eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinDOSTAWA GENERATORÓW NA POTRZEBY POWIATU KOSZALIŃSKIEGO



Ogłoszenie z dnia 2025-12-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA GENERATORÓW NA POTRZEBY POWIATU KOSZALIŃSKIEGO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KOSZALIŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920854

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Racławicka 13

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-620

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 947140189

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiat.koszalin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: powiat.koszalin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_koszalin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA GENERATORÓW NA POTRZEBY POWIATU KOSZALIŃSKIEGO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2cebc122-ad4b-47f2-aac6-53b49962d43a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00565944

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031312/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 DOSTAWA GENERATORÓW NA POTRZEBY POWIATU KOSZALIŃSKIEGO

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00536419

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.13.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 413000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA:
DOSTAWA 2 GENERATORÓW MOBILNYCH tj.:
• 1 GENERATORA O MOCY ok. 13 kW,
• 1 GENERATORA O MOCY ok. 80 kW.

1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup 2 mobilnych generatorów, tj.:
1) 1 generatora mobilnego o mocy ok. 13 kW przeznaczonego do akcji ratowniczych, zabezpieczania punktów ewakuacyjnych i wsparcia jednostek w terenie, do zasilania sprzętu elektronicznego i teleinformatycznego. Generator musi być w pełni mobilny na podwoziu (przyczepie) umożliwiającej przemieszczanie się po drogach publicznych.
2) 1 generatora mobilnego o mocy ok. 80 kW przeznaczonego do akcji ratowniczych, zabezpieczania punktów ewakuacyjnych i wsparcia jednostek w terenie. Generator musi być w pełni mobilny na podwoziu (przyczepie) umożliwiającej przemieszczanie się po drogach publicznych.

2. Szczegółowy opis ww. generatorów został zawarty w załączniku nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej prowadzonego postępowania i określa on minimalne wymagania Zamawiającego.

3. Przedmiot zamówienia obejmuje również pierwsze uruchomienie generatorów mobilnych, przeprowadzenie przeszkolenia z obsługi generatorów.

4. Przedmiot zamówienia określony w CZĘŚCI I obejmuje również dostarczenie generatorów do siedziby:
Powiatowego Zarządu Dróg w Koszalinie
ul. Cisowa 21 , 76-015 Manowo.

Wykonawca realizujący zamówienie będzie zobowiązany:
• dostarczyć generatory na swój koszt i ryzyko;
• uzgodnić wcześniej z Zamawiającym termin dostawy generatorów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.5.5.) Wartość części: 120000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA:
DOSTAWA GENERATORA STACJONARNEGO O MOCY ok. 50 kW

1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup generatora stacjonarnego o mocy ok. 50 kW na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej.

2. Szczegółowy opis ww. generatora został zawarty w załączniku nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej prowadzonego postępowania i określa on minimalne wymagania Zamawiającego.

3. Przedmiot zamówienia obejmuje również pierwsze uruchomienie generatora stacjonarnego, ewentualne podłączenie generatora do istniejącej rozdzielni odbiorczej oraz przeprowadzenie przeszkolenia z obsługi generatora.

4. Zamawiający zapewnia przygotowanie miejsca dla generatora m.in. wykonanie posadowienia, fundamentów oraz stałych instalacji elektrycznych.

5. Przedmiot zamówienia określony w CZĘŚCI II obejmuje również dostarczenie generatora do siedziby:
Domu Pomocy Społecznej w Mielnie
ul. Spokojna 1, 76-032 Mielno.

Wykonawca realizujący zamówienie będzie zobowiązany:
• dostarczyć generator na swój koszt i ryzyko;
• uzgodnić wcześniej z Zamawiającym termin dostawy generatora.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.5.5.) Wartość części: 38000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA:
DOSTAWA GENERATORA STACJONARNEGO O MOCY ok. 80 kW

1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup generatora stacjonarnego o mocy ok. 80 kW na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej.

2. Szczegółowy opis ww. generatora został zawarty w załączniku nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej prowadzonego postępowania i określa on minimalne wymagania Zamawiającego.

3. Przedmiot zamówienia obejmuje również pierwsze uruchomienie generatora stacjonarnego, ewentualne podłączenie generatora do istniejącej rozdzielni odbiorczej oraz przeprowadzenie przeszkolenia z obsługi generatora.

4. Zamawiający zapewnia przygotowanie miejsca dla generatora m.in. wykonanie posadowienia, fundamentów oraz stałych instalacji elektrycznych.

5. Przedmiot zamówienia określony w CZĘŚCI III obejmuje również dostarczenie generatora do siedziby:
Starostwa Powiatowego w Koszalinie
ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin

Wykonawca realizujący zamówienie będzie zobowiązany:
• dostarczyć generator na swój koszt i ryzyko;
• uzgodnić wcześniej z Zamawiającym termin dostawy generatora.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.5.5.) Wartość części: 54000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA:
DOSTAWA 3 GENERATORÓW STACJONARNYCH, tj.:
• 1 GENERATORA O MOCY ok. 100 kW,
• 2 GENERATORÓW O MOCY ok. 120 kW.

1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup 3 generatorów stacjonarnych na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej tj.:
1) 1 generatora stacjonarnego o mocy ok. 100 kW,
2) 2 generatorów stacjonarnych o mocy ok. 120 kW.

2. Szczegółowy opis ww. generatorów został zawarty w załączniku nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej prowadzonego postępowania i określa on minimalne wymagania Zamawiającego.

3. Przedmiot zamówienia obejmuje również pierwsze uruchomienie generatorów stacjonarnych, ewentualne podłączenie generatorów do istniejącej rozdzielni odbiorczej oraz przeprowadzenie przeszkolenia z obsługi generatorów.

4. Zamawiający zapewnia przygotowanie miejsca dla generatorów m.in. wykonanie posadowienia, fundamentów oraz stałych instalacji elektrycznych.

5. Przedmiot zamówienia określony w CZĘŚCI IV obejmuje również dostarczenie generatorów do siedziby:
Domu Pomocy Społecznej w Żydowie
Żydowo 107, 112, 76-010 Polanów

Wykonawca realizujący zamówienie będzie zobowiązany:
• dostarczyć generatory na swój koszt i ryzyko;
• uzgodnić wcześniej z Zamawiającym termin dostawy generatorów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.5.5.) Wartość części: 201000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu na CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA nie złożono żadnej oferty i w związku z tym Zamawiający unieważnił postępowanie na CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu na CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA została złożona tylko jedna oferta, która podlegała odrzuceniu ze względu na to, że jest niezgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych i została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych.
W związku z tym Zamawiający unieważnił postępowanie na CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu na CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA została złożona tylko jedna oferta, która podlegała odrzuceniu ze względu na to, że jest niezgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych i została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych.
W związku z tym Zamawiający unieważnił postępowanie na CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu na CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA została złożona tylko jedna oferta, która podlegała odrzuceniu ze względu na to, że jest niezgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych i została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych.
W związku z tym Zamawiający unieważnił postępowanie na CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Przedmiot zamówienia jest finansowany z dotacji celowej Wojewody Zachodniopomorskiego na podstawie umowy Nr 87.1.2025.9.OLiOC.Z o dofinansowanie środkami pochodzącymi z budżetu państwa zadania realizowanego z zakresu Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej (Program OLiOC).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.