eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Konserwacja, naprawa i wymiana elementów instalacji wody zimnej, ciepłej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, lokalnych kotłowni, sieci sanitarnych w zakresie przyłączy(...)



Ogłoszenie z dnia 2023-12-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Konserwacja, naprawa i wymiana elementów instalacji wody zimnej, ciepłej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, lokalnych kotłowni, sieci sanitarnych w zakresie przyłączy(...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy

1.3.) Oddział zamawiającego: ZGN w Dzielnicy Bielany

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 10858838000000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grębałowska 23/25

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-808

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgn-bielany.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zgn-bielany.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja, naprawa i wymiana elementów instalacji wody zimnej, ciepłej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, lokalnych kotłowni, sieci sanitarnych w zakresie przyłączy(...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be884396-9fcc-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00566002

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-be884396-9fcc-11ee-953e-c2ea26915e21

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-be884396-9fcc-11ee-953e-c2ea26915e21

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 9. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowego odwzorowania dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r, poz. 2452) dalej jako „Rozporządzenie”. Rozporządzenie określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego jako:
a) dokumenty w formacie „pdf” należy podpisywać formatem PAdES lub XAdES,
b) Zamawiający dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy należy podpisywać formatem XAdES.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 76/KT/2023/W

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Konserwacja, naprawa i wymiana elementów instalacji wody zimnej, ciepłej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, lokalnych kotłowni, sieci sanitarnych w zakresie przyłączy do budynków i odwodnienia terenu konserwacja, usuwanie usterek, serwis systemów oddymiania klatek schodowych i szachtów windowych oraz przeglądy gazowe i usuwanie usterek instalacji będących własnością m.st. Warszawy, zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany w terminie od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r. lub do wcześniejszego wyczerpania środków finansowych.
Część I
 Konserwacja, naprawa, pomiar szczelności, wymiana elementów instalacji wodnokanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, gazowej, pogotowia wodnokanalizacyjnego i cieplnego w budynkach oraz lokalach mieszkalnych i na terenach przyległych, będących w 100% własnością m.st. Warszawy i zarządzanych przez ZGN w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy.
 Konserwacja, naprawa, pomiar szczelności, wymiana elementów instalacji wodnokanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, gazowej oraz pogotowia wodnokanalizacyjnego i cieplnego w budynkach i lokalach użytkowych także na terenach przyległych, będących w 100% własnością m.st. Warszawy i zarządzanych przez ZGN w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy.
 Konserwacja, naprawa, wymiana elementów instalacji wodnokanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i klimatyzacji lokalnej w budynku Grębałowska 23/25 – siedziba własna ZGN w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy oraz na terenie przyległym.

4.2.5.) Wartość części: 496200 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50500000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn

50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie podlegają odrzuceniu.
2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy ilość punktów w kryterium:

Część I
a. Stawka roboczogodziny do kosztorysowania brutto (łącznie z narzutami koszty pośrednie i zysk) 60%
b. Stawka ryczałtowa za usługę pogotowia – 40%

Część II
a. Stawka roboczogodziny do kosztorysowania brutto (łącznie z narzutami koszty pośrednie i zysk) 60%
b. Stawka ryczałtowa za badanie techniczne lokalu – 40%
Część III
a. Cena– 60%
b. Czas reakcji {2 godz. (min.) do 24 godz. (maks.)} – 40%
Część IV
a. Stawka roboczogodziny do kosztorysowania brutto (łącznie z narzutami koszty pośrednie i zysk) 60%
b. Stawka ryczałtowa za badanie techniczne lokalu – 40%.
Część V
a. Stawka ryczałtowa za miesięczną konserwację bieżącą – 60%
b. Stawka roboczogodziny do kosztorysowania brutto (łącznie z narzutami koszty pośrednie i zysk) 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: a. Stawka roboczogodziny do kosztorysowania brutto (łącznie z narzutami koszty pośrednie i zysk)

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: b. Stawka ryczałtowa za usługę pogotowia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Konserwacja, naprawa i wymiana elementów instalacji wody zimnej, ciepłej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, lokalnych kotłowni, sieci sanitarnych w zakresie przyłączy do budynków i odwodnienia terenu konserwacja, usuwanie usterek, serwis systemów oddymiania klatek schodowych i szachtów windowych oraz przeglądy gazowe i usuwanie usterek instalacji będących własnością m.st. Warszawy, zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany w terminie od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r. lub do wcześniejszego wyczerpania środków finansowych.
Część II
 Konserwacja i usuwanie usterek instalacji wentylacji mechanicznej wyciągowej w lokalach i budynkach mieszkalnych, będących w 100% własnością m.st. Warszawy i zarządzanych przez ZGN w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy.
 Konserwacja, usuwanie usterek instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji w lokalach, budynkach użytkowych, i garażach będących w 100% własnością m.st. Warszawy i zarządzanych przez ZGN w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy.
 Konserwacja i naprawa klimatyzacji w budynku przy ul. Grębałowskiej 23/25 – siedziba ZGN w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy

4.2.5.) Wartość części: 114260 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50500000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn

50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie podlegają odrzuceniu.
2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy ilość punktów w kryterium:

