eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Konserwacja, naprawa i wymiana elementów instalacji wody zimnej, ciepłej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, lokalnych kotłowni, sieci sanitarnych w zakresie przyłączy(...)



Ogłoszenie z dnia 2024-01-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja, naprawa i wymiana elementów instalacji wody zimnej, ciepłej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, lokalnych kotłowni, sieci sanitarnych w zakresie przyłączy(...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy

1.3.) Oddział zamawiającego: ZGN w Dzielnicy Bielany

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 10858838000000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grębałowska 23/25

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-808

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgn-bielany.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zgn-bielany.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-be884396-9fcc-11ee-953e-c2ea26915e21

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja, naprawa i wymiana elementów instalacji wody zimnej, ciepłej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, lokalnych kotłowni, sieci sanitarnych w zakresie przyłączy(...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be884396-9fcc-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00065024

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00566002

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 76/KT/2023/W

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Konserwacja, naprawa i wymiana elementów instalacji wody zimnej, ciepłej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, lokalnych kotłowni, sieci sanitarnych w zakresie przyłączy do budynków i odwodnienia terenu konserwacja, usuwanie usterek, serwis systemów oddymiania klatek schodowych i szachtów windowych oraz przeglądy gazowe i usuwanie usterek instalacji będących własnością m.st. Warszawy, zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany w terminie od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r. lub do wcześniejszego wyczerpania środków finansowych.
Część I
 Konserwacja, naprawa, pomiar szczelności, wymiana elementów instalacji wodnokanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, gazowej, pogotowia wodnokanalizacyjnego i cieplnego w budynkach oraz lokalach mieszkalnych i na terenach przyległych, będących w 100% własnością m.st. Warszawy i zarządzanych przez ZGN w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy.
 Konserwacja, naprawa, pomiar szczelności, wymiana elementów instalacji wodnokanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, gazowej oraz pogotowia wodnokanalizacyjnego i cieplnego w budynkach i lokalach użytkowych także na terenach przyległych, będących w 100% własnością m.st. Warszawy i zarządzanych przez ZGN w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy.
 Konserwacja, naprawa, wymiana elementów instalacji wodnokanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i klimatyzacji lokalnej w budynku Grębałowska 23/25 – siedziba własna ZGN w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy oraz na terenie przyległym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50500000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn

50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

4.5.5.) Wartość części: 446640,0 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Konserwacja, naprawa i wymiana elementów instalacji wody zimnej, ciepłej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, lokalnych kotłowni, sieci sanitarnych w zakresie przyłączy do budynków i odwodnienia terenu konserwacja, usuwanie usterek, serwis systemów oddymiania klatek schodowych i szachtów windowych oraz przeglądy gazowe i usuwanie usterek instalacji będących własnością m.st. Warszawy, zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany w terminie od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r. lub do wcześniejszego wyczerpania środków finansowych.
Część II
 Konserwacja i usuwanie usterek instalacji wentylacji mechanicznej wyciągowej w lokalach i budynkach mieszkalnych, będących w 100% własnością m.st. Warszawy i zarządzanych przez ZGN w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy.
 Konserwacja, usuwanie usterek instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji w lokalach, budynkach użytkowych, i garażach będących w 100% własnością m.st. Warszawy i zarządzanych przez ZGN w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy.
 Konserwacja i naprawa klimatyzacji w budynku przy ul. Grębałowskiej 23/25 – siedziba ZGN w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy

4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50500000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn

50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

4.5.5.) Wartość części: 114260 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Konserwacja, naprawa i wymiana elementów instalacji wody zimnej, ciepłej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, lokalnych kotłowni, sieci sanitarnych w zakresie przyłączy do budynków i odwodnienia terenu konserwacja, usuwanie usterek, serwis systemów oddymiania klatek schodowych i szachtów windowych oraz przeglądy gazowe i usuwanie usterek instalacji będących własnością m.st. Warszawy, zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany w terminie od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r. lub do wcześniejszego wyczerpania środków finansowych
Część III
 Stała obsługa, utrzymanie ciągłości pracy lokalnej kotłowni gazowej o mocy 168 KWh zlokalizowanej przy budynku mieszkalnym Palisadowa 5D.
 Stała obsługa, utrzymanie ciągłości pracy lokalnej kotłowni gazowej o mocy 4,6 MW i stacji redukcyjno-pomiarowej gazu o mocy 400m3/h na terenie przy ul. Wóycickiego 1/3.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50500000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn

