Ogłoszenie z dnia 2025-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00498390/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-27
- 2025/BZP 00504290/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ochrony ludności, obrony cywilnej i ochrony przeciwpożarowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulęczyno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675072
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kaszubska 26
1.5.2.) Miejscowość: Sulęczyno
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-320
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@suleczyno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.suleczyno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12027541.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ochrony ludności, obrony cywilnej i ochrony przeciwpożarowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4972ece3-92bd-475e-9bff-92cd052fe7b3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00567009
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00056233/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ochrony ludności, obrony cywilnej i ochrony przeciwpożarowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00498390
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRK.271.1.18.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 223577,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: Zakup i dostawa łodzi ratowniczej z przyczepką i silnikiem.Zadanie realizowane jest w ramach „Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej” na podstawie umowy w sprawie udzielenia, przekazania i rozliczenia dotacji celowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części został określony w załączniku nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34521400-9 - Łodzie ratunkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34520000-8 - Łodzie
4.5.5.) Wartość części: 121951,22 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: Zakup i dostawa dwóch sonarów do łodzi ratowniczejZadanie realizowane jest na podstawie umowy w sprawie udzielenia przez Samorząd Województwa Pomorskiego dotacji celowej przeznaczonej na dofinansowanie zadań własnych gminy z zakresu ochrony przeciwpożarowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części został określony w załączniku nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38113000-0 - Sonary
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38110000-9 - Przyrządy nawigacyjne
4.5.5.) Wartość części: 101626,02 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144999,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209980,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144999,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kaszub Bait Przynęty z Kaszub Daniela Cyrson
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421780620
7.3.4) Miejscowość: Bytów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZYNĘTY Z KASZUB KASZUB-BAIT DANIELA CYRSON
jakie przetargi wygrała firma
PRZYNĘTY Z KASZUB KASZUB-BAIT DANIELA CYRSON
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144999,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-28Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114900,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114900,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kaszub Bait Przynęty z kaszub Daniela Cyrson
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421780620
7.3.4) Miejscowość: Bytów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZYNĘTY Z KASZUB KASZUB-BAIT DANIELA CYRSON
jakie przetargi wygrała firma
PRZYNĘTY Z KASZUB KASZUB-BAIT DANIELA CYRSON
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114900,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-28PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa poduszkowca ratowniczo-transportowego wraz z wyposażeniem
- Zakup sprzętu i wyposażenia w ramach realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Stąporków
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach "Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026:"
- "Uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań ochrony ludności i ochrony cywilnej na lata 2025-2026"
- Aparatura do neuronawigacji.
więcej: Łodzie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





