eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łososina DolnaDoposażenie magazynu OC i OL Gminy Łososina Dolna



Ogłoszenie z dnia 2025-12-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie magazynu OC i OL Gminy Łososina Dolna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁOSOSINA DOLNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892446

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 300

1.5.2.) Miejscowość: Łososina Dolna

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-314

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lososina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lososina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://lososina.ezamawiajacy.pl/app/login/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doposażenie magazynu OC i OL Gminy Łososina Dolna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fac239bd-a3eb-4892-b8fd-9ed5bdd85f54

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00566011

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00033435/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Doposażenie magazynu OC i OL Gminy Łososina Dolna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00480150

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IFS.271.53.2025.SM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Doposażenie magazynu OC i OL Gminy Łososina Dolna” w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026
CZĘŚĆ 1
Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych
Zakres części 1 obejmuje doposażenie magazynu OC i OL Gminy Łososina Dolna, poprzez zakup i dostawę 2 sztuk agregatów prądotwórczych. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia dla części 1 znajduje się w załączniku nr 7A do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.5.5.) Wartość części: 103352,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Doposażenie magazynu OC i OL Gminy Łososina Dolna” w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026
CZĘŚĆ 2
Zakup i dostawa kontenera magazynowego.
Zakres części 2 obejmuje doposażenie magazynu OC i OL Gminy Łososina Dolna, poprzez zakup i dostawę kontenera magazynowego wraz z regałami metalowymi zamocowanymi do podłogi i ścian.
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia dla części 2 znajduje się w załączniku nr 7B do SWZ -Opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne

4.5.5.) Wartość części: 21700,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Doposażenie magazynu OC i OL Gminy Łososina Dolna” w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026

CZĘŚĆ 3
Zakup i dostawa cysterny na wodę pitną.
Zakres części 3 obejmuje doposażenie magazynu OC i OL Gminy Łososina Dolna, poprzez zakup i dostawę cysterny na wodę pitną o pojemności 6000 l (stal nierdzewna) na ramie do urządzenia hakowego.
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia dla części 3 znajduje się w załączniku nr 7C do SWZ -Opis przedmiotu zamówienia dla części nr 3.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144212-7 - Cysterny do transportu wody

4.5.5.) Wartość części: 89500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119802,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119802,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RIELLO DELTA POWER Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272230343

7.3.3) Ulica: ul. Krasnowolska 82R

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-849

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119802,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-29

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34440,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34932,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34932,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LAKI KONRAD MUSZYŃSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7742804631

7.3.3) Ulica: ul. Rolna 179/26

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-729

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34932,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-29

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Złożono jedną ofertę bez opatrzenia właściwym podpisem elektronicznym. Oferta podlegała odrzuceniu na podstawie art.226 ust.1 pkt.3 ustawy Pzp

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.