50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

4.5.5.) Wartość części: 136000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Konserwacja, naprawa i wymiana elementów instalacji wody zimnej, ciepłej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, lokalnych kotłowni, sieci sanitarnych w zakresie przyłączy do budynków i odwodnienia terenu konserwacja, usuwanie usterek, serwis systemów oddymiania klatek schodowych i szachtów windowych oraz przeglądy gazowe i usuwanie usterek instalacji będących własnością m.st. Warszawy, zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany w terminie od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r. lub do wcześniejszego wyczerpania środków finansowych.
Część IV
 Przeglądy gazowe i usuwanie usterek instalacji w budynkach oraz lokalach mieszkalnych będących w 100% własnością m.st. Warszawy i zarządzanych przez ZGN w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy.
 Przeglądy gazowe i usuwanie usterek w budynkach oraz lokalach użytkowych będących w 100% własnością m.st. Warszawy i zarządzanych przez ZGN w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50500000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn

50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

4.5.5.) Wartość części: 72500 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Konserwacja, naprawa i wymiana elementów instalacji wody zimnej, ciepłej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, lokalnych kotłowni, sieci sanitarnych w zakresie przyłączy do budynków i odwodnienia terenu konserwacja, usuwanie usterek, serwis systemów oddymiania klatek schodowych i szachtów windowych oraz przeglądy gazowe i usuwanie usterek instalacji będących własnością m.st. Warszawy, zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany w terminie od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r. lub do wcześniejszego wyczerpania środków finansowych.
Część V
 Konserwacja, usuwanie usterek, serwis systemów oddymiania klatek schodowych i szachtów windowych w budynkach mieszkalnych będących w 100% własnością m.st. Warszawy i zarządzanych przez ZGN w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy.
 Konserwacja, usuwanie usterek, serwis i naprawa systemów kontroli tlenku węgla w pomieszczeniach podziemnych garaży samochodowych będących w 100% własnością m.st. Warszawy i zarządzanych przez ZGN w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50500000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn

50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

4.5.5.) Wartość części: 128000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi ogólnobudowlane i sanitarne Marbud Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382415340

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 515467,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi ogólnobudowlane i sanitarne Marbud Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382415340

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129439,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151254,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151254,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151254,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: firmą CEZBUD Instalatorstwo Sanitarno-Budowlane Cezary Kijewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 520363295

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151254,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEZBUD Instalatorstwo Sanitarno-Budowlane Cezary Kijewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 520363295

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5376,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9866,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5376,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INS_KAB Andrzej Leonard Pietrzyk Ul. Myśliwiecka 11 m.19 00-459 Warszawa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262333797

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142440,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartość usługi razem z należnym podatkiem VAT strony ustalają do kwoty:


Część I
Netto (zł) Euro Vat
8% 23
Część I 446 640 100 287,4 68 827,2 515 467,20
Lok. mieszk. 226 000 50 745,46 18 080 244 080
Lok. mieszk. 71 900 16 144,24 16 537 88 437
Lok. użytk. 133 740 30 029,64 30 760,20 164 500,20
Grębałowska 15 000 3 368,06 3 450 18450


W tym:
cena (stawka roboczogodziny brutto) 47,47 zł.
stawka ryczałtowa za usługę pogotowia 200 zł.
Część II

Netto (zł) Euro Vat
8% 23
Część II 114 260 25 655,65 15 179,8 129 439,8
Lok. mieszk. 74 000 16 615,77 5 920 79 920
Lok. użytk. 24 000 5 388,90 5 520 29 520
Grębałowska klim. 16 260 3 650,98 3 739,8 1 999,8

W tym:
cena (stawka roboczogodziny brutto) 47,47 zł.
stawka ryczałtowa za badanie techniczne lokalu 200 zł.
Część IV

Netto (zł) Euro Vat
8% 23
Część IV 72500 16 278,97 7 000 79 500
Lok. mieszk. 64 500 14 482,67 5 160 69 660
Lok. użytk. 8 000 1 796,30 1 840 9 840

W tym:
cena (stawka roboczogodziny brutto) 55,00 zł.
stawka ryczałtowa za badanie techniczne lokalu 330,00 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.