSmark 30 Results https://results.bapco.com/results/benchmark/SYSmark_30 oprogramowaniem BAPCo SYSmark 30 lub
c) dostarczenie wyników testów oferowanego modelu samodzielnie wykonanych oprogramowaniem BAPCo SYSmark 25 lub BAPCo SYSmark 30 potwierdzających osiąganie przez ten model wymaganych wartości wskaźników wydajnościowych. Testy powinny być wykonane z zainstalowanym systemem operacyjnym zgodnym z oferowanym przez wykonawcę.
Uwaga!
Komputer powinien osiągać w teście wydajności BAPCo SYSmark 25 lub BAPCo SYSmark 30 wynik ogólny (Overall Performance) nie mniej niż 1720 pkt.
6.2. Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt. 6.1 ppkt. 6.1.1, lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 733516,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 944049,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 733516,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NETLAND COMPUTERS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6182144184
7.3.3) Ulica: Wrocławska 35-37
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 733516,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-24INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- "Realizacja zadań związanych z bieżącym utrzymaniem oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza (...)
- KOMPLEKSOWA USŁUGA CATERINGOWA W ZAKRESIE: PRZYGOTOWYWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW DLA KLIENTÓW DZIENNEGO DOMU "SENIOR-WIGOR" W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
- Przewóz osób niepełnosprawnych korzystających z pobytu w Dziennym Domu "Senior-WIGOR" w Dąbrowie Górniczej
- Świadczenie usługi przewozowej wraz z zapewnieniem opiekuna dla osób z niepełnosprawnościami (...) (okres realizacji usługi od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.)
- Zakup i dostawa motopompy przewoźnej do wody zanieczyszczonej wraz z przyczepą transportową
- "Catering dla Szkoły Podstawowej nr 23 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym numer 6 w Dąbrowie Górniczej w okresie od 1 grudnia 2025 roku do 31 grudnia 2026 roku"
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu i wyposażenia medycznego oraz sprzętu komputerowego w ramach Projektu grantowego pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Zakup sprzętu komputerowego.
- Zakup pracowni analizy danych i informatyki śledczej dla studentów dziennych kierunku SIB spec. Analiza danych i informatyka śledcza
- Dostawa komputera i projektora na potrzeby wyposażenia pracowni vnLAB 2.0 w PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





