Ogłoszenie z dnia 2025-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00474702/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-14
- 2025/BZP 00484850/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
,,Modernizacja systemu informatycznego Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznego w Rzeszowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Zespół Specjalistyczny w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690561132
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warzywna 3
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-310
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wzsrzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wzsrzeszow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow/public/postepowanie?postepowanie=829729961.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Modernizacja systemu informatycznego Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznego w Rzeszowie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7871380b-61f1-4b2e-b36f-cf0927ed12dc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00566066
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00474702
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TI-2710/12/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych z oprogramowaniemDostawa 7 fabrycznie nowych, monochromatycznych, laserowych urządzeń wielofunkcyjnych wraz z oprogramowaniem do skanowania i integracji z systemem medycznym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
1) Opis przedmiotu zamówienia – Część 1
2) Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
- stanowiące załączniki do SWZ i dostępne w oddzielnych plikach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30216110-0 - Skanery komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 54975,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć 2 - Dostawa systemu do digitalizacji z podpisem biometrycznym.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wdrożenie i utrzymanie systemu do digitalizacji dokumentacji, umożliwiającego tworzenie dokumentów w postaci elektronicznej z wykorzystaniem podpisu biometrycznego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
1) Opis przedmiotu zamówienia – Część 2
2) Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
- stanowiące załączniki do SWZ i dostępne w oddzielnych plikach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213200-7 - Komputer tablet
4.5.5.) Wartość części: 104400,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu termin składania ofert upłynął 23 października 2025 r. o godz. 10:00. Do wyznaczonego terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118356,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118356,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118356,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IC SOLUTIONS SP. Z O. O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721248717
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118356,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Świadczenie usług w zakresie medycyny pracy na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie
- Dostawa laserowego czujnika drgań wraz z zestawem niezbędnych akcesoriów
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania dla Wydziału Biotechnologii Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Ubezpieczenie uczestników projektu "Podkarpacka Inicjatywa ALMA - europejskie mobilności młodych" (zdrowotne, podróży, NNW/OC).
- Zakup laptopa w ramach projektu "Digin Europe, Program Interreg Europa, 01.05.2025-31.07.2029"
- Dostawa, instalacja i uruchomienie elementów miejskiego systemu monitoringu wizyjnego w ramach jego modernizacji i rozbudowy na stadionie miejskim oraz na terenie Rzeszowa
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą urządzenia do oceny równowagi, mocy mięśni i techniki ruchu wraz z tabletami do obsługi czujników
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
- Dostawa sprzętu komputerowo-sieciowego
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Kompleksowa dostawa sprzętu i urządzeń wspierających działania ratownicze, ewakuacyjne, medyczne i techniczne w ramach "Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
więcej: Komputer tablet »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





