Ogłoszenie z dnia 2025-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00449315/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-30
- 2025/BZP 00450266/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja usług w postaci zajęć dla dzieci oraz zajęć rodzinnych w ramach realizacji projektu „Rodzinne Harmonie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811768934
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pocztowa 43
1.5.2.) Miejscowość: Goleniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcpr-goleniow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprgoleniow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-503be59d-244a-4575-9d57-a2da3e8d8ad21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja usług w postaci zajęć dla dzieci oraz zajęć rodzinnych w ramach realizacji projektu „Rodzinne Harmonie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-503be59d-244a-4575-9d57-a2da3e8d8ad2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00565868
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00082581/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Realizacja usług w postaci zajęć dla dzieci oraz zajęć rodzinnych w ramach realizacji projektu „Rodzinne Harmonie”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Rodzinne Harmonie” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00449315
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCPR.RH.272.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Warsztaty kreatywne dla dzieci „Kreatywna sobota”:a) Zamówienie obejmuje interaktywne zajęcia plastyczne art terapii z wykorzystaniem elementów animacji, bajkoterapii, TUS i innych technik i metod dla dzieci w formie grupowej,
b) przedmiot zamówienia obejmuje 20 warsztatów kreatywnych dla dzieci 7-15 lat (każdy z warsztatów obejmuje grupę składającą się z max 20 dzieci),
c) zajęcia będą odbywały się w soboty,
d) czas trwania zajęć to 4 godziny (10:00 – 14:00)
e) jedna godzina dydaktyczna trwa 45 minut,
f) miejscem realizacji zajęć jest miasto Goleniów lub miejsce oddalone od Goleniowa do 20 km ,
g) zamawiający zapewnia poczęstunek i napoje ,
h) zamawiający zapewnia transport uczestników do miejsca zajęć,
i) Wykonawca w ofercie uwzględnia następujące składowe:
Koszty prowadzącego zajęcia,
Koszty wynajmu Sali do prowadzenia zajęć,
Koszty materiałów niezbędnych do prowadzenia zajęć.
j) Wykonawca po zakończeniu każdego ze spotkań przekaże Zamawiającemu następujące dokumenty:
• sprawozdanie z realizacji,
• dokumentację fotograficzną (z uwzględnieniem RODO) z przeprowadzonych zajęć min. 2 max 5 zdjęć w formie elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@pcpr-goleniow.pl z każdego spotkania,
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 59450 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Zajęcia kulinarne dla rodzin „Zdrowie na talerzu”:a) Zamówienie obejmuje zajęcia kulinarne dla rodzin – wspólne gotowanie w poszukiwaniu różnych smaków – kuchnie świata, zdrowe jedzenie/ zero waste
b) przedmiot zamówienia obejmuje 10 warsztatów kulinarnych (każdy z warsztatów obejmuje grupę składającą się z max 15 osób dorosłych i dzieci ),
c) terminy warsztatów będą ustalane z Zamawiającym. Zajęcia odbywać się będą w piątki ( od godziny 15 ), soboty ( 10-15) , niedziele (10-15),
d) czas trwania zajęć to 5 godzin,
e) jedna godzina warsztatów kulinarnych trwa 45 minut,
f) miejscem realizacji zajęć jest miasto Goleniów lub miejsce oddalone od Goleniowa do 20 km ,
g) zamawiający zapewnia transport uczestników do miejsca zajęć,
h) miejsce realizacji zamówienia musi posiadać stanowisko do gotowania (przygotowywania posiłków – miejsce do pracy) oraz miejsce do spożycia przygotowanych posiłków,
i) Wykonawca w ofercie uwzględnia następujące składowe:
Koszty prowadzącego zajęcia,
Koszty wynajmu Sali (kuchni) z wyposażeniem umożliwiającym przygotowanie posiłków (gotowanie potraw) do prowadzenia zajęć,
Koszty artykułów spożywczych niezbędnych do prowadzenia zajęć.
