Ogłoszenie z dnia 2025-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00289608/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-05
- 2023/BZP 00304059/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa oczyszczalni ścieków – etap II w Osieku Jasielskim w formule
,,zaprojektuj – wybuduj”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OSIEK JASIELSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440360
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 112
1.5.2.) Miejscowość: Osiek Jasielski
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-223
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: (13) 44 20 005
1.5.8.) Numer faksu: (13) 44 20 005
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@osiekjasielski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://osiekjasielski.biuletyn.net/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-12e9354b-1a85-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa oczyszczalni ścieków – etap II w Osieku Jasielskim w formule,,zaprojektuj – wybuduj”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12e9354b-1a85-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00565986
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00065553/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Rozbudowa oczyszczalni ścieków – etap II w Osieku Jasielskim w formule ,,zaprojektuj – wybuduj”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00289608
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4999500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa oczyszczalni ścieków – etap II w Osieku Jasielskim w formule ,,zaprojektuj –
wybuduj”
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 4 do SWZ - Program Funkcjonalno – Użytkowy - dla zadania
Rozbudowa oczyszczalni ścieków – etap II w Osieku Jasielskim w formule ,,zaprojektuj – wybuduj”.
5. Przedmiotem zamówienia jest:
- zaprojektowanie i wykonanie robót dla rozbudowy oczyszczalni ścieków – Etap II
w Osieku Jasielskim;
1) Etap I - projektowania - obejmuje opracowanie niezbędnej do realizacji przedsięwzięcia dokumentacji projektowej wraz z
uzyskaniem przez Wykonawcę niezbędnych decyzji administracyjnych umożliwiających realizację prac, zgodnie z
przepisami ustawy prawa budowlanego w tym wszelkich innych niezbędnych decyzji, opinii i uzgodnień niezbędnych do
prawidłowej realizacji inwestycji (zwanej dalej Dokumentacją projektową).
Zakres I etapu projektowania obejmował będzie:
a) rozpoznanie warunków gruntowo-wodnych,
b) uzyskanie niezbędnych warunków, uzgodnień, zgód właścicieli nieruchomości, pozwoleń oraz uzyskania map do celów
projektowych,
c) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej uwzględniającej wszystkie branże oraz uzyskanie wszystkich
niezbędnych decyzji, pozwoleń , opinii, zatwierdzeń, ekspertyz, i innych dokumentów koniecznych do opracowania ww.
dokumentacji projektowej jak i niezbędnych do realizacji robót budowlanych wraz z uzyskaniem przez Wykonawcę
pozwolenia na budowę,
d) pełnienia nadzoru autorskiego w ramach opracowanej dokumentacji projektowej.
2) Etap II - wykonawczy obejmuje wykonanie robót budowlano - instalacyjnych w oparciu o opracowaną dokumentację
projektową zakończone opracowaniem dokumentacji powykonawczej.
W ramach zamówienia planuje się:
W ramach zamówienia planuje się m.in. wybudować nowe obiekty technologiczne, sieci, instalacje, urządzenia niezbędne
dla prawidłowego funkcjonowania oczyszczalni ścieków i osiągniecia maksymalnej wydajności i jakości ścieków
oczyszczonych oraz osadów ściekowych dla zakładanych parametrów ilości i jakości ścieków surowych dopływających do
oczyszczalni.
Zamawiający wymaga, aby wydajność i przepustowość oczyszczalni ścieków po jej rozbudowie w zakresie przedmiotowego
zamówienia były nie mniejsze niż:
- wydajność oczyszczalni wyrażona w RLM : 3830 (obecnie RLM =1100)
- przepustowość średniodobowa oczyszczalni Qdśr = 350 ³/d (obecnie Qdśr = 120 ³/d )
Zakres rozbudowy winien obejmować w szczególności:
- remont stacji dmuchaw w istniejącym budynku technologicznym;
- remont węzła odwadniania osadu
- budowa reaktora biologicznego i zbiornika osadu wraz z dostawą doposażenia technologicznego;
- budowa drugiego zbiornika na osad nadmierny z układem stabilizacji tlenowej wraz z dostawą doposażenia
technologicznego;
- budowa wiaty;
- demontaż istniejącego przepływomierza ścieków oczyszczonych DN80 i montaż nowego przepływomierza ścieków
oczyszczonych DN125;
- wykonanie niezbędnej infrastruktury technicznej w zakresie instalacji technologicznych, wodociągowych, kanalizacyjnych,
elektrycznych i AKPiA umożliwiającej funkcjonowanie nowych obiektów i urządzeń;
- rozbudowa sytemu sterowania i wizualizacji z włączeniem do systemu nowych obiektów i urządzeń
- wykonanie opaski i placu z betonowej kostki brukowej w obrębie reaktora i zbiornika osadu umożliwiającego dojazd i
dojście do obiektu
- wykonanie oświetlenia w obrębie nowych obiektów
- wykonanie ukształtowania i zagospodarowania w obrębie projektowanych obiektów;
-demontaż części istniejącego ogrodzenia i wykonanie nowego ogrodzenia obejmującego teren projektowanych obiektów .