Część I
a. Stawka roboczogodziny do kosztorysowania brutto (łącznie z narzutami koszty pośrednie i zysk) 60%
b. Stawka ryczałtowa za usługę pogotowia – 40%

Część II
a. Stawka roboczogodziny do kosztorysowania brutto (łącznie z narzutami koszty pośrednie i zysk) 60%
b. Stawka ryczałtowa za badanie techniczne lokalu – 40%
Część III
a. Cena– 60%
b. Czas reakcji {2 godz. (min.) do 24 godz. (maks.)} – 40%
Część IV
a. Stawka roboczogodziny do kosztorysowania brutto (łącznie z narzutami koszty pośrednie i zysk) 60%
b. Stawka ryczałtowa za badanie techniczne lokalu – 40%.
Część V
a. Stawka ryczałtowa za miesięczną konserwację bieżącą – 60%
b. Stawka roboczogodziny do kosztorysowania brutto (łącznie z narzutami koszty pośrednie i zysk) 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: a. Stawka roboczogodziny do kosztorysowania brutto (łącznie z narzutami koszty pośrednie i zysk)

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: b. Stawka ryczałtowa za badanie techniczne lokalu

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Konserwacja, naprawa i wymiana elementów instalacji wody zimnej, ciepłej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, lokalnych kotłowni, sieci sanitarnych w zakresie przyłączy do budynków i odwodnienia terenu konserwacja, usuwanie usterek, serwis systemów oddymiania klatek schodowych i szachtów windowych oraz przeglądy gazowe i usuwanie usterek instalacji będących własnością m.st. Warszawy, zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany w terminie od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r. lub do wcześniejszego wyczerpania środków finansowych
Część III
 Stała obsługa, utrzymanie ciągłości pracy lokalnej kotłowni gazowej o mocy 168 KWh zlokalizowanej przy budynku mieszkalnym Palisadowa 5D.
 Stała obsługa, utrzymanie ciągłości pracy lokalnej kotłowni gazowej o mocy 4,6 MW i stacji redukcyjno-pomiarowej gazu o mocy 400m3/h na terenie przy ul. Wóycickiego 1/3.

4.2.5.) Wartość części: 136000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50500000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn

50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie podlegają odrzuceniu.
2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy ilość punktów w kryterium:

Część I
a. Stawka roboczogodziny do kosztorysowania brutto (łącznie z narzutami koszty pośrednie i zysk) 60%
b. Stawka ryczałtowa za usługę pogotowia – 40%

Część II
a. Stawka roboczogodziny do kosztorysowania brutto (łącznie z narzutami koszty pośrednie i zysk) 60%
b. Stawka ryczałtowa za badanie techniczne lokalu – 40%
Część III
a. Cena– 60%
b. Czas reakcji {2 godz. (min.) do 24 godz. (maks.)} – 40%
Część IV
a. Stawka roboczogodziny do kosztorysowania brutto (łącznie z narzutami koszty pośrednie i zysk) 60%
b. Stawka ryczałtowa za badanie techniczne lokalu – 40%.
Część V
a. Stawka ryczałtowa za miesięczną konserwację bieżącą – 60%
b. Stawka roboczogodziny do kosztorysowania brutto (łącznie z narzutami koszty pośrednie i zysk) 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: b. Czas reakcji {2 godz. (min.) do 24 godz. (maks.)}

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Konserwacja, naprawa i wymiana elementów instalacji wody zimnej, ciepłej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, lokalnych kotłowni, sieci sanitarnych w zakresie przyłączy do budynków i odwodnienia terenu konserwacja, usuwanie usterek, serwis systemów oddymiania klatek schodowych i szachtów windowych oraz przeglądy gazowe i usuwanie usterek instalacji będących własnością m.st. Warszawy, zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany w terminie od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r. lub do wcześniejszego wyczerpania środków finansowych.
Część IV
 Przeglądy gazowe i usuwanie usterek instalacji w budynkach oraz lokalach mieszkalnych będących w 100% własnością m.st. Warszawy i zarządzanych przez ZGN w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy.
 Przeglądy gazowe i usuwanie usterek w budynkach oraz lokalach użytkowych będących w 100% własnością m.st. Warszawy i zarządzanych przez ZGN w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy.

4.2.5.) Wartość części: 72500 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50500000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn

50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie podlegają odrzuceniu.
2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy ilość punktów w kryterium:

Część I
a. Stawka roboczogodziny do kosztorysowania brutto (łącznie z narzutami koszty pośrednie i zysk) 60%
b. Stawka ryczałtowa za usługę pogotowia – 40%

Część II
a. Stawka roboczogodziny do kosztorysowania brutto (łącznie z narzutami koszty pośrednie i zysk) 60%
b. Stawka ryczałtowa za badanie techniczne lokalu – 40%
Część III
a. Cena– 60%
b. Czas reakcji {2 godz. (min.) do 24 godz. (maks.)} – 40%
Część IV
a. Stawka roboczogodziny do kosztorysowania brutto (łącznie z narzutami koszty pośrednie i zysk) 60%
b. Stawka ryczałtowa za badanie techniczne lokalu – 40%.
Część V
a. Stawka ryczałtowa za miesięczną konserwację bieżącą – 60%
b. Stawka roboczogodziny do kosztorysowania brutto (łącznie z narzutami koszty pośrednie i zysk) 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: a. Stawka roboczogodziny do kosztorysowania brutto (łącznie z narzutami koszty pośrednie i zysk

