Ogłoszenie z dnia 2025-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00353092/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie 106 lamp solarnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOŁACZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440324
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Kołaczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-213
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kolaczyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kolaczyce.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kolaczyce-itl.logintrade.net/zapytania_email,167165,2496d8b929cbcde43382a839ea5a9864.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie 106 lamp solarnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f08d586b-232d-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00566921
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00353092
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IKM.271.1.12.2024.MG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie 106 lamp solarnych”.
2. Szczegółowy zakres zamówienia:
1) Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie 106 lamp solarnych o parametrach:
• moc opraw LED min 15 W z funkcją oszczędzania energii
• napięcie zasilania oprawy 12 V
• skuteczność świetlna LED min 140 lm /W
• żywotność źródła światła: > 80 000 h
• stopień ochrony oprawy: IP65
• strumień świetlny źródeł : min 2000 lm
• temperatura barwowa 4500 – 5500 K
• pojemność akumulatorów żelowych min 55 Ah
• Słup stalowy, okrągły lub wielokątny ocynkowany, zdolny do przenoszenia obciążeń uwzględniających całkowitą wagę systemu oraz powierzchnię paneli fotowoltaicznych i powierzchnię boczną oprawy oświetleniowej pod montaż systemu lampy solarnej w III strefie wiatrowej. Wysokość słupa min 5 m, wysokość zawieszenia oprawy oświetleniowej min. 4,5 m.
• moc paneli minimalnie min. PV 160 Wp
• temperatura pracy -30oC - +40oC
• fundament prefabrykowany dobrany do wielkości lampy solarnej
• Autonomia układu min 3 dni.
• układ ładowania akumulatora z możliwością ustawienia zakresu temperatur ładowania
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 408100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1250109,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 408100,0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Solumen Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932614720
7.3.4) Miejscowość: Miłobądź
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 408100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia niezbędnego do realizowania Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 w Gminie Choszczno
- Sukcesywna dostawa materiałów na potrzeby konserwacji oświetlenia ulicznego miasta Nowego Sącza w roku 2026
- Prace adaptacyjne - Remont sali w OWP w Szropach, remont i dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami toalet
- Wykonanie prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków - auli II LO im. W. Reymonta w Ostrowie Wlkp. - etap III
- Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Biała Piska
- Modernizacja kotłowni w budynkach użyteczności publicznej poprzez zmianę źródła ogrzewania.
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