j) Wykonawca po zakończeniu każdego ze spotkań przekaże Zamawiającemu następujące dokumenty:
• sprawozdanie z realizacji,
• dokumentację fotograficzną (z uwzględnieniem RODO) z przeprowadzonych zajęć min. 2 max 5 zdjęć w formie elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@pcpr-goleniow.pl z każdego spotkania,
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 22625 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Warsztaty komputerowe – „Technologie w rodzinie”:a) Zamówienie obejmuje warsztaty z technologii informacyjno – komunikacyjnych (ICT) dla rodzin:
Wykorzystanie ICT w życiu rodziny,
Bezpieczeństwo w sieci,
Efektywne wykorzystanie multimediow (platformy streamingowe, czytnik książek, nauka języka, wspólne zabawy, obróbka zdjęć, efektywne zarządzanie finansami rodziny, bezpieczne zakupy, ja- obywatel, ja- pacjent itp.).
b) przedmiot zamówienia obejmuje 5 warsztatów (każdy z warsztatów obejmuje grupę składającą się z 12 osób),
c) terminy warsztatów będą ustalane z Zamawiającym. Zajęcia odbywać się będą w soboty,
d) czas trwania zajęć to 5 godzin (10:00 – 15:00),
e) jedna godzina warsztatów trwa 45 minut,
f) miejscem realizacji zajęć jest miasto Goleniów, lub miejsce oddalone od Goleniowa do 20 km ,
g) zamawiający zapewnia poczęstunek i napoje ,
h) zamawiający zapewnia transport uczestników do miejsca zajęć,
i) Wykonawca zapewni sprzęt komputerowy umożliwiający prowadzenie zajęć w minimalnej ilości – 1 szt. na 2 osoby,
j) Wykonawca w ofercie uwzględnia następujące składowe:
Koszty prowadzącego zajęcia,
Koszty wynajmu Sali komputerowej,
k) Wykonawca po zakończeniu każdego ze spotkań przekaże Zamawiającemu następujące dokumenty:
• sprawozdanie z realizacji,
• dokumentację fotograficzną (z uwzględnieniem RODO) z przeprowadzonych zajęć min. 2 max 5 zdjęć w formie elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@pcpr-goleniow.pl z każdego spotkania,
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 8950 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy Profi-Med w Goleniowie Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8561846253
7.3.3) Ulica: Marii Konopnickiej 10a
7.3.4) Miejscowość: Goleniów
7.3.5) Kod pocztowy: 72-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
OŚRODEK REHABILITACYJNO EDUKACYJNO WYCHOWAWCZY PROFI-MED SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22990,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22990,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22990,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Monika Bochenko - Chrzanowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692000892
7.3.3) Ulica: Energetyków 2
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-656
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22990 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Centrum Animacji Młodzieży
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8561809157
7.3.3) Ulica: Jana Matejki 3c
7.3.4) Miejscowość: Goleniów
7.3.5) Kod pocztowy: 72-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE "CENTRUM ANIMACJI MŁODZIEŻY"
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE "CENTRUM ANIMACJI MŁODZIEŻY"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-31INNE PRZETARGI Z GOLENIOWA
- Budowa ul. Jaworowej w Goleniowie wraz z infrastrukturą techniczną
- "Zakup i dostawa agregatu prądotwórczego na przyczepie w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 (POLiOC)"
- Dostawa odczynników, kontroli, kalibratorów oraz materiałów zużywalnych umożliwiających wykonanie badań parametrów krytycznych wraz z dzierżawą analizatora na okres 36 miesięcy do laboratorium
więcej: przetargi w Goleniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Warsztaty rozwijające kompetencje cyfrowe dla uczniów ze Szkoły Podstawowej w Piaskach oraz Zespołu Szkół w Bystrzejowicach Pierwszych oraz WARSZTATY dla rodziców na temat wsparcia ich dzieci
- Dodatkowe zajęcia rytmiki dla dzieci w ramach projektu "Sieć współpracy dla osób współorganizujących kształcenie dzieci niepełnosprawnych"
- Świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego przez Ośrodek Interwencji Kryzysowej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce oraz superwizji dla Pracowników OIK w 2026 roku
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla kadry UKW z zakresu niepełnosprawności w ramach projektu "Uniwersytet Równych Szans 2"
- Usługi zabezpieczenia ratowniczego i prowadzenie zajęć nauki pływania na krytej pływalni przy ul. Koszarowej we Wrześni
- USŁUGA ORGANIZACJI I PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ, WIZYT STUDYJNYCH, SPOTKAŃ INFORMACYJNYCH DOT. REWITALIZACJI ORAZ SZKOLENIA Z OPROGRAMOWANIA QGIS, W RAMACH PROJEKTU REGIONY REWITALIZACJI EDYCJA 3.0.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