6. Do rozpoczęcia robót budowlanych będzie można przystąpić po opracowaniu dokumentacji projektowej wykonanej i
dostarczonej przez Wykonawcę, zatwierdzonej przez Zamawiającego oraz po uzyskaniu wymaganych przepisami
uzgodnień, pozwoleń,
zgłoszeń, zezwoleń itp. (jeżeli będą wymagane prawem). Wykonanie wszystkich robót budowlanych wymagane jest w
oparciu o powstałą dokumentację projektową, warunkami właściwych organów i instytucji, niniejszą SWZ oraz zawartą
umową.
Szczegółowy zakres prac objętych niniejszym zamówieniem znajduje się w załączonym Programie Funkcjonalno-
Użytkowym wraz z załącznikami graficznymi (rysunkami).
7. Ponadto Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia:
1) odpowiedzialny będzie za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość,
zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia,
2) powinien, o ile uzna to za konieczne, zapewnić swoim specjalistom wsparcie i pomoc techniczną ze strony innych
specjalistów, którzy mogą być niezbędni do właściwego wykonania umowy (np. dodatkowi projektanci, kierownicy danej
branży, uprawniony geodeta, radca prawny, ekspert hydrogeolog, geolog, specjalista ds. ppoż., inżynier materiałowy,
specjalista ochrony placu budowy, administrator, itp.). Wykonawca uwzględni w ofercie każdą konieczność uzupełnienia
zespołu specjalistów wynikającą z przepisów prawa, decyzji, uzgodnień i porozumień, które są niezbędne do kompleksowej
realizacji zamówienia. Kompletne wynagrodzenie całego personelu oraz wszelkie koszty związane z obsługą muszą byćzawarte w cenie oferty Wykonawcy.
3) uczestnictwa w naradach budowy, na których przekazywane będą informacje o stanie zaawansowania robót i
rozstrzygane bieżące zagadnienia związane z budową,
4) w przypadku kolizji z istniejącymi urządzeniami infrastruktury technicznej, należy zaprojektować i wykonać ich
przebudowę lub zabezpieczenie,
5) wykona min. 20 zdjęć z realizacji przedmiotu umowy (wykonanych na różnym etapie inwestycji, kolorowych, dobrej
jakości) ilustrujących przebieg przedsięwzięcia w postaci opisanego katalogu elektronicznego na nośniku elektronicznym
(płyta DVD lub pamięć USB).
6) zapewni obsługę geodezyjną inwestycji (wytyczenie, inwentaryzacja powykonawcza wraz z inwentaryzacją geodezyjną
zatwierdzoną przez właściwy ośrodek geodezyjny i kartograficzny),
7) w okresie rękojmi i gwarancji do udziału w organizowanych przeglądach obiektu oraz każdorazowo w przypadku
wystąpienia usterek,
8) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za szkody spowodowane przez własnych pracowników lub podwykonawców na
skutek nieprzestrzegania przepisów BHP,
9) uzyska przed odbiorem końcowym wszystkie wymagane przepisami prawa pozwolenia ( m.in. pozwolenie na użytkowanie
dla tej części wykonanej inwestycji, zrzut ścieków, pobór wody);
10) ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody wyrządzone przez jego pracowników, osoby działające na jego
zlecenie, w tym za przypadki uszkodzenia ciała lub mienia wyrządzone działaniem lub zaniechaniem przy realizacji
przedmiotu umowy, w zakresie przewidzianym przez kodeks cywilny.
9. Szczegółowe wymagania w zakresie zatrudnienia oraz sposób udokumentowania zawiera § 5 projektowanych
postanowień umowy, stanowiących zał. nr 3 do SWZ.
Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe,
patenty lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy, dopuszcza składanie produktów równoważnych.
Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe,
jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec
jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający
rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów.
Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego
w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów / produktów / ma wyłącznie
charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta
(dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach
użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych
parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów(wraz z ofertą),
uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie przez Zamawiającego, która będzie podstawą
do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji „równoważników”. Zamawiający zastrzega sobie prawo do
wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. W przypadku, gdy
Wykonawca nie złoży dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji
ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45000000-7 - Roboty budowlane
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45252100-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków
45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5765920,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7918740,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5765920,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsięboprstwo Usługowo-Produkcujno-Handlowe OTECH Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008095649
7.3.4) Miejscowość: Gorlice
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNO-HANDLOWE "OTECH" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNO-HANDLOWE "OTECH" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5765920,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Węgliniec
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU OSP W MIKOŁAJEWICACH
- Budowa nowego budynku na mieszkania wspomagane w ramach projektu "Rozwój infrastruktury usług i integracji społecznej w Gminie Wisznice"
- DOSTOSOWANIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SMOLICACH W ZAKRESIE EDUKACJI WŁĄCZAJĄCEJ-ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI PODDASZA NA GABINETY SPECJALISTYCZNE WRAZ Z PRZEBUDOWĄ BUDYNKU"
- "Przebudowa i adaptacja kąpieliska miejskiego w Bystrzycy Kłodzkiej celem dostosowania do możliwości prowadzenia aktywnego wypoczynku mieszkańców Gminy Bystrzyca Kłodzka"
- Remont i zmiana aranżacji wybranych pomieszczeń parteru budynku Radia Gdańsk S.A. w likwidacji.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





