Ogłoszenie z dnia 2025-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00514905/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-04
- 2025/BZP 00525334/01 - Modyfikacja z dnia 2025-11-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzęt do rehabilitacji leczniczej dla pacjentów onkologicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W KOSZALINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330006292
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tytusa Chałubińskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-581
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: justyna@swk.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.swk.med.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4682af4e-9d1a-4931-9338-48d907599d741.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzęt do rehabilitacji leczniczej dla pacjentów onkologicznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4682af4e-9d1a-4931-9338-48d907599d74
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00566616
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00187691/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.37 Sprzęt do rehabilitacji leczniczej dla pacjentów onkologicznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00514905
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP.382.115.2025 JK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Multisensoryczny system terapeutyczny do kończyn - 1 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii
4.5.5.) Wartość części: 48981,48 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Platforma wibracyjna - 1 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii
4.5.5.) Wartość części: 185000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Aparat do krioterapii miejscowej - 4 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii
4.5.5.) Wartość części: 130800,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Urządzenia do radiofrekwencji - 1 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii
4.5.5.) Wartość części: 17591,67 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szyny rehabilitacyjne do kończyn górnych i dolnych - 1 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii
4.5.5.) Wartość części: 27143,52 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szyny rehabilitacyjne do kończyn górnych i dolnych - 2 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii
4.5.5.) Wartość części: 50000,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wanna do masażu wodno-wirowego kończyn górnych i dolnych oraz tułowia - 2 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii
4.5.5.) Wartość części: 33750,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wanna do masażu wodno-wirowego kończyn górnych i dolnych oraz tułowia - 1 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii
4.5.5.) Wartość części: 16615,74 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Aparat do drenażu limfatycznego - 1 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii
4.5.5.) Wartość części: 44000,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Skupiona fala uderzeniowa - 1 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii
4.5.5.) Wartość części: 129000,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Aparat do głębokiej oscylacji - 1 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii
4.5.5.) Wartość części: 52900,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Urządzenia do kinezyterapii - 14 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii
4.5.5.) Wartość części: 132090,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wanna do masażu wodno-wirowego kończyn górnych i dolnych oraz tułowia - 1 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii
4.5.5.) Wartość części: 68800,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Urządzenia do kinezyterapii - 4 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii
4.5.5.) Wartość części: 38600,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Urządzenia do kinezyterapii - 1 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii
4.5.5.) Wartość części: 13450,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie ulega unieważnieniu gdyż wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu na mocy art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, ze względu na brak w ofercie informacji na temat oferowanego sprzętu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie ulega unieważnieniu gdyż wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu na mocy art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, ze względu na brak w ofercie informacji na temat oferowanego sprzętu.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111960,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111960,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111960,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BITMED Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452252874
7.3.3) Ulica: Władysława Łokietka 165c/1
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-263
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111960,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie ulega unieważnieniu gdyż wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu na mocy art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, ze względu na brak w ofercie informacji na temat oferowanego sprzętu.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27864,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27864,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27864,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KALMED Iwona Renz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300591204
7.3.3) Ulica: ul. Wilczak 3,
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-623
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27864,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34344,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34344,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34344,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KALMED Iwona Renz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300591204
7.3.3) Ulica: ul. Wilczak 3,
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-623
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34344,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie ulega unieważnieniu gdyż wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu na mocy art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, ze względu na brak w ofercie informacji na temat oferowanego sprzętu.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie ulega unieważnieniu gdyż wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu na mocy art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, ze względu na brak w ofercie informacji na temat oferowanego sprzętu.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie ulega unieważnieniu gdyż wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu na mocy art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, ze względu na brak w ofercie informacji na temat oferowanego sprzętu.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie ulega unieważnieniu gdyż wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu na mocy art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, ze względu na brak w ofercie informacji na temat oferowanego sprzętu.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie ulega unieważnieniu gdyż wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu na mocy art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, ze względu na brak w ofercie informacji na temat oferowanego sprzętu.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie ulega unieważnieniu gdyż wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu na mocy art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, ze względu na brak w ofercie informacji na temat oferowanego sprzętu.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie ulega unieważnieniu gdyż wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu na mocy art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, ze względu na brak w ofercie informacji na temat oferowanego sprzętu.
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie ulega unieważnieniu gdyż wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu na mocy art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, ze względu na brak w ofercie informacji na temat oferowanego sprzętu.
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie ulega unieważnieniu gdyż wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu na mocy art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, ze względu na brak w ofercie informacji na temat oferowanego sprzętu.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- "Dostawy warzyw i owoców świeżych, przetworzonych oraz mrożonych (część druga w zakresie warzyw i owoców świeżych)"
- Malowanie pomieszczeń i ogrodzenia - I/Białogard
- 44/TP1/SZP-2/2025 Przedłużenie wsparcia serwisowego i aktualizacja do najnowszej wersji systemu firewall wraz z usługami abonamentowymi (subskrypcja roczna) dla urządzenia NGFW PA-3430
- Wywóz na wysypisko odpadów wielkogabarytowych oraz nieczystości stałych z lokali stanowiących własność Gminy Miasto Koszalin będących w administrowaniu ZBM w Koszalinie
- Naprawy cystern, cystern dystrybutorów, naprawy armatury stacjonarnej MPS.
- Sprzątanie pomieszczeń budynku biurowego Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gryficach i Obwodu Drogowego w Gryficach.
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu do diagnostyki rehabilitacyjnej/fizjoterapeutycznej - powtórka
- Dostawa urządzeń medycznych dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju - część II
- Dostawa urządzeń medycznych dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju - część II
- Dostawa sprzętu do rehabilitacji leczniczej dla pacjentów onkologicznych
- Zakup sprzętu do rehabilitacji leczniczej dla pacjentów onkologicznych" w 2025 r. w ramach programu wieloletniego pn. "Narodowa Strategia Onkologiczna"
- Wyposażenie budynku użyteczności publicznej na potrzeby zapewnienia uczestnikom, w szczególności z autyzmem oraz niepełnosprawnościami sprzężonymi całodobowego pobytu wraz z rehabilitacją w ŚDS
więcej: Przyrządy do fizykoterapii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





