eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PostominoDostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia gastronomicznego do żłobka i oddziałów przedszkolnych w miejscowości Postomino



Ogłoszenie z dnia 2025-12-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia gastronomicznego do żłobka i oddziałów przedszkolnych w miejscowości Postomino

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Postomino

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Postomino 30

1.5.2.) Miejscowość: Postomino

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-113

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@postomino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.postomino.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e73bf82f-295d-478f-97a3-230383a25c6c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia gastronomicznego do żłobka i oddziałów przedszkolnych w miejscowości Postomino

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e73bf82f-295d-478f-97a3-230383a25c6c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00565504

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00055232/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia gastronomicznego do żłobka i oddziałów przedszkolnych w miejscowości Postomino

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00503592

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.21.2025.SS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 56680 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia gastronomicznego wyposażenia do żłobka i oddziałów przedszkolnych w miejscowości Postomino w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa przedszkola i żłobka w Postominie”.
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1A do SWZ.
Powyższy załącznik stanowi jednocześnie przedmiotowy środek dowodowy na potwierdzenie zgodności oferowanego wyposażenia z opisem przedmiotu zamówienia.
3.3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do budynku żłobka i oddziałów przedszkolnych w miejscowości Postomino pod adresem: Postomino 15E, 76-113 Postomino.
3.4. Przedmiot zamówienia obejmuje transport, rozładunek wyposażenia, wniesienie do poszczególnych pomieszczeń w budynku, montaż i uruchomienie oraz zabezpieczenie miejsca montażu, usunięcie opakowań i uprzątnięcie pomieszczeń.
3.5. Zamawiający dopuszcza dostarczanie wyposażenia etapami.
3.6. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego o terminie dostawy co najmniej z 2-dniowym wyprzedzeniem. Dostawa przedmiotu umowy nastąpi w godzinach 8:00-14:00.
3.7. Dostarczone wyposażenie gastronomiczne musi posiadać stosowne certyfikaty, atesty, deklaracje, które wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru wyposażenia. Wyposażenie będzie spełniać wymagania wynikające z przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz wymagania norm PN-EN właściwe dla danego asortymentu, ze szczególnym uwzględnieniem norm bezpieczeństwa. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia niezbędnych instrukcji obsługi oraz dokumentacji techniczno-ruchowej dla urządzeń tego wymagających.
3.8. Wszystkie urządzenia i wyposażenie muszą posiadać aktualne atesty higieniczne lub aprobaty techniczne lub certyfikaty dopuszczające do użytkowania w miejscach żywienia zbiorowego zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa i normami na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, z wyłączeniem tych elementów, dla których nie obowiązują takie wymagania.
3.9. Wyposażenie, które stanowi materiały i wyroby przeznaczone do kontaktu z żywnością musi odpowiadać wymaganiom ogólnym określonym w Rozporządzeniu (WE) nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylającym dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG (Dz. U. UE. L. z 2004 r. Nr 338, str. 4 z późn. zm.).
3.10. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia na okres co najmniej: 24 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy. Okres gwarancji jakości stanowi kryterium oceny ofert.
3.11. Wszystkie dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, pochodzić z legalnego źródła, być objęte pakietem usług. Dostarczone wyposażenie/sprzęt musi być nowe i niepowystawowe, bez obciążeń prawami osób trzecich.
3.12. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia niezbędnych kart gwarancyjnych i instrukcji w języku polskim. Wszystkie zamontowane urządzenia pracujące należy wyposażyć w instrukcję obsługi,
a urządzenia tego wymagające również dokumentację techniczno-ruchową w języku polskim.
3.13. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy na swój koszt. Za szkody lub braki powstałe w czasie transportu odpowiada Wykonawca. W przypadku uszkodzenia ścian, drzwi czy innych elementów pomieszczeń budynku powstałych na skutek wnoszenia czy montażu, koszty naprawy poniesie Wykonawca.
3.14. Po wykonaniu montażu wyposażenia gastronomicznego wykonawca przeprowadzi szkolenie całego personelu pracującego w kuchni. Wykonawca przeszkoli osoby odpowiedzialne za eksploatację wyposażenia z zakresu:
1) obsługi codziennej,
2) obsługi okresowej,
3) bhp,
4) programowania i pracy,
5) konserwacji.
3.15. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca, gdzie będzie zamontowane wyposażenie gastronomiczne, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Dokumentem pomocniczym jest załącznik nr 5 do SWZ - Propozycja ustawienia urządzeń i wyposażenia.
3.16. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, co prowadziłoby do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
3.17. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm polskich lub europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, a wskazane powyżej odniesienia należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39312000-2 - Urządzenia do przygotowania żywności

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62330,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84657,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62330,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Klimatex Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6711852427

7.3.3) Ulica: Sienkiewicza 14A

7.3.4) Miejscowość: Kołobrzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 78-100

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62330,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.