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: b. Stawka ryczałtowa za badanie techniczne lokalu

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Konserwacja, naprawa i wymiana elementów instalacji wody zimnej, ciepłej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, lokalnych kotłowni, sieci sanitarnych w zakresie przyłączy do budynków i odwodnienia terenu konserwacja, usuwanie usterek, serwis systemów oddymiania klatek schodowych i szachtów windowych oraz przeglądy gazowe i usuwanie usterek instalacji będących własnością m.st. Warszawy, zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany w terminie od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r. lub do wcześniejszego wyczerpania środków finansowych.
Część V
 Konserwacja, usuwanie usterek, serwis systemów oddymiania klatek schodowych i szachtów windowych w budynkach mieszkalnych będących w 100% własnością m.st. Warszawy i zarządzanych przez ZGN w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy.
 Konserwacja, usuwanie usterek, serwis i naprawa systemów kontroli tlenku węgla w pomieszczeniach podziemnych garaży samochodowych będących w 100% własnością m.st. Warszawy i zarządzanych przez ZGN w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy.

4.2.5.) Wartość części: 128000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50500000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn

50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie podlegają odrzuceniu.
2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy ilość punktów w kryterium:

Część I
a. Stawka roboczogodziny do kosztorysowania brutto (łącznie z narzutami koszty pośrednie i zysk) 60%
b. Stawka ryczałtowa za usługę pogotowia – 40%

Część II
a. Stawka roboczogodziny do kosztorysowania brutto (łącznie z narzutami koszty pośrednie i zysk) 60%
b. Stawka ryczałtowa za badanie techniczne lokalu – 40%
Część III
a. Cena– 60%
b. Czas reakcji {2 godz. (min.) do 24 godz. (maks.)} – 40%
Część IV
a. Stawka roboczogodziny do kosztorysowania brutto (łącznie z narzutami koszty pośrednie i zysk) 60%
b. Stawka ryczałtowa za badanie techniczne lokalu – 40%.
Część V
a. Stawka ryczałtowa za miesięczną konserwację bieżącą – 60%
b. Stawka roboczogodziny do kosztorysowania brutto (łącznie z narzutami koszty pośrednie i zysk) 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: a. Stawka ryczałtowa za miesięczną konserwację bieżącą

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: b. Stawka roboczogodziny do kosztorysowania brutto (łącznie z narzutami koszty pośrednie i zysk)

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu określone przez Zamawiającego dotyczące:
 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
 Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że jest ubezpieczony (posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia) od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż:
Część I – 200 000 zł
Część II – 50 000 zł
Część III – 100 000 zł
Część IV – 50 000 zł
Część V – 50 000 zł
- sytuacji techniczna lub zawodowej:
Część I
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada doświadczenie polegające na wykonaniu usług będących przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: 300 000 zł , w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
Część II –
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada doświadczenie polegające na wykonaniu usług/i – w zakresie konserwacji wentylacji mechanicznej w budynku mieszkalnym, w pomieszczeniach biurowych o powierzchni użytkowej powyżej 1000 m2 oraz konserwacji wentylacji mechanicznej wyciągowej w garażu podziemnym o ilości miejsc postojowych powyżej 40 na kwotę nie mniejszą niż: 100 000 zł w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
Część III
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada doświadczenie w zakresie konserwacji i utrzymania w ruchu kotłowni gazowej pracującej bez przerw w czasie nie krótszym niż 3 lata o mocy powyżej 4,5 MW w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
Część IV
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada doświadczenie polegające na wykonaniu usług będących przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: 50 000 zł w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
Część V
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada doświadczenie polegające na wykonaniu usług będących przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: 50 000 zł w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.

Wykonawca spełni niniejszy warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, tj.:
Część I
kierownika robót posiadającego uprawnienia budowalne w specjalności instalacyjnej.
Część IV
Wymaga posiadanie uprawnień zawodowych do wykonywania badań technicznych instalacji gazowych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz nie podleganiu wykluczeniu
z postępowania stanowiące Załącznik nr 4 do SWZ. Informacje zawarte w tym oświadczeniu stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału
w postępowaniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. dokumenty dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony (posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia) od odpowiedzialności cywilnej;
2.2. wykazu osób
2.3. wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane należycie - Dowodami, o których wyżej mowa, są:
• referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usług były wykonywane, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
• oświadczenie Wykonawcy — jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji bądź innych dokumentów, o których wyżej mowa.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowią
Załącznik nr 2 do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty
w zakresie uregulowanym w art. 455 PZP oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
3. Zmiana umowy dla swej ważności, pod rygorem nieważności, wymaga zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-03 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-03 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-01

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie: w terminie od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r. lub do wcześniejszego wyczerpania środków finansowych